Pozdrav svima, pretraživao sam forum ali nisam uspio naci nista slicno
U pitanju je Passat b6, 2.0 103kw, 4mottion
Pri voznji, u bilo kojoj brzini, na leru, uzbrdo, nizbrdo pri kocenju motora.... cuje se jeka koja dolazi iz zadnjeg trapa, po mom iskustvu rekao bih da je u pitanju neki lezaj, ali ne bih rekao da je lezaj tocka jer se zvuk ne mijenja pri ulasku u krivine.
Majstori su ustanovili da nisu lezajevi tocka
Ulje u diferencijalu je zamjenjeno, i majstor koji je mjenjao je rekao da je falilo ulja i da su u pitanju lezsjevi zadnjeg diferencijala
Drugi majsor iskljucuje mogućnost diferencijala jer nema kuckanja i lupkanja, trzanja... isto kaze da bi se diferencijal raspao nakon sipanja novog ulja... ili je u pitanju pocetni stadijum koji vodi ka radu na diferencijalu
Ovaj zvuk se gubi u momentu otpuštanja gasa, i to traje mozda 1sec, a zatim nastavlja da "ječi"
Dodao bih, skoro je zamjenjen hladnjak dpf-a, i pri tom su morali da skidaju komplet prednji trap, cak i diferencijal i kardan kako bi prisli hladnjaku jer se nalazi izmedju kabine i motora. Nakon toga sam dobio blago brujanje u drugoj brzini na otprilike 2000obrtaja, znaci brzina otprilike 30 - 40km/h
A jeku sam imao i prije zamjene hladnjaka dpf-a
Interesuju me vasa mišljenja i iskustva
Postoji li mogućnost da nesto nisu odradili kako treba pri vracanju trapa na svoje mjesto i da sam dobio brujanje?
Od cega moze poticati jeka koju imam konstantno u voznji?
P.S. montirane su nove zimske gume, izbalansirane, reglaza trapa je ok...