Lako sve. Ujutru prve prvog paljenja skineš one plastične kablove što idu na grejače, uzmeš probnu lampu, jedan kraj probne lampe staviš na kontakt jednog kabla, a drugi kraj staviš na "minus" akumulatora. Pokušaj to sve da zaglaviš, odeš daš kontakt i vidiš da li probna lampa svetli. Ako svetli, grejači dobijaju struju. Tad možeš i da proveriš napon. Ako hoćeš da malo duže imaš struju, tj. napon, skida se džek sa račve na glavi. Tad možeš da proveriš i da li je ispravan relej grejača. Znači, skineš džek, skineš te kablove sa grejača, odeš daš kontakt, ako probna lampa svetli 20 sekundi, i posle toga prestane da svetli i čuješ "cak" sa releja, relej je dobar. Lampica za grejače u autu će ti svetleti otprilike oko 10-ak sekundi, a probna lampa svetli 20 sekundi. Usput bilo bi dobro da na nekoj dijagnostici pre prvog paljenja ujutru pogledaš da li ti se gađaju temperature goriva, usisne grane i rashladnog sredstva. To sve da bi eliminisao da li senzor za temperaturu rashladnog sredstva pokazuje tačnu temperaturu, jer on daje ECU informaciju koliko je hladno da bi ovaj dao struju za grejače. Aj u zdravlje!
P.S. Ako budeš skidao džek i davao kontakt, ostaće ti zamemorisana greška za senzor za temperaturu, koja ništa ne smeta, nego čisto da znaš, da je to zato što si skidao.... Obrišeš grešku nekad i to je to....