Jos nesto, to sto je provereno zupcenje, ne mora da znaci da je ok.
Previse pomereno paljenje unapred, motor dobija jaci i dublji zvuk dizel motora, dok retardirano, tj u minusu ne menja zvuk ali pravi bas ovakav problem kao sto imas.
Najbolje je da se na dijagnostici pogleda ler gas i u mestu do 3000rpm gas na par sekundi.
Za ovaj motor je fabricki propisano od - 3 do 3°.
Najbolje je da bude oko 0 ili pomereno unapred do nekih 2.7° za nesto bolje performanse.
Sve se radi na remenici bregaste, otpustaju se 3 srafa i jedan veliki koji drzi remenicu i blago pomera u zavisnosti sta hoces.
Bez dijagnostike ne mozes da vidis da li je uzupceno bas kako treba (bar sto se tixe tacke paljenja) jer ako si otisao previse u minus, imaces upravo ovo sto si opisao. Previse u plus, kidanje iz malih obrtaja ali i mnogo dima u lz motor koji tandrce.
edit:
Ovako otprilike izgleda ceo zahvat sa alatom ako imas.