Autor Tema: Centralna  (Pročitano 2060 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2069
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +100/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Centralna
« Odgovor #20 poslato: Jun 20, 2016, 10:37:06 posle podne »
Nisam uspeo da pronađem raspored pinova na pumpi, ali uradi sledeću stvar.

1. Nađi masu na šasiji blizu pumpe. Provuci žicu sa + akumulatora i ako na unimeru prikaže voltažu našao si dobru masu.

2. Nađi masu na kablu koji ide na pumpu. Na unimeru meri otpor između mase na šasiji i jednog od tri pina na kablu. Na dva pina ne bi trebalo da imaš otpor, a na jednom da. Taj koji ima otpor je masa. Možeš da koristiš i zujalicu na unimeru za proveru kontakta. Najverovatnije je srednji pin masa.

3. Meri voltažu između pina mase i druga dva pina na konektoru. Kada otključavaš bilo na bravi ili daljinski na jednom pinu mora pokazati napon, a na drugom ne. Kad zaključavaš na drugom pinu pokazuje napon, a na prvom ne.

Ako ti prilikom otključavanja pokazuje napon samo na jednom, a zaključavanja samo na drugom pinu onda ti elektronika radi dobro.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 878
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +21/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Centralna
« Odgovor #21 poslato: Jun 20, 2016, 10:41:06 posle podne »
Nemam bas tih uredjaja raco pa cu uzeti samo drugu pumpu pa da probam. Kad pumpa duže ostane prilikom zakljucavanja da radi nece otključati.  Uglavnom probacu prvo sa drugom pumpom ako  uspe javljam rezultate

Sent from my SM-G900P using Tapatalk

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Centralna
« Odgovor #22 poslato: Jun 21, 2016, 09:21:22 posle podne »
na ovoj pumpi ima samo tri pina. e sad nisam siguran jel stalni plus pa masa daje pobudu ili je kontra. davno sam radio taj tip kompresora. samo je bolji od onog od trojke sa puno vise elektronike jer se da napraviti
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13901
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Centralna
« Odgovor #23 poslato: Jun 21, 2016, 09:46:44 posle podne »
Stalna je masa a plus daje pobudu.

Sent from my E2303


Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 878
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +21/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Centralna
« Odgovor #24 poslato: Jun 21, 2016, 09:50:10 posle podne »
Danas nisam nista stigao nisam bio kuci ganjao neki posao pa cu sutra videti.

Sent from my SM-G900P using Tapatalk

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže Tomislav Goronja

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1093
  • Age: 26
  • Karma: +20/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1 Cabriolet, Passat B5.5
Odg: Centralna
« Odgovor #25 poslato: Jun 30, 2016, 04:56:12 posle podne »
Tako i kod mene na B4 isto je duže radio kompresor kada otključavam/zaključavam.. Problem sam rešio zamenom kopresora centralne povezao ga i to je to. Radi kao sat, baš sam ga danas montirao. Kod mene je izgleda to bio problem, možda je kod tebe nešto drugo ali vrlo moguće da je kompresor. :)

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 878
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +21/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Centralna
« Odgovor #26 poslato: Jun 30, 2016, 04:58:38 posle podne »
Stavio sam drugi kompresor od golfa 2 spojio i isto sve ne znam do cega je videću opet s majstorom da ne vuce negde vazduh pa zato duze radi.

Sent from my SM-G900P using Tapatalk

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 878
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +21/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Centralna
« Odgovor #27 poslato: Jul 14, 2016, 05:09:51 posle podne »
Rešen problem :) problem bio do onog motorica za poklopac rezervoara stavljen drugi od golfa 2 uz male prepravke sve radi odlicno. Hvala svima na pomoci :)

Sent from my SM-G900P using Tapatalk

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon