Pozdrav dakle, imao sam slican problem. . naime, kad sam kupio mk4 1.6 16v, bio je bez boarda. . onda sam kupio ruicu brisaca sa komandama za board, zamenio je, kupio sat za golfa sa malim boardom, nije VDO, bio je neki drugi znaci skroz obican samo je imao board. . posle toga natrcim na sportsku verziju koji nose tdi sa jacom opremom, GTI i VR6, ima sive prstenove , prelepo izgleda, i VDO je. .
auto mi je 2001, prvi sat bio je 200, ovaj VDO 2002. . posle par meseci, na auto putu na 150, rikne mi regler alternatora, i zbog visokog broja obrtaja dobije ogromnu kolicinu struje, rikne par osiguraca, i par sijalica. . posle 1000 km rikne procesor na ploci od sata, radi sve samo ne pomera skale, ni jednu. . . sija, broji km itd. . odem kod elektricara, koji inace radi sa tim, kodiranje satova i to, i kaze mi da ti prepakujem sat drugi 30 eura, da pakujemo procesor 50, reko aj drugi, sta se desava, nalazimo neki sat od 1.9 tdi-a jos engleza, u miljama sve, i to od passata b5.5 VDO jos je 2003 god. . rasklopi covek, izvadi plocu , nakaci dijagnostiku na moj auto, iz mog sata izvuce fabricke parametre ( parametre preko kojih procesor odredjuje motorcicima za skale koliko ce da pokazu obrataja, brzinu, temp i gorivo) menjamo plocu, kaci ovu od engleza dizela, brise njene parametre i zatim ubacuje od benzinca od mog motora tog 1.6 16v.. . nije imalo potrebe da se kodiraju kljucevi ponovo, upalio je bez problema, provozalise, sve tacno pokazuje. . naravno sa starom plocom ne moze da upali, kako ne znam, ali sam ga pitao, rekao mi je mozes da je prodas slobodno, tj ceo sat, kaze moze da upali samo sa ovim sad sto je u kolima.. tako da sad jurim sat od passata b5.5 isto VDO godiste ne bitno, samo da je veliki board. .
pasat golf, bora, ne bitno koji je motor, i godiste, ploce su iste, potpuno, pricam za VDO, znaci samo je razlika u parametrima, to se prebaci sa starog sata i to radi posle ko svajcarski sat

znaci sta bi trebalo da uradis ti u ovom slucaju, odes kod elektricara nakacite dijagnostiku na taj tvoj sat, izvuces parametre, skines sat, onda nakacis taj novi sa boardom, ubacite parametre i to je to. . sto se tice sata, a da bi imao komande, moras da zamenis rucicu brisaca koja ima komande za board, i moras da prespojis jednu zicu sa plavog dzeka na zeleni ( od sata su oba ) i sa zelenog da izvuces 4 zice do rucice, za komande. . . tu semu ima elektricar. . . uradis to sve i to radi ko fabricki

jos jedna bitna stvar je da kad kupis sat da ona ko ti ga proda da ti kaze koji je LOGIN zbog kodiranja samog sata, tj ocitavanja parametara. . ako ne nadjes, taj LOGIn onda ga elektricar rasturi pa izvuce iz njega, 10tak min mu treba da provali taj LOGIN. .
ako treba nesto da se pomogne tu sam
