Majstor koji je gledao da li je auto u fazu nije gledao reper na zamajcu ( mislio je da je u fazi ) i reko je da je ili do podizaca ili ventila. Rasklopi on sve to i odnese na obradu, kad sam otiso po glavu covek koji radi glave kaze da nije problem u glavi motora jer je bilo potrebno samo da ispolira ventile,siceve i gumice nove, ostalo je sve odlicno. Vidim ja da od majstora koji je trebao da je sklopi nema nista i resim da je sam sklopim. Vratim sve na svoje mesto, uzubim ga i auto upali na pola kljuca ostavim ga da radi da bi napunio podizace,kad je stigo do radne temperature krenem na probnu voznu nakon nekoliko metara auto izgubi snagu i ugasi se. Nista pogledam dal je u fazu on prezubio za 4 zuba, skinem remenicu zubcastog na radilicu i vidim da je obrisao kajlu. Stavim novu, uzubim ga i auto palli i ide perfektno. Tako da je ceo problem bio u remenici zubcastog.
gedora- Za ventile i podizace sam vam samo preneo to sto mi je reko taj "majstor" nikakvu toplu vodu ja nisam izmisljavao, a niti sam majstor. Mislim da nema potrebe da se vredjamo, jer smo svi mi ovde da bi pomagali jedni drugima.
