Autor Tema: VW Lupo 1.2 TDI 3L problem s menjačem  (Pročitano 3101 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dovlex

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lupo
VW Lupo 1.2 TDI 3L problem s menjačem
« poslato: Jun 20, 2015, 12:41:43 posle podne »
Pozdrav ljudi!
Nikako ne uspevam rešiti problem s autom, pa dođoh ovde da potražim savet od vas. Takođe naglašavam da sam laik što se tiče poznavanja automobila  :30
Naime, u Januaru sam kupio navedenog lupa, 2001. godište. To je, kako su mi objasnili, manuelni menjač sa hidrauličnim upravljačem. Sve je bilo OK do pre 2 meseca:
Par puta se desilo da neće odmah da ubaci u R već tek iz drugog pokušaja.. Nedelju-dve nakon toga mi se jednostavno ugasio na semaforu i nije hteo da upali - bukvalno mrtav. Tada počinje moja turneja po majstorima. Prvih nekoliko nije htelo da se prihvati posla kad su videli koji auto (menjač) je u pitanju. Sledeći koji ga je "pogledao", rekao je da dijagnostika očitava grešku G162 i da treba da zamenim seznor sajle kvačila. Postojeći senzor sam (po preporuci) slao majstoru u N. Pazar na reparaciju, ali bez uspeha. Novi deo je mogao da se nabavi samo u originalu za oko 300e. Zato sam poručio polovan iz Danske. Majstor je stavio taj deo i nakon toga sam mogao da startujem motor ali sam imao nove probleme:
1. auto se nije pokretao kad ubacimu D i pustim kočnicu, već tek kad stisnem gas na 2500-3000 obrtaja.
2. sad već svaki drugi put nije hteo da ubaci u R
3. ECO start/stop sistem se pokvario: auto se gasio nakon 3s držanja pedale kočnice, ali nakon puštanja motor se nije startovao, već bih morao ključem
4. više nije hteo da pali u STOP, već samo u N modu.