Autor Tema: VW Lupo 1.2 TDI 3L problem s menjačem  (Pročitano 3101 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dovlex

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lupo
VW Lupo 1.2 TDI 3L problem s menjačem
« poslato: Jun 20, 2015, 12:41:43 posle podne »
Pozdrav ljudi!
Nikako ne uspevam rešiti problem s autom, pa dođoh ovde da potražim savet od vas. Takođe naglašavam da sam laik što se tiče poznavanja automobila  :30
Naime, u Januaru sam kupio navedenog lupa, 2001. godište. To je, kako su mi objasnili, manuelni menjač sa hidrauličnim upravljačem. Sve je bilo OK do pre 2 meseca:
Par puta se desilo da neće odmah da ubaci u R već tek iz drugog pokušaja.. Nedelju-dve nakon toga mi se jednostavno ugasio na semaforu i nije hteo da upali - bukvalno mrtav. Tada počinje moja turneja po majstorima. Prvih nekoliko nije htelo da se prihvati posla kad su videli koji auto (menjač) je u pitanju. Sledeći koji ga je "pogledao", rekao je da dijagnostika očitava grešku G162 i da treba da zamenim seznor sajle kvačila. Postojeći senzor sam (po preporuci) slao majstoru u N. Pazar na reparaciju, ali bez uspeha. Novi deo je mogao da se nabavi samo u originalu za oko 300e. Zato sam poručio polovan iz Danske. Majstor je stavio taj deo i nakon toga sam mogao da startujem motor ali sam imao nove probleme:
1. auto se nije pokretao kad ubacimu D i pustim kočnicu, već tek kad stisnem gas na 2500-3000 obrtaja.
2. sad već svaki drugi put nije hteo da ubaci u R
3. ECO start/stop sistem se pokvario: auto se gasio nakon 3s držanja pedale kočnice, ali nakon puštanja motor se nije startovao, već bih morao ključem
4. više nije hteo da pali u STOP, već samo u N modu.
Nakon toga menjam majstora koji konstatuje da je lamela istrošena. Repariaro ju je i sad je auto kretao odmah po puštanju kočnice. Takođe je konstatovao da se ne znam šta ne odvaja od lamele i da se ona prekomerno troši, te da će nakon nekog vremena opet početi isti problem sapokretanjem auta. Isto tako mi je rekao da senzor kvačila umesto 1,8-2,0v, pokazuje vrednost 3,5-3,6v. Nakon što se fizički povuče sajla, vrednost se vrati u normalu. Napominjem da ostali navedeni problemi i dalje postoje. I da, majstor kaže da je pumpa 100% OK.
Zvao sam razne "stručnjake" i trgovce polovnim delovima i mišljenja su različita: neki mi savetuju da stavim manuelni menjač a drugi da pokušam prvo opet promeniti senzor kvačila, pa eventualno kompjuter koji upravlja brzinama.
Znam da sam pazario loš model auta, te mi ne treba potvrda za to, već način kako da rešim problem.
Molim Vas za konkretan savet šta da radim, ili da mi neko preporuči majstora u Vojvodini sa iskustvom na ovim automobilima.
Hvala!
   

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2597
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: VW Lupo 1.2 TDI 3L problem s menjačem
« Odgovor #1 poslato: Jun 20, 2015, 06:28:02 posle podne »
Idi kod Anuša.
Rupa + alu felna = Reparirano rame