Autor Tema: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM  (Pročitano 69914 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Djuka1975

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 936
  • Age: 50
  • Lokacija: Приштинa - Грачаницa
  • Karma: +30/-6
  • Pol: Muškarac
  • Ђука
  • Auto: VW Sharan T(DI)
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #40 poslato: Decembar 04, 2012, 08:32:42 posle podne »
Ja sam imao slican problem na Mercedes Sprinteru.To je inace cesta pojava jer se desava da zbog prljavstine zaglavi polugica...
Nikako se NE PREPORUCUJE bilo kakvo razmrdavanje polugice osim blago rukom, mada sto se tice brizganja spreja ili bilo koje tecnosti u nju nije ni to bas neko resenje.
Pre bi bilo da se ista skine, poprska WD om i nakon toga izduva kompresorom jer inace problemi i nastaju zbog prljavstine u istoj koja se zbog temperature "zapece" i sprecava pomeranje polugice   

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #41 poslato: Decembar 04, 2012, 08:41:18 posle podne »
I u vecini slucajeva je kod vozila koja nemaju zastitni lim ili plastiku dole (suspleh).
Boban-Rus

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #42 poslato: Decembar 04, 2012, 10:38:08 posle podne »
A vala, i da se zameni mnogo koshta celi 30 eura :D
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže Peca_Nis

  • VW KLUB Maniac
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5018
  • Age: 32
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +141/-30
  • Pol: Muškarac
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #43 poslato: Decembar 05, 2012, 12:00:56 pre podne »
Pa ja sam skinuo sus pleh bas zato sto mi je spusten auto, i razne prljavstine su dopirale do nje. Zabagrela je od prasine, koja se pomesala sa vodom i ostalim stvarima, blago smo je razmrdali srafcigerom i naprskali WD, auto sam sad vozio 130-140 bez problema, ide, nema da glavi, vuce jednako, ne gasi turbinu, ubrzava 10x bolje, a bord mi smanjio prosecnu potrosnju goriva malo.

Kosta, sad nemam pojma da odgovorim na to :) Problem je za sada resen, ako se bilo sta opet pojavi, javicu ovde...


Ne znam da li zbog toga, ali smaklo se  crevo ono od turbine kod interkulera, pa je duvao tu, i tad nije gasio turbinu, ali je neravnomerno ubrzavao, cuo se kao 1.8T kad dam gas, i trosio je kao motorna testera - litar na metar :)
nemam ja. to su gile i ljilja iz borce. kruska jebe tu zenu on ima br

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #44 poslato: Decembar 05, 2012, 12:11:02 pre podne »
Ja sam taj ventil menjao... Jer je sroz bio zaribao.... Dodushe, i paketu je i ociscena turbina... e sad ni ja nemam zashtitu sa donje strane...
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #45 poslato: Decembar 05, 2012, 07:44:33 pre podne »
i ja sam imao taj problem kad sam kupio auto, takodje nisam imao zastitu ispod motora , skinuo turbo, rasturio , ocistio sve i podmazao.Peraja nisam dirao jer su bila perfektna. Naravno kupio zastitu i montirao...

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #46 poslato: Decembar 05, 2012, 10:47:44 pre podne »
Turbo moze da bude prljav ako nema šuspleh odozdo ali SPOLJA.
To nema nikave veze sa prljanjem - glavljenjem i ribanjem varijabila IZNUTRA koje uzrokuje limp mod

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #47 poslato: Decembar 05, 2012, 11:09:25 pre podne »
Meni je taj vakuum ventil na turbini bio korodirao. Na njemu su se bile otvorile rupice... Pojela ga korozija... zato je zaribao nacisto... Kako mi je majstor tada rekao, to shto taj ventil nije radio je i uyrokovalo da se turbina zacadjavi... Ja nisam majstor, te ne znam dal je i kako je, al verujem ovom mom mehanicara.
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže znalac

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Lokacija: banjaluka
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat5
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #48 poslato: Januar 21, 2013, 03:02:08 pre podne »
sta je saovim forumom, neznam gdje da odgovorim coeku. ai nema datuma mozda je tema stara od prije rata, ali ovako imao sam taj problem prije pet godina na audiju b4 1,9tdi, 66kw, bos pumpa., ja sam tako i prodao svi nagadjali. kasnije sam procitao negdje da je neko uradio ovo. ugasis auto, izvadis akumulator sat vremena, poslije stavis akumulator, upalis i pustis da radi sat vremena na leru. on tvrdi da mu je uspjelo, kao ecu se restartuje, i vrati na fabricko podesavanje . nislija probaj nije tesko a jeftino je.








Van mreže Peca_Nis

  • VW KLUB Maniac
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5018
  • Age: 32
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +141/-30
  • Pol: Muškarac
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #49 poslato: Januar 21, 2013, 03:03:53 pre podne »
Dzabe se ecu restartuje kad se mehanicki zaglavi ona poluga od prljavstine :)  Mada, za svaki slucaj, uskoro cu da skinem turbinu i da ocistim sve i proverim stanje, ipak 50.000km sam presao nisam je skidao i cistio nikada
nemam ja. to su gile i ljilja iz borce. kruska jebe tu zenu on ima br

Van mreže Rorsah

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Potraznja
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #50 poslato: Mart 20, 2015, 11:05:09 posle podne »
Golf 4 tdi 85kw automatik..verujem da je vecina zapamtila :)

Problem je sledeci, veceras u voznji je normalno ubrzavao i kad je dosao do 120km/h zakucao, gas ide do patosa, auto ne reaguje, nece preko 120 da ide, primi kick down vrati u nizu, digne obrtaje na 3500 ali preko 120 ne mrda. Onda spustim na 60, potopim gas do patosa ne reaguje, tj tek posle nekih 5 sekundi krene da ubrzava. Da napomenem da sam danas preko dana vozio, i potpuno je normalno ubrzavao nisam primetio nikakve probleme. Procitao sam ovu temu, i jos dosta o slicnim problemima, i uglavnom se sve svodi na protokomer, egr ventil, vakum crevo, neko crevo od vazduha, goriva itd..i skontao sam da je nesto od toga i kod mene i da cu sutra oterati kod majsotra da proveri sve to.

Medjutim malopre mi pade na pamet sledece: imao sam problem sa senzorom za spoljasnju temperaturu, naprskao sam wdom, problem je bio resen, ali je ponovo poceo da brljavi, pa je recimo masio temperturu u 2 stepena, pokazivao 2 nize nego sto jeste otprilike, mada sam to proveravao na osnovu temperature koju mi je pokazivala aplikacija na telefonu, pa mozda i nije merodavno. Medjutim sad sam se setio da je veceras pokazivao dosta nize, recimo napolju je bilo oko 7,8 stepeni, a na bordu mi je pokazivao 1 stepen, sa pahuljicom. E sad na osnovu toga mi je ovo palo na pamet, pa da vas pitam, da li mozda to moze da bude problem, da kompjuter registruje kao da je 1 stepen napolju i iz tog razloga ne dozvoljava nagla ubrzanje, odnosno nece da primi gas kad ga potopim, i nece da ide preko 120km/h. Da li postoji ta mogucnost da kompjuter ne da autu da ide vise od 120 zbog toga sto senzor pokazuje da je napolju 1 stepen sa pahuljicom, koja upozorava padavine i klizav kolovoz?

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #51 poslato: Mart 20, 2015, 11:09:06 posle podne »
Nema to nikakve veze sa senzorom spoljne temperature.
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Rorsah

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Potraznja
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #52 poslato: Mart 21, 2015, 01:18:22 posle podne »
Danas usao u auto, da ga probam jos jednom da vidim kakvo je sad stanje. I sve radi perfektno, vuce odlicno, odziv na gas dobar, istero ga na cistinu, bez problema 130km/h ide kao metak, ponestalo mi puta za nesto vise, uglavnom nije zakucao na 120, turbina radila. STa sad to znaci? Dal za svaki slucaj oterati u servis da se pogleda, ili da sacekam par dana da vidim kako ce se ponasati?

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #53 poslato: Mart 21, 2015, 06:29:02 posle podne »
meni je pre toga stalno glavila kao tebi i odjednom je posle nekog vremena krenuo da ide normalno,prima gas al je poceo da dimi malo i trosi turbina ulje,proveri nivo ulja
  champ1

Van mreže Rorsah

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Potraznja
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #54 poslato: Mart 21, 2015, 08:59:42 posle podne »
jesi imao ponovo tih problema ili ne? jesi terao na servis?
pogledacu nivo ulja sutra

Van mreže aca manic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 229
  • Lokacija: mladenovac
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat b5,5
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #55 poslato: Mart 22, 2015, 08:56:39 posle podne »
Meni se to desavalo par puta vecinom u zimskom periodu i kada vozim kratke relacije malo vise zacadji i glavi polugica,povlaci je vakum ali ne dovoljno brzo garez koci krilca probao sam malo wd-om.da naprskam ova dva dela i vise me nije zezalo.

Van mreže Rorsah

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Potraznja
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #56 poslato: Mart 24, 2015, 05:45:29 posle podne »
proverio sam nivo ulja ok je.

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #57 poslato: Mart 25, 2015, 10:25:49 pre podne »
@Rorsah Jesi li ga kačio na dijagnostiku u servisu?
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Rorsah

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Potraznja
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #58 poslato: Mart 25, 2015, 03:56:24 posle podne »
Nisam, jer dan posle kad mi se to desilo nemam nikakvih problema. Pa sam u nedoumici dal da oteram na dijagnostiku ili da vidim jos neki dan hoce li se ponovo javiti problem. Pa zbog toga jos nisam..

Van mreže bokun

  • VW Početnik
  • Poruke: 149
  • Lokacija: Trebinje RS-BiH
  • Karma: +3/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4,pasat 3, golf 5
Odg: TDI gasi turbinu na 120 km/h - RESEN PROBLEM
« Odgovor #59 poslato: Maj 01, 2015, 01:12:38 pre podne »
I ja sam nedavno imao ovaj problem auto se dugo vozio po gradu cim sam pokusao preticati iskljucio turbo.Zakacim ga na diagnostiku kaze prepunjava,pregledam vakume,akutator malo razmrdam rukom pa vakum pumpom i prsnem malo wd-om.Onda sam ga provozao uz brdo 5-6 km na nekih 3000-3200 konstantno.Poslije mi se nije ponavljao problem,mada katalizator je jos na autu nemogu uhvatiti vremena da ga skinem cini mi s da i on malo "gusi" originalan je a auto preslo 230,000.Mislim da je odsvirao svoje s obzirom da sam ja presao sa autom od uvoza 50,000 na ovom nasem kvalitetnom gorivu.
Bolje znati mnogo i cesto, nego ne znati nista, povremeno nikad