Danas sam napokon uhvatio vremena te sam rijesio stvar. Evo ovde cu da podijelim sta sam radio.
Manje vise prateci uputsvo sa YouTube linka koji se nalazi u prvoj poruci, skinuo sam onaj poklopac ispod suvozacevih nogu (ne i ladicu). Kada se skine poklopac, vidi se bijeli plasticni dzek.
Dzek se otkljuca laganim pomjeranjem u stranu te se onda otpornik izvuce vani.

Nakon toga sam izvukao otpornik, te mi je ostalo da ispitam napon na crnom dzeku.

Kao sto je Telje rekao..
Najcesce crknu prve 3 brzine a ostane 4, ali crkevaju i 1 i 2 brzina pukne namotaj u reostat otporniku i moras da ga promenis. Mada dobro bi bilo da se ispita i prekidac....
Kada sam upalio ventilator, bez prikljucenog otpornika (sto je isto kao da je komplet pregorio), samo je cetvrta brzina radila.
Na slici iznad se vide oznake 1,2,3,4 na crnom dzeku. Te oznake nisu ekvivalentne sa brzinama ventilatora. To sam zakljucio mjereci napon na dzeku.
Uzeo sam unimer (opseg istosmjerne struje do 20V) te mjerio napon izmedju kontakata (kontakt na autu upaljen). Zakljucak je sljedeci:
Polozaj prekidaca za ventilaciju na 1: Daje napon izmedju kontakata 3 - 1 na dzeku.
Polozaj prekidaca za ventilaciju na 2: Daje napon izmedju kontakata 2 - 1 na dzeku.
Polozaj prekidaca za ventilaciju na 3: Daje napon izmedju kontakata 4 - 1 na dzeku.
Na cetvrtom polozaju prekidaca, ventilator je spojen direktno na napajanje, tako da otpornik tada nije u funkciji.
Kupio sam nov otpornik(reostat, otpornik grijanja) (35e) te zamjenio. Dok sam isprobavao prvu, drugu i trecu brzinu ventilatora, primjetio sam da se otpornik brzo i jako zagrije, sto me je na prvu zabrinulo, medjutim kada se sve montira nazad, taj otpornik je na udaru ventilacije te se na taj nacin rashladjuje. Stoga treba pripaziti da ventilacija ne radi dok se otpornik ne montira nazad, kako ne bi opet brzo pregorio.
Nadam se da ce posluziti

.