Autor Tema: Greška kontrolnog modula motora  (Pročitano 10224 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Greška kontrolnog modula motora
« poslato: Oktobar 26, 2014, 04:42:36 posle podne »
Od pre neki dan imam grešku:

65535 - Internal Control Module Memory Error

        28-10 - Short to B+ - Intermittent,

Ne znam od kada je prisutna, ali sam je primetio posle skidanja levog podkrila i creva za vakum što ide na onaj rezervoar podpritiska koji se nalazi na levom podkrilu. Tada sam skidao i akumulator. Mislim da to skidanje nema veze sa greškom, a možda i ima...
Bukvalni prevod bi bio: Greška interne kontrole modula memorije, a ovo 28-10 bi bilo: Kratko spojeno na plus baterije, naizmenično. Ja to shvatam, kao grešku koja nije stalna, nego sa javlja naizmenično (u prekidima). Mislim na ovo "intermittent"... Neka me neko ispravi, ako to nije tačno!
Grešku je moguće obrisati, s' tim što se javi ponovo, ali ne odmah, nego posle vožnje od recimo 1km.... S'tim, što se nekad pojavi bez ovoga "intermittent", pa u sledećem krugu opet ima to...

Čika Ross Tech za grešku 65535 kaže:

Greška interne kontrole modula memorije. Mogući uzroci:
- žice do kontrolnog modula defektne
- napon napajanja ili masa defektni
- kontrolni modul defektan
- curenje na kućištu kontrolnog modula

Između ostalog kaže i još, da kada se ta greška javi na nekim starijim TDI modelima, koji imaju vakum liniju, da treba proveriti i reparirati vakum liniju pre i unutar ECM-a (kontrolnog modula motora).
Inače, imam prepunjavanje akumulatora, za koje sam pre 2-3 meseca imao neku drugu grešku, koju više nemam jer sam na preporuku čike Ross Tech-a, malo očistio kontakt na alternatoru.
Pre nego što zamenim regler, jer mislim da zbog njega prepunjava, šta bi još mogao da uradim.
Pitanja:
1. Jel' zna neko nešto o toj greški? Čuo, video, imao....
2. Gde se nalazi kontrolni modul motora? Jel' on u okviru ECU ili negde drugde, pa da i njega pogledamo...

Auto je Golf MK3 TDI AFN, '97-mo godište, i sve se normalno ponaša, pali, ide, sve najnormalnije...

Hvala svima!
P.S. Evo sad čitam da su neki rešili zamenom creva u samom ECU, jel' se lako otvara?
« Poslednja izmena: Oktobar 26, 2014, 04:48:26 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Greška kontrolnog modula motora
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 27, 2014, 08:07:56 posle podne »
Danas zamenjeno crevo unutar samog ECU-a. Za sada tokom 10-ak kilometara vožnje greška se nije ponovo pojavila.
Crevo je dugačko 9cm a fi je oko 3mm. Od neke gume je, i treba ga dobro zagledati i obavezno skinuti, jer tek kad sam ga skinuo, pa kad se malčice pritisne, vidi se mala pukotina... verovatno i zato greška nije bila stalno prisutna... Inače, za otvaranje ECU-a, je potrebno imati šestougaoni torex T-15.... Videćemo narednih dana da li ovi sa stranih foruma bili u pravu, mada tamo i nisam našao da je neko imao baš moj kod greške (28-10).
Eto, ako nekad neko naleti na temu i ima isti problem, možda mu bude od koristi.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.