Autor Tema: Kupovina uraedjaja za dijagnostiku vw vozila - savet  (Pročitano 2676 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže alexa71

• VW Početnik
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Kupovina uraedjaja za dijagnostiku vw vozila - savet
« poslato: Septembar 07, 2014, 10:34:26 posle podne »
Pozdrav svima! Nisam pronasao na forumu ono sto me zanima, pa resih ovde da otvorim temu. Naime, resio sam za pocetak amaterski da se bavim dijagnostikom posto me to strasno zanima, jer se inace profesionalno bavim racunarima, odnosno dijagnostikom i otklanjanjem kvarova kako na harveru, tako i na softveru PC i laptop uredjaja i smart telefona. Takodje mi je hobi i autoelektrika, a autoelektronika je od skora pocela da mi odvlaci paznju. Iz tog razloga planiram da kupim opremu za dijagnostiku vw grupe vozila, ali vrlo malo znam o tome sta mi konkretno treba. Dakle, objasnio sam da bih se za pocetak time bavio iz hobija, a kasnije, ako krene onda i na nekom visem nivou..To iz hobija podrazumva skeniranje vozila, personalizacija, podesavanja, ciscenje gresaka, a po mogucstvu i dijagnostika mehanickih kvarova. Dakle, opisao sam ukratko sta ocekujem od opreme koju bih kupio. Na raznim oglasima sam gledao razne varijante te opreme, naisao sam i na VAG dijagnostiku (pa moze neko objasnjenje i za nju) itd..Ali bih voleo da me neko ko zna vise o tome posavetuje sta da radim i koliko novca treba da izdvojim? Kao i uopsteno nesto reci o toj i takvoj opremi. Hvala unapred!

Van mreže Guarana

• Master Member
  • Auto: Toyota
Odg: Kupovina uraedjaja za dijagnostiku vw vozila - savet
« Odgovor #1 poslato: Septembar 07, 2014, 11:44:31 posle podne »
VCDS , kineska varijanta - 35e
laptop - ???
to je to sto se tice osnovnog softvera/hardvera za VAG grupu
od brisanja gresaka se neces leba najesti.. ako neko dodje sa problemom, ocekuje od tebe i da ga popravis, sto uglavnom spada pod domen mehanicara, za sta ti treba dosta druge opreme i godina iskustva, poznanstva itd