Autor Tema: golf 2 gtd problem sa pritiskom uja  (Pročitano 1863 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže miljkovicsd

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 GTD
golf 2 gtd problem sa pritiskom uja
« poslato: Avgust 20, 2014, 07:30:37 posle podne »
Molim za pomoc.Prvi put da sam kupio dizelasa sa kao dobrim motorom a vec problemi.
Zapravo motor odlicno vuce ubrzava bolje od benzinaca koje sam vozio i po recima bivseg vlasnika kao ne trosi ulje medjutim na 400 km mi je potrosio pola litara ulja.Zamenio sam mu ulje valvolin max life i priikom zamene mi se desilo da kad sam odvrtao filter ulja ulje je pod pritiskom sikljalo iz filtera.Primetio sam da prilikom veikog ubrzanja na velikom i dugackom usponu pocinje da mi se pali gasi lampica za vodu. Nakon 6 km uspona sam stao i posle nisam moao da upalim auto pola sata dok mu se nije malo spustila temperatura koja je samo malo presla polovinu skale meraca.Danas sam mu skinuo crevo od turbine do usisa i video da je nauljeno, zatim sam mu skinuo i crevo iz iberaufa i tu je bilo ulja koje je izcurelo. Skiuo sam poklopac ventia i videoda ima plastiku celom duzinom poklopca i po toj logici ne bi trebalo da izbacuje ulje.Znam da motor nije sjajan na cepu mu izlazi dim a na meracu ulja ne duva, na leru ne dimi a a velikom ubrzanju crni dim dok ubrzaa a posle ne..Moje pitanje je da li je moguce da je samo uljna pumpa zacepljena tj neki ventil na njoj ( to sam prociao u nekom postu a procitao sam ih mnoo ovih dana ) i da nema potrebe neko vreme skidati glavu i menjati karike.

Van mreže eskachagt

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2228
  • Lokacija: Banja Luka - Nišići
  • Karma: +46/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II D
Odg: golf 2 gtd problem sa pritiskom uja
« Odgovor #1 poslato: Avgust 21, 2014, 01:13:34 pre podne »
Najmanji problem ti je uljna pumpma... Budi realan pa priznaj samom sebi da si kupio gtd-a u kojeg trebas ulozit para!!! Dosipanje ulja na 400 km... badmood
VW fan

Van mreže miljkovicsd

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 GTD
Odg: golf 2 gtd problem sa pritiskom uja
« Odgovor #2 poslato: Avgust 21, 2014, 01:35:12 posle podne »
RAZUMEM JA da treba da uložim samo mi neke stvari nisu jasne.Auto je 5 meseci stajao nije vozen,prvih 300 km nije otrosio ni gram, Pod velikim opterćenjem je spržio pola liara ulja i to većim delom preko iberaufa ,turbine i usisne grane.Danas sam a vozio preko 120 na relaciji od 20 km i spržio mi još poa litara a iz poklopca ventila mi je curelo ulje.Malo mi je nelogično da mi na merač ulja ne duva i ne dimi.Kod drugaa purnja i na poklopac i na merač a on sa njim išao do crne gore i nazad.Nije problem da mu zamenim karike samo da se ne bacam na trošak džaba ako je pumpa u pitanju.

Van mreže Mare Wolf

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 464
  • Age: 35
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +26/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: golf 2 gtd problem sa pritiskom uja
« Odgovor #3 poslato: Avgust 21, 2014, 03:51:39 posle podne »
Moje misljenje je da zamenom karika neces nista da dobijes jer tebi izgleda treba glava da se radi kao i turbina... drugo uljna pumpa ne moze da trosi ulje, pumpa moze da izgubi pritisak vremenom i zakuje ti motor ili moze da se zapusi sito na uljnoj pumpi ako je neko stavljao hermetik ili silikon u prevelikim kolicinama kad je dihtovao motor ili nesto trece... a sto se tice karika najbolje za pocetak da izmeris kompresiju i znaces o cemu se radi..... nadji krstenog majstora i resices problem nadam se da sam pomogao pozdrav ;)
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, Choose washing machines, cars, compact disc players, and electrical tin can openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed-interest mortgage repayments....

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 2 gtd problem sa pritiskom uja
« Odgovor #4 poslato: Avgust 21, 2014, 04:24:56 posle podne »
Vec ti je covek rekao da te ne zeza pumpa.
Sve te simptome sto si naveo ukazuju na to da je motor vise puta pregrejan i da je polomio karike i zbog toga dimi na iber i ostalo,tj ukratko receno da je gotov.
Verovatno ti ni turbina nije neka sreca pa i ona guta ulje.
U svakom slucaju motor se mora otvarati da se pregleda sta sve ne valja i uradi,a bilo bi dobro i da se uradi hidro test glave jer je moguce i da je ona pukla :26
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: golf 2 gtd problem sa pritiskom uja
« Odgovor #5 poslato: Avgust 21, 2014, 06:50:20 posle podne »
Bas tako.
Boban-Rus

Van mreže miljkovicsd

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 GTD
Odg: golf 2 gtd problem sa pritiskom uja
« Odgovor #6 poslato: Avgust 21, 2014, 10:50:38 posle podne »
hvala na odgovorima.Pitanje je koliko jos moze da prodje ovako bez ikakve intervencije?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 2 gtd problem sa pritiskom uja
« Odgovor #7 poslato: Avgust 21, 2014, 11:05:43 posle podne »
Ako toliko guta ulje sigurno nece dugo jer ce dobiti hidro udar i raspasti se bukvalno,tako da nije mudra odluka da se vozi :26
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže miljkovicsd

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 GTD
Odg: golf 2 gtd problem sa pritiskom uja
« Odgovor #8 poslato: Avgust 22, 2014, 03:18:00 posle podne »
dok sam mu zamenio dihtung poklopca i upao ga cuo sam odarac kao cekic o natkovanj ,posle toga se culo neko krckanje metala .Sad sam ga provozao i pojavio se paviasti dim pri kretanju.Bas sam neki srecnik.Zna li neko ko prodaje neki motor od stranca za maje para od preprodavaca.

Van mreže miljkovicsd

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 GTD
Odg: golf 2 gtd problem sa pritiskom uja
« Odgovor #9 poslato: Avgust 23, 2014, 02:12:43 posle podne »
Evo nađoh uzrok mojih problema.Taman kad sam se spremao da mu skidam glavu dođe mi drugar i kaže da njegovpm komšiji ekplodirao motor jer mu je crevo iberlaufa bilo prikješteno.Normalno kod mene to nije slučaj ali je saće na poklopcu ventila zakorelo da nije moglo ništa da propusti.Nakon pranja vrelom vodom i praškom pod pritiskom uspeo sam da ga odmastim i operem.Motor je malo dimio beli dim a sad u vožnji nea dima sem kad ga nagazim onda malo crnog ok ne ubrza.I dalje poklopac uja igra i malo dimi al moze još neko vreme da se vozi.Pretpostavka da i nije potrošio ulje već izbacio pod velikim pritiskom na merač i na iber dok seskroz nije zapušio.

Van mreže miljkovicsd

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 GTD
Odg: golf 2 gtd problem sa pritiskom uja
« Odgovor #10 poslato: Avgust 23, 2014, 09:10:16 posle podne »
reših problem tupog udarca i mlevenja metala, Servo pumpa se otačila i udarila o remenicu alteratora.