Cao drugari,
imam problem sa hladnjakom AGR-a, naime kupio sam Audi A4 b8 pre dva meseca. Sve je bilo cool, do pre 10 dana kad mi je crkao pomenuti hladnjak. Pretrazio sam pola Srbije i jedino moze da se kupi iz originala, nakakve kopije ne postoje ili nesto slicno pa sam se odlucio i kupio sam tah hladnjak i ... (placen 46.000 dinara)
Hladnjak sam ugradio 23.12 u ponedeljak, i 26.12 mi je ponovo crkao

Zvao sam sve moguce ovlascene i neovlascene servise i kazu da je to mana na ovom autu i da crkavaju kao ludi, a uzrok je navodno gorivo jer sa tim imaju problema samo u Srbiji i Grckoj pa je to zakljucak. Takodje kazu da ljudi kupe nov deo, voze par dana, on crkne, daju mu drugi, nakon 20 dana opet crkne, oni mu opet daju nov i tako u krug i kazu da konacnog resenja NEMA!

Najnovija informacija koju sam dobio iz ovlascenog servisa je tada da su radili odredjena ispitivanja na gorivo i da je zakljucak sledeci:
Ovaj problem imaju na automobilima sa 2.0 motorim, kazu da su masovno menjali na audiju A3,A4,A6 (i to sve na automobilima koji su jos uvek u garanciji ili do 3 godine starosti), golfovima, oktavijama, tiguanima i sl. i da se redevno desavalo da zamene deo i da se covek vrati posle 1000km i da se opet isto desilo.

Ispitivanjima su dosli do zakljucka da je problem do aditiva koji se sipa u gorivo i ono povecava temperaturu goriva (za oko 10tak stepeni, ali je hladnjak generalno lose naprvaljne i nema tu toleranciju za temperaturu) sto dovodi do pucanja hladnjaka.
Resenje je kao da se sipa gorivo samo na OMW-u i na NIS-u jer oni dodaju valjda neke druge aditive koji ne povecavaju temperaturu samog goriva, i kazu da se to gorivo cak i golim okom razlikuje (to "dobro gorivo" je prozirne boje dok su ova ostala goriva tj na drugi pumpama zuta tj zuckasta kao pivo)
Sad cekam da prodju ovi praznici i da pocnu da rade pa da zamenim taj deo i videcu na cemu sam kad krenem da sipam gorivo tamo...
Da li neko ima neku ideju, neko resenje, predlog bilo sta samo da nekako resim ovo?
