Rešio sam problem, pa da podelim sa vama...
Pre par dana mi se u krivini, pri malim obrtajima auto sam ugasio od sebe. Kada sam ponovo dao kontakt radi paljenja, čula su se ista tri zvuka s time što je zasvetlela lampica za ulje neka tri ili četiri puta, nakon čega sam auto normalno upalio a lampica se ugasila.
Pošto sam izgooglao da je to signal za nizak pritisak ulja u motoru, odmah sam oterao kola kod majstora.
Nakon testiranja pumpe za ulje, majstor je ustanovio da je ispravna i da radi odlično, a problem je bio u senzoru koji šalje signal kompjuteru o jačini pritiska ulja u motoru. Taj senzor, koliko sam skontao, zovu ''donji'', i on je koštao 900 dinara, nov, original. Zamenio sam i ''gornji'' (koji kontroliše nivo ulja u motoru), koji je nov 8000 dinara, ali sam ja stavio polovan.
Pročitao sam još na nekom stranom forumu da taj senzor brljavi posle 100.000 km, i da se uglavnom menja kod te kilometraže (moj je na 93.000)
Eto, da se neko ne muči kao ja...