Autor Tema: Golf MK2 2.0 16v abf nekoliko problema :)  (Pročitano 1944 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže kuki@

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK2 2.0 16v ABF
Golf MK2 2.0 16v abf nekoliko problema :)
« poslato: Jul 21, 2013, 02:58:03 posle podne »
 :29Pozdrav svima, posto ne znam sta vise da radim I koje majstore da pitam odlucio sam se posavjetovati sa clanovima ovog foruma u nadi da neko imao slicne probleme. Nadam se da necu ponoviti temu a radi se o sljedecem, u naslovu sam napisao o kojem motoru se radi. Ugl od ubacivanja motora nije bilo prevelikih problema motor je dobro radio sve do prije mjesec dana. Nakon ubacivanja sam sipao 5w-40 ulje jer je bio zimski period I vozio sam nekih 3000 km do ponovnog mjenjanja ulja prije streetrace-a, a nasuo sam 10w-40 zbog drugacije temperature vani I gasanja na stazi. Ugl problemi su poceli prije prvog treninga gdje je na prvom paljenju izbacio plav dim I dodatno sam vidio da je kutija filtera puna ulja (kasnije sam ustanovio da je ulje izbacivalo na iberlauf). Ugl na prvom treningu je proslo sve ok sem loseg vremena 16.4 sa reakcijom 0.684. eh na drugom treningu se desio belaj, izvukao sam prvu I drugu bukvalno do blokade I pri saltanju u trecu propao je gas I iza sebe vidim ogroman plav dim, izbacilo ulje I pocelo je steketanje ventila. Poslije toga nisam dalje vozio I sto mi je bilo najcudnije regularno sam se vratio kuci pod punim gasom I bez pregrijavanja auta. Primjetio sam da auto postaje mrtvo u trecoj jednostavno gubi snagu
 Poslije toga sam uradio glavu komplet sve promjenjeno, karike I lezece lezajeve. Nakom sto je t zavrseno pojavio se problem rada na leru kad je hladan, dok ne dodje na radnu temperaturu sam daje gas do 1500 obrtja a u voznji se osjeti lagano gusenje, znaci nema cistog gasa. Malo sam se raspitivao I neki kazu da je moguce da je klapna ili lerlauf ventil ili ona.najgora opcija kompresija motora. Inace motor kad se ugrije radi prelijepo bez ikakvih kuckanja I lupkanja. I u njemu je sad 15w-40 zbog. Ljetnih temperatura. Nadam se da vas nisam upeglao sa tekstom ali definitivno mi treba savjet svih ljudi.koji su imali slican problem ili koji.znaju stq bi moglo biti;) Hvala unaprijed:)

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 48
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf MK2 2.0 16v abf nekoliko problema :)
« Odgovor #1 poslato: Jul 28, 2013, 09:53:44 pre podne »
Nekako imam osećaj da prvi deo post-a nema veze sa ovim drugim. Pitanje za tebe: kada si mu radio osvežavanje pretpostavljam da mu je pukla neka karika ili tako nešto? Da li sada kada je to urađeno, vuče dobro u trećoj i četvrtoj i da li puni obrtaje ?

To što ti ne radi na leru kako treba nema veze sa ovim pre, već sa pakovanjem motora. Moguće je da vuče negde falš vazduh i da bi trebalo proveriti sva vakuum creva i dihtunge usisa. Moguće i da je klapna gasa ili ler ventil.

15W 40 je mineralno ulje, nemoj ga mešati sa sintetikom, ABF radi sasvim lepo i sa 10W40, a za ono za šta tebi treba, najbolje bi bilo da uzmeš 10W60 sintetiku.

Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže kuki@

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK2 2.0 16v ABF
Odg: Golf MK2 2.0 16v abf nekoliko problema :)
« Odgovor #2 poslato: Avgust 26, 2013, 01:41:26 pre podne »
Hvala na javljanju i na odgovoru :) A trenutno je situacija sljedeca, auto se fino ponasa na toplom vremenu, tj po danu na 25 do 30 stepeni :) Ne varira na leru, nema nikakvih trzanja niti razlike u vuci, dok ujutru ili navece kad je hladan i kad je hladno vrijeme varira i sam sebi dodaje gas i u voznji auto trokira, tj kao da negdje presjeca dovod goriva ili nesto slicno. Sve mi to govori da mora biti do neke elektronike ili nekog senzora koji treba da razlikuje toplo i hladno vrijeme :D

Sto se tice motora ko motora, nakon osvjezenja motora, uradjene komplet glave motora i karika ustanovio sam da mi i dalje motor baca ulje na iberlauf i da je najvjerovatnije problem u stublinama;)

Hvala na savjetu za ulje 10W-60 pokusati cu pa cu vidjeti kako ce se motor ponasati ;)

Trenutno imam 2 opcije sto se variranja tice, ili je lerlauf ventil ili senzor za temperaturu zraka usisa koji dodje na cijevi od filtera do usisne grane. Trenutno taj senzor stoji na poklopcu kutije odmah na samom sastavu cijevi i izlaza iz kutije, ali nije mi jasno kako moze stvarati probleme kad svakako zrak prolazi kroz kutiju i preko njega??? Da nije mozda do pritiska koji se pravi u cijevi do usisa...?