Autor Tema: Elektro ventil na rasprsivacu dobija 8V umesto 12V!?  (Pročitano 3467 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže GOLF77

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 647
  • Lokacija: K.Mitrovica
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1
Elektro ventil na rasprsivacu dobija 8V umesto 12V!?
« poslato: Oktobar 04, 2013, 09:26:36 pre podne »
Konacno sam ustanovio, tj. majstor mehanica je, zasto me zeza paljenje na gas, pogotovo zimi.
Elektro ventil iz nekog razloga dobija 8V a ne 12V koliko bi trebalo. Pa tako vergla, slabo cakce i slabo sprica gas, samo isprazni akumulator tako i nece da upali kad je hladno.
Zna li neko zbog cega ventil dobija slab napon i kako da se resim ove bede vise?
Planiram da odem kod nekog elektricara kasnije...svi me samo setaju bez veze.

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Elektro ventil na rasprsivacu dobija 8V umesto 12V!?
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 04, 2013, 09:34:33 pre podne »
Mozda je glupo,ali moze li kao privremeno rešenje da staviš relej koji ce napajat ventil,mislim da je dovoljno tih 8v za pobudu. Naravno bolje je da odeš kod nekog iskusnog majstora da ti to napravi.

Van mreže GOLF77

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 647
  • Lokacija: K.Mitrovica
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1
Odg: Elektro ventil na rasprsivacu dobija 8V umesto 12V!?
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 04, 2013, 11:54:40 pre podne »
Ma otici cu kod majstora sigurno, nego me smara to vise...i svi razlicito pricaju.
Znam sigurno da anlaser moram da remontujem, a bojim se i da je akumulator otisao...

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Elektro ventil na rasprsivacu dobija 8V umesto 12V!?
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 04, 2013, 02:41:36 posle podne »
Drug je imao slican problem nije hteo ventil da radi kako treba problem bio prekidac u kolima nesto se razlemilo.

Van mreže sssaaajjj

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 893
  • Age: 34
  • Lokacija: cacak
  • Karma: +31/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk 3 Gti
Odg: Elektro ventil na rasprsivacu dobija 8V umesto 12V!?
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 04, 2013, 05:45:21 posle podne »
Citat od jedong majstora koji radi plin za te probleme!
"Ovako ces:

preseces plinsku liniju ispred cele instalacije i onda na pobudu relea dovedes kraj od centrale i masu. Na kontakt 30 dovedes + akumulatora a na aktivni kontakt relea drugu stranu plinske linije.

Rezultat, kada ukljuci plin rele ce direkt napojiti celu instalaciju sa akumulatora.

EDIT: Na vod sa akumulatora stavi osigurac 5A sto blize akumulatoru."
GTI u srcu,pamet u glavi!

Van mreže GOLF77

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 647
  • Lokacija: K.Mitrovica
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1
Odg: Elektro ventil na rasprsivacu dobija 8V umesto 12V!?
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 04, 2013, 10:20:09 posle podne »
Canibale i mehanicar je pretpostavio da zeza prekidac za plin...videcu sa plidzijom sta ce i da li ce znati nesto da uradi...
Saj ovo sto si napisao i pored najbolje volje nema sanse da znam da uradim, hvala u svakom slucaju.

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Elektro ventil na rasprsivacu dobija 8V umesto 12V!?
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 04, 2013, 10:39:06 posle podne »
pozz, kod elektricara da proveri ulaz struje na prekidac i izlaz sa prekidaca, mozda je ulaz 8v kako ti kazes pa je prekidac u tom slucaju ispravan a problem je negde pre prekidaca sad neznam odakle je uzeo struju onaj ko je ugradjivao plin, a ako je ulaz u prekidac dobar a izlaz je 8v onda je do prekidaca, ako imas nekog drugara da se iole razume oko struje i da nadjete unimer mogli bi sami proveriti, nadam se da sam bar malo pomogao, pozz  mahac

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: Elektro ventil na rasprsivacu dobija 8V umesto 12V!?
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 06, 2013, 01:43:40 posle podne »
kad si to izmerio da dolazi 8 v. pri veglanju ili kad upalis.  odakle je uzeto napajanje za prekidac- moje misljenje je da je uzeto sa bombine(jer majstore mrzi da provlace kablove do osiguraca). ako je sa bombine pri verglanju ti dolazi do pada napona na bombini i zato ventil nece da otvori. inace zeza otvaranje ventila cim ima mali pad napona pogotovo ako je zaprljan

jedno od resenja ti je da stavljas taj relej. ili jos jednostavnije da podvuces kabal od napajanja pod neki od osiguraca. tu je mnogo manji pad napona.naravno proveri koji od osiguraca ima struju pri verglanju.

Van mreže GOLF77

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 647
  • Lokacija: K.Mitrovica
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1
Odg: Elektro ventil na rasprsivacu dobija 8V umesto 12V!?
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 06, 2013, 03:23:41 posle podne »
Bas tako zex, sa bobine,danas je to izmenjeno, sad dobija ok napon 11,79V.
Videcemo da lli ce to da resi problem....

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: Elektro ventil na rasprsivacu dobija 8V umesto 12V!?
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 06, 2013, 03:25:50 posle podne »
trebalo bi da bude ok

Van mreže GOLF77

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 647
  • Lokacija: K.Mitrovica
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1
Odg: Elektro ventil na rasprsivacu dobija 8V umesto 12V!?
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 07, 2013, 08:14:11 posle podne »
Resen je ovaj problem sa ventilom za gas ali paljenje nije lose zbog toga.
Platine mi se jako brzo trose, svecice su garave, a na pipku se hvata bela skrama.
To nesto paljenje zeza, struja, sta mislite u cemu je problem?