Autor Tema: 16v evolucija na 8v  (Pročitano 2155 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
16v evolucija na 8v
« poslato: Mart 16, 2013, 01:53:51 posle podne »
PozdraVW družino  alealeee

Hteo bih da uradim nešto sa svojim autom tj. motorom.

Imam Golf mk2 GTI 16v KR

Naravno, hoću da se rešim K-glave i svih problema sa njom i diznama jer dizne ne mogu da nađem da kupim, K-glava je takođe deo koga nema i rešio sam da je napustim!

Ne želim da montiram duple webere, a takođe, ne želim da ubacujem el. ubrizgavanje. Hoću najprostije rešenje, da se prebacim na 8v i karburator. E sada je na redu ono što me zanima. Blok 1.8 16v i 8v su identični koliko mi se čini, tako da bi glavu 16v skinuo i montirao 8v. Problem mi je razvodnik paljenja, imam ja i njega sa drugog motora, skinem onaj čep sa bloka na 16v gde na 8v stoji razvodnik ali ne mogu da ga postavim tu jer ima kao neki zupčanik na tom mestu....pitanje je da li je moguće da se on izvadi i montira redovan razvodnik paljenja na taj motor i bez problema postavi kompletna glava sa 8v i karburatorom ili da ubacim kompletan motor 1.8 8v koji imam u garaži, ali ću onda morati da menjam i broj motora u papirima itd.

To mi je nekako najbezbolnije rešenje.

Hvala na odgovorima!

Van mreže Dzinn16v

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1338
  • Age: 35
  • Lokacija: Livno BiH/Samobor Cro
  • Karma: +48/-11
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen motorsport
  • Auto: Golf mk2 16V
Odg: 16v evolucija na 8v
« Odgovor #1 poslato: Mart 16, 2013, 03:45:16 posle podne »
Nema od toga nista prijatelju...
Prodaj KR kupi taj 8v i pomalo
Volkswagen motorsport

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: 16v evolucija na 8v
« Odgovor #2 poslato: Mart 17, 2013, 02:16:10 pre podne »
Imam ja jedan dobar primerak 8v, ali reko da ne moram menjati ceo motor  boodala

Van mreže smok

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 271
  • Lokacija: Skoplje
  • Karma: +34/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VWGolf MK1
Odg: 16v evolucija na 8v
« Odgovor #3 poslato: Mart 17, 2013, 03:04:37 pre podne »
mozes da montiras glava 8v. a da ubacis razvodnik moras da promenis uljnu pumpu od 8v.i naravno drugi kais so 121 zub.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: 16v evolucija na 8v
« Odgovor #4 poslato: Mart 17, 2013, 04:14:17 pre podne »
Klipovi nisu isti, najbolje da staviš ceo motor 8v

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 16v evolucija na 8v
« Odgovor #5 poslato: Mart 17, 2013, 01:27:59 posle podne »
moze se prepraviti tvoj blok bez problema na 8v
 isto kao sto se bez problema mogu  1,3 1,5 1,6 1,8 1,9 i 2.0 koji su 8v prepraviti na 16v

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: 16v evolucija na 8v
« Odgovor #6 poslato: Mart 17, 2013, 02:01:20 posle podne »
Koliko je komplikovano, šta sve treba uraditi.

Hvala svima na odgovorima.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 16v evolucija na 8v
« Odgovor #7 poslato: Mart 17, 2013, 02:02:59 posle podne »
za nekog ko je radio nije komplikovano. za onog ko nije onda jeste.
treba promijeniti sve osim bloka i radilice.
 mahac

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: 16v evolucija na 8v
« Odgovor #8 poslato: Mart 17, 2013, 02:07:12 posle podne »
Što će reći lakše ceo motor zameniti nego prepraviti na 8v  alealeee

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 16v evolucija na 8v
« Odgovor #9 poslato: Mart 17, 2013, 02:08:41 posle podne »
nije lakse jer se blok ne vadi iz auta. sve se radi pod haubom

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: 16v evolucija na 8v
« Odgovor #10 poslato: Mart 17, 2013, 02:17:28 posle podne »
Nino možda će mu se kroz registraciju kasnije isplatiti da ubaci drugi motor. Bezveze da plaća 100kw ako ima 66 ili manje.

Za jedno tri četri godine  bicedobro

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 16v evolucija na 8v
« Odgovor #11 poslato: Mart 17, 2013, 02:22:46 posle podne »
jebiga nemam pojma koja je matematika i sta se vise isplati. znam da to nije neki problem prepraviti isto kao i 8v na 16v.

Van mreže gridcaha

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad/Sombor
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • GTI the best!!!
    • Portfolio
  • Auto: GOLF 2 GTI
Odg: 16v evolucija na 8v
« Odgovor #12 poslato: Mart 17, 2013, 05:45:31 posle podne »
registracija će se svakako isplatiti, svakako je na 1.6  B)