Autor Tema: 2.0 Tdi 140ks  (Pročitano 31266 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: 2.0 Tdi 140ks
« Odgovor #20 poslato: Februar 23, 2013, 09:42:45 pre podne »
Što piše Igor niko ne spominje što su neki kodovi 1,9 TDI motora imali slabe bregaste, što su imali problema sa turbinama, zamajci im isto tako odlaze kao na 1,9 TDI samo što 1,9 nema toliki cug na niskim obrtajima pa ljudi prešaltaju brzinu niže a 2,0 vuče u niske pa se niko ne muči sa šaltanjem već gapoklopi iz niskih i čudo eto problema sa plivajućim  ;)

Slažem se imao je problema sa diznama, imao je problema sa glavom motora (pucale su) ali posle 2007 nema problema sa 2,0 motorima sem siemens dizni. Ja bih to kupovao ne bih mnogo gledao na priče rekla kazala već bi zavisilo od konkretnog stanja motora

Inače 2,0 TDI motori u B6 pasatu i Audiju A4 su isto poprečni kao i u Golfu i Audiju A3 ... ali u passatu su imali problema sa pogonom uljne pumpe (zbog toga i slabo podmazivanje) i ko je znao za ovo i odklonio ovaj jednostavan i ne skup fabrički problem nema straha od "zakivanja" motora. VW je i ovu grešku priznavao ali samo za vozila do 3 godine starosti. i CR sistem ubrizgavanja nije uveden kod svih posle 2008  ;) Imalo je posle toga još PD motora

Uopšte nije loš motor  ;)

Van mreže nemanja87

  • VW Početnik
  • Poruke: 62
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: 2.0 Tdi 140ks
« Odgovor #21 poslato: Februar 23, 2013, 11:03:44 pre podne »
hvala svima na informacijama...moracu dobro da razmislim

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: 2.0 Tdi 140ks
« Odgovor #22 poslato: Februar 23, 2013, 01:31:25 posle podne »
kolegin A3 2.0TDI 100.000km 2008. crko zamajac
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže file013

  • VW Početnik
  • Poruke: 177
  • Lokacija: Strasbourg-France
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota Avensis 2.0 Dynamic
Odg: 2.0 Tdi 140ks
« Odgovor #23 poslato: Mart 14, 2013, 07:06:54 posle podne »
moj ima 85.000km i bosch dizne oznaka BMP i odlican je auto samo jedina stvar koja mi se ne svidja je da auto kada se ugreje hoce da pravi vibracije u kabini tj ceo auto se mrda!
Plivajuci zamajac nije dizna nisu ali verovatno je problem sam TDI motor he he he ...
Bayerische Motor Werke FOREVER!!!

Van mreže MF

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd - B.Kosa
  • Karma: +10/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: 2.0 Tdi 140ks
« Odgovor #24 poslato: Mart 14, 2013, 09:23:02 posle podne »
2.0 TDI BKD Bosh dizne, 135000 km, da kucnem u drvo. Otvaro sam haubu samo kada sam prao poklopa motora.

Jefin je za odrzavanje. Ide odlicno. Svaka preporuka. tapsac

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20683
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: 2.0 Tdi 140ks
« Odgovor #25 poslato: Mart 16, 2013, 11:37:12 posle podne »
Imao u golfu taj  BKD 2.0 TDI i bio prezadovoljan ;)