Da se nije desio problem sa glavom motora ne bih ga ni otvarao.
Auto je preso samo 59 905 km.
Kupio sam ga od kucnog prijatelja koji je prvi i jedini vlasnik. Problem je nastao kad je komora na glavi lupila u klip i urezala ga odozgo pri cemu su popucale karike na 1,2,4 klipu i izgubio je kompresiju. Tada sam odlucio da promenim sve u motoru.
Kod mehanicara smo merili stubline(cilindre-hilzne) ili kako ih ko zove i bile su odlicne- nisu bile ostecene(ovalne) niti su imale kratere( zub, riseve).
Na staroj (polupanoj glavi) za divno cudo auto je palio, jeste trosio ulja ali nije izbacivao plav dim nego samo crn.
Sada kada sam stavio drugu glavu( polovnu) i promenio sve ovo( karike, klipove.....), poceo je da izbacuje plav dim kada se upali i tokom veznje.
Drugoj glavi nisam nista radio sem gumica ventila.
Da li postoji mogucnost da vodjice nisu dobre pa da ne naleze gumica ventila lepo i da pusta ulje tu ili je negde problem drugde???