Ovo je moj novi ljubimac.







Stara "gospodjica osmica" je otisla, a na njeno mesto dosla ova skoda.
Sto se tice podataka:
godiste XI 2003., a prva registracija u februaru 2004. Presla je malo preko 95000 km.
Motor je trocilindras 1.4tdi 75ks, oprema elegance (sto ukljucuje 2 airbag-a, klimu, 2 el. podizaca, el retrovizore,board computer, skoda cd player, sa 8 zvucnika, hromirani delovi, kao sto je volan, ruckice za vrata...).
Posto sam je kupio u bg-u, isao sam posle toga autoputem do kg-a. Moram vam priznati da me je odusevio kako ide, mada moram da napomenem da sam pre njega vozio zastavu, tako da je ovo veliki napredak za mene. Motor se bas malo cuje. Nema onaj RRRRRRRRRRR dizel zvuk, vec je nekako mekan. A i ne trosi mnogo, sa pola rezervoara, sam dosao od bg-a i vozikao se malo po gradu, i ostalo mi je jos (kako BOARD COMP kaze) oko 200km jos da mogu da predjem. LOL. Svidja mi se kako se vozi, cist nemacki tvrd stil . Jedino ima malo manje mesta na zadnjoj klupi, i moram priznati da je malo tvrdja, ali mi i nije problem posto uglavnom ja vozim, a ako ne onda sam na mestu suvozaca. . U gepeku ima dosta mesta, mogao bih i ja da se smestim . Mada jedino je malo tromiji u odnosu na obicnu fabiu 1.4 tdi ,jer je teza za oko 80-ak kila (najmanje, posto na raznim forumima sam video razlicite podatke o tezini, ali bi trebalo da je ta razlika u rasponu od 70 do 110kg !!!!)
Sto se tice tehnickih karakteristika one su ovakve:
Wheelbase 2462 mm 96.9 in
Track front 1435 mm 56.5 in
rear 1424 mm 56.1 in
Length 4232 mm 166.6 in
Width 1646 mm 64.8 in
Height 1452 mm 57.2 in
Length: wheelbase ratio 1.72
Ground clearance
Kerb weight 1240 kg 2734 lb
Weight distribution (Front)
Fuel capacity 45 litres
aerodynamics
Drag coefficient 0.310
Frontal area
Cx
engine
Bore × stroke 79.50 mm × 95.50 mm
Cylinders S-3
Displacement 1.4 litre 1422 cc
2 valves per cylinder
6 valves in total
Construction
Sump Wet sumped
Compression ratio 19.50:1
Fuel system direct diesel injection
Maximum power 75 ks @ 4000 rpm
Specific output 55.6 bhp/litre 0.91 bhp/cu in
Maximum torque 195.0 Nm (144 ft·lb) (19.9 kgm) @ 2200 rpm
bmep 1723.2 kPa (249.9 psi)
Specific torque 137.13 Nm/litre
Maximum rpm
Manufacturer Volkswagen
Code
Main bearings
Coolant Water
Bore/stroke ratio 0.83
Unitary capacity 474 cc/cylinder
Aspiration Turbo D.
Compressor type
Intercooler Y
Catalytic converter Y
performance
2005 Skoda Fabia Combi 1.4 TDI-PD See all Skoda models
0-50 mph (80 km/h)
0-60 mph
0-100 km/h 14.00 s
0-100 mph
80-120 km/h (50-70 mph) in top
Standing ¼mile
Standing km
Top speed 173 km/h (107 mph)
Fuel consumption 5.7/4.1/4.6 l/100km urban/extra-urban/combined
CO2 Emissions 124.0 g/km
Carfolio Calculated CO2 ? 124.20 g/km
Power-to-weight 63.71 bhp/ton
chassis
Engine location Front
Engine alignment Transverse
Drive FWD
Steering rack & pinion PAS
Turns lock-to-lock
Turning circle
Suspension front
rer
Wheels front 5J x 14
rear 5J x 14
Tyres front 165/70 R 14 81T
rear 165/70 R 14 81T
Brakes F/R VeDi/Dr-S-ABS
Key:
Ve
Ventilated
Di
Disc (Disk)
Dr
Drum
S
Servo-assisted
ABS
Anti-lock Braking System
Brake ∅ front 256 mm
rear 200 mm
Braked area
Transmission 5M
Top gear ratio 0.76
Final driv.e ratio 3.39
Neke stavke koje su dosle za servis ili kupovinu tokom 3 ipo godine koliko je do sada kod mene:
1. set letnjih guma Michelin Energy Saver 185/60R14 na fabrickim-Skoda Alu felnama
2. set zimskih guma Sava Eskimo S3+ 185/60R14 na celicnim
3. set kvacila, korpa i lamela
4. diskovi i plocice napred, nazad paknovi
5. ventilator hladnjaka i klime (jedna je taj zajednicki)
6. reparacija turbine u turbo servisu
7. prekidac brzine duvanja ventilatora, onaj centralni nije radio na 3. i 4. podeoku
8. zamenjen onaj desni lim na prednjim vratima sa sajlom za dizanje prozora (tada nisam znao da moze to da se sredi bez kupovanja celog lima ali jbg) 50e

9. farbana zadnja vrata od peha zadnjeg vlasnika.
10.
veliki servis u ovlascenom sa originalnim delovima (mada sam zaboravio da uradim i remenicu alternatora, ali cu to naknadno

)
11.
detailing u profi servisu (poliranje, voskiranje)
https://www.facebook.com/NelexAutoDetailing?fref=ts odlican momak, zeli da saslusa pitanja, da odgovori na ista sve u svemu odlicno sam prosao i sa cenom, a i rezultatima
12. radio sam led osvetljene enterijera i tablica


13. malo se zanimao i prefarbao zadnje dobose da izgledaju kao novi





i naravno moj pomagac
