Autor Tema: Golf4 1.9tdi 81kw,AHF,tesko pali kada je vruc motor  (Pročitano 15862 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Hard_Core_Golf

  • ETKA 7.4 WORKER
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 584
  • Lokacija: Novi Sad Gari
  • Karma: +30/-10
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen Motorsport
    • 123kkk
  • Auto: Hard_Core_Caddy
Odg: Golf4 1.9tdi 81kw,AHF,tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #20 poslato: Maj 19, 2012, 12:17:06 pre podne »
Postoje 2 tipa alnasera BOSCH-ov sa 9 zuba koji sporije vrti i VALEO koji ima 11 zuba vrti ko popizdeo,uglavnom mi dolaze preprodavci kola i kupuju ga kad je losiji motor. sastavi kao lud sa valeom vrti ko motorka.

Van mreže sasa0207

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 TDI 81KW
Odg: Golf4 1.9tdi 81kw,AHF,tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #21 poslato: Maj 20, 2012, 01:00:21 pre podne »
ako ne nabije 250 obrtaja nece upaliti, prosto je tako elektronski pumpa regulisana

da, to si u pravu,u to sam se i sam uverio da je tako tapsac
« Poslednja izmena: Maj 20, 2012, 01:04:43 pre podne od strane sasa0207 »

Van mreže sasa0207

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 TDI 81KW
Odg: Golf4 1.9tdi 81kw,AHF,tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #22 poslato: Maj 20, 2012, 01:02:44 pre podne »
Kad je hladan pali odmah,a kad je na radnoj temp. kad kako,neka 2,3 sek nekd 5,i nekoliko puta i duze

isti problem je bio kod mene,kao sto mozes procitati u mom prvom postu.
Uradi anlaser i neces se pokajati,mene je servis kostao 3000dinara,da budemo iskreni cifra je smesna a resices  veliki problem,znam kako ti je kada ga verglas i te 3 sekunde a kamoli 5 sec. I ja nisam verovao da je do anlasera,cinilo mi se da vergla dobro ali kada sam ga cuo posle servisa kako vergla mislio sam da su na motor skinute dizne  biggrin ,..razlika u obrtaje je neverovatna.

Van mreže dax

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 42
  • Lokacija: Senta
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4
Odg: Golf4 1.9tdi 81kw,AHF,tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #23 poslato: Oktobar 04, 2012, 08:45:14 posle podne »
Posle zamene one plastike na filteru goriva koja je pustala gorivo napolje isti problem i dalje, kada je auto hladan pali cim pipnem kljuc, kada dostigne radnu temperaturu traljavo pali treba mu duze verglanje nego kad se prvi put pali, kad upali radi lepo i mirno nema nikakvih problema. Znaci da pogledam i ja anlaser i akumulator? Samo neznmam kakve veze ima alanser sa temperaturom motora , kad je hladan pali na zub kad se ugreje treba mu vise vremena i traljavo pali al upali? U pitanju je golf 4 tdi 1.9 74kw pd

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Golf4 1.9tdi 81kw,AHF,tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #24 poslato: Oktobar 04, 2012, 11:36:27 posle podne »
Vidi nadji nekog majstora koji zna da radi dijasgnostiku, da ti propravi parametre prilikom paljenja kad ti je vruc motor... moze tu svashta da bude, da ne menjash jedno po jedno bez razloga....
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf4 1.9tdi 81kw,AHF,tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #25 poslato: Oktobar 05, 2012, 01:13:59 pre podne »
Zakaci ga na dijagnostiku/ Tu problem pravi senzor temp. motora.

Van mreže dax

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 42
  • Lokacija: Senta
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4
Odg: Golf4 1.9tdi 81kw,AHF,tesko pali kada je vruc motor
« Odgovor #26 poslato: Oktobar 05, 2012, 08:58:36 pre podne »
Ako je to u pitanju kolko to kosta tj taj senzor da se zameni? Gledao sam da ljudi sa losim sezorom tempersture imaju problema sa obrtajima, jato nemam meni epo upali na ispod hiljadu obrtaja i tu drzi tj na nekih 850-900 neznam tacno. Pozdrav