drugar grijac ti je u stvari spirala cekas zice, koja se nlazi unutar metalnog oklopa, tj caure koja se vidi, a poznato je da cekas ili radi ili ne, skoro da ne postoji sansa da oslabi,,,,ona kad oslabi, prekine se, i ne radi ili sto je jos gore prekine se pa baca struju namasu sto rezultira pregorijevanjem osiguraca koji se nalazi na protivpozarnom zidu.
kao sto rekose problem moze da bude do releja jer je golf poznat kao auto koji prokisnjava bas tu iznad razvodne table i vrlo je moguce da i voda dodje do releja pa on pobrljavi.
dizne za td se podesavaju na 155 bari tako da je to vrijednost ajko slaba i pitanje je da li pumpa radi kako treba jer je to vise nego ocajnomala vrijednost ukoliko je pravilno izmjerena i samim tim se i potrosnje povecava, kolicina crnog dima takodje...
Sto se tice grijaca i usijanog vrha to zavisi od izvedbe grijaca jer neki se usijavaju cijelom duzino, neki samo vrh, nekima treba vise nekima manje vremena, to je do proizovdjaca
ukoliko ti se naglo promijenio interval rada releja, moze da bude da se ili otkacila zica plavobijela koja sa glave daje signal da li je motor hladan ili ne, ili je doslo do prekida, pa vidi jel se grijaci pale i kad je motor vruc pa ga ugasi i upali, ukoliko ti se i tad upale grijaci, onda taj signal ne radi kako treba,,,,,
i provjeri osigurac grijaca ispod vozacevog brisaca se nalazi na pp zidu