Mislim da se grejaci tek pale, kada je napolju -5C, tako je barem kod mene, doduse radi se o tdi motoru, mada mislim da to nema veze. Konkretno ti motori bi trebalo da se pale iskljucivo pomocu kompresije, kao kod motora busa, a geajaci tek da se upale u vec navedenom slucaju. Kod dizel motora starije generacije, grejaci se tokom prvog starta motora uvek pale, dok kad motor ima radnu temperaturu, u tom slucaju ne pale. Tako je uvek, bilo napolju -10C ili +40C. To sto u tvom slucaju gori signalizacija za grejace, verovatno je problem do struje, tacnije nekog releja, ili do senzora spoljne temperature, koji daje signal releju koji kontrolise rad grejaca. U svakom slucaju, otidji na dijagnostiku, da utvrdis razlog paljenja te signalizacije. E sad, posto kazes da je motor nesto bucniji pri prvom paljenju, razlog moze biti i dovod nafte, najcesce filter u pitanju, pa nije zgoreg da i to pogledas, ako duze vremena nisi menjao filter.