Pri kupovini golfa trojke pogrešio sam i nisam promenio španer na PK kaišu već samo kaiš.
Dogodilo se da se ona koturaljka što ima kuglice neke ( izvinite ne znam izraz ) totalno sjebala i ja sam prokuvao na autoputu jer je kaiš pukao.
E sad, majstor koji mi je promenio kaiš nije stavio iste mere kao i onaj što sam skinuo pri prvom menjanju.
Kupio sam sa kaišem 6045, stavljen je 6050, a sada je namontiran 6049. E taj najnoviji cijuče ko blesav, a to nije radio prvih 500 km.
Majstor mi je napomenuo da sam pre pucanja prethodnog kaiša morao da čujem da škripi, sijuče ili kozna šta, ali to se stvarno nije čulo.
Sada se plašim da je to škripanje možda znak da neće i ovaj novi kaiš da pukne jer je majstor rekao da je on stavio isti takav kao što je bio i onaj koji je pukao iako mu je žena u prodavnici delova rekla da to nisu prave mere za taj tip motora.
Ako neko zna da mi kaže koja je to prava mera za 1.9 tdi motor od 90 konja i koliko stvarno sve to škripanje može da bude opasno?
Prešao sam oko 700 km posle stavljanja kaiša.
I izvinite ako je sve ovo bilo pomalo nejasno.
Pozdrav svima.