Autor Tema: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...  (Pročitano 2720 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže druid

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Lapovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« poslato: Februar 01, 2012, 10:36:54 pre podne »
Pozdrav drugari i saborci...  alealeee
Poodavno sam na forumu ali kao što rekoh negde već- moje znanje o automobilima je jako oskudno pa zato mnooogo više čitam nego što pišem, da se ne prolupavam kad nisam stručan. Otvorio sam temu koja predstavlja, kao što joj samo ime kaže, istorijat bolesti mog automobila (ako je u skladu sa pravilima foruma? Ako nije otvoriću za svako pitanje posebno, nije sporno, rekoh da ne gomilam topike..?!). Uzeo sam ga pre dve godine u jako lošem stanju, ispala neka kombinacija na odloženo. Pošto je bio truo kompletno mu izvarim i zaštitim patos sa namerom da ostane kod mene i da ga dotegnem koliko mogu, da tu i završi karijeru. Posle bezbrojnih (delimično) razrešenih nedaća sa njim (zaključno sa ovim trenutkom) ja i dalje počesto sa njim imam muke. I dalje čvrsto stojim pri odluci da neću da ga dam ali moji živci polako pouštaju iz dana u dan, kako se javljaju problemi. Najsvežiji (ne i najveći) problem mi se desio juče: vozim ga na benzin (krenuo da naspem plin) , radna temperatura normalna i samo odjednom se ugasi. Upalim opet, radi par taktova i opet isto. 2-3 puta ponovim proces i sednem da iskuliram par minuta. Kresnem ga posle tih par minuta i on se guši, guši i odjednom kao da probije, proradi dobro- ja ga odvezem do plinare i prebacim na plin. Pošto ovo nije prvi slučaj da mi se to dešava (uvek se desi posle 3-4 km vožnje na benzin i isto proradi nakon što "odmori" malo) pitam se šta može da mu bude problem, ostaviće me negde biće mi skuplja dara nego mera. :(
Željko.

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #1 poslato: Februar 01, 2012, 12:27:53 posle podne »
Ako te na plin ne zeza, onda su garantovano zapushene dizne na karburatoru... Ili generalno losh karburator...

Edit, sad citam opet tvoj post, pa mi pade na pamet, kad si menjao filter za benzin? moz da se desi da povuce shljam iz rezervoara, pa da ti on zapushi dizne, jer malo je mnogo 3-4 km, da idesh samo sa gorivom iz canceta u karburatoru :)
« Poslednja izmena: Februar 01, 2012, 12:30:44 posle podne od strane Shomi »
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #2 poslato: Februar 01, 2012, 12:41:03 posle podne »
ako je klasican karb dizne nemaju veze sa plinom , karb sluzi da samo sprovede gas u cilindre , proveri filter za vazduh da li je mnogo prljav , i isparivac , ako ti radi ok na benzin onda je sigurno isparivac u pitanju , a ako te zeza na benzin onda je karb los definitivno , servisiraj odmah , veruj mi bolje je dati 50e ako imas originalan karb nego da se smaras sa sitnim intervencijama koje ce te izaci mnogo skuplje na kraju ,proveri filter za benzin , platine i kablove obavezno mada nekada i kondezator zna da zeza pa recimo secka ti auto u toku voznje trza , a drugo ti je resenje recimo zastavin karb je dobar pogotovo ako imas motor 1.1 , kupis nov za 50e ...

problem koji si opisao definise , membranu i prelivanje goriva sto postize nepravilnu smesu vazduha i benzina  ...
« Poslednja izmena: Februar 01, 2012, 12:47:05 posle podne od strane milan_b mk1 »
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #3 poslato: Februar 01, 2012, 12:49:39 posle podne »
Koliko sam ja ukapirao njemu plin radi ok a bemzin zeza... mozda sam se ja istripovao... Zastavin karburator ne bih stavljao ako imam original nikada... Soleksov karb, na golfu mi radi evo 33-ca godina... Sad secam se da je ishao u ultrazvucnu kadu jednom na cishcenje, nekad zapushi benzinska dizna, i to je to od problema...
« Poslednja izmena: Februar 01, 2012, 12:51:42 posle podne od strane Shomi »
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže druid

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Lapovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #4 poslato: Februar 01, 2012, 12:54:09 posle podne »
Na plin nemam problema u vožnji (samo pri paljenju, generalno slabije pali na plin) a nema šanse da je rezervoar prljav- kad sam ga vario skidao sam i oprao ga da bude kao čaša- baš da mi se ne bi to dešavalo, začepljenja od šljama. Pre 5-6.000 sam menjao filtere, moguće je da su nekim čudom opet odnekud navukli šljam, mada ga na benzin otprilike samo palim i gasim i eventualno se dovučem do prve gasne stanice, ne vozim aktivno. Biće da je karburator zaštopao negde...
Filter za vazduh mi je OK reče mi majstor skoro. Milane, ne radi OK na benzin, to mi i jeste problem, zaguši se na benzin posle nekog vremena (a odmah posle i odguši i bez problema tera dalje). Kečev je karburator, ne golfov, 1,3 mi je motor.
Željko.

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #5 poslato: Februar 01, 2012, 02:17:55 posle podne »
E u tom slucaju ja bih proverio karburator, a onda bih proverio paljenje... znam da se kada se ugradjuje plin na te stare motore ugao paljenja postavlja da kazem kao "najmanje zlo" izmedju ugla paljenja za benzin i ugla paljenja za plin... TAko mi je plinadzija nekada objasnio... Dakle trazi se neka sredina, a sad je na majstoru koji shteluje plin i na njegovom iskustvu kako ce da ga ushteluje, tj kako ce da namesti ugao paljenja...
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #6 poslato: Februar 01, 2012, 04:07:24 posle podne »
E u tom slucaju ja bih proverio karburator, a onda bih proverio paljenje... znam da se kada se ugradjuje plin na te stare motore ugao paljenja postavlja da kazem kao "najmanje zlo" izmedju ugla paljenja za benzin i ugla paljenja za plin... TAko mi je plinadzija nekada objasnio... Dakle trazi se neka sredina, a sad je na majstoru koji shteluje plin i na njegovom iskustvu kako ce da ga ushteluje, tj kako ce da namesti ugao paljenja...

sve ti je covek objasnio ... ako ga vozis vise na plin namesti ugao paljenja da odgovara vise sagorevanju gasa , bas je to i razlog sto ti malo slabije pali na plin ... uzmi pa rukom malo zamakni razvodnik mozda pola milimetra milimetar na stranu okretanja kazaljke na satu pa ces da vidis ,,, ... ako poboljsas paljenje da pali odlicno imaces mnogo pravilniji rad i takt a i manju otrosnju , nahvataj na oglasima elektronsko paljenje za mk1 , ja sam to imao dok sam vozio 1.3b i stvarno nema usporedbe naspram platinasa , kod gasa ako ti je auto miran na leru znaci isparivac ti je ok eventualno promeni filter za gas oko 5e ti je on , a na bebzin ... pa , zastavin karb na 1.3 motor nikada ne mozes da namestis da ti lepo radi na benzin ipak je on predvidjen za 1.1 pa cak i 1.0 motore zavisi koji model imas ... , ali koliko sam skapirao tebi to i nije frka jer vozis mnogo vise na gas . imas u ap sportu set za reparaciju kosta ti 10e max , u njemu imas membranu , dihtung poklopca , dihtunge na medju delu , difuzor za vazduh i iglicu za plovak koja je mozda glavni uzrocnik sto te zeza , proveri i povratni vod da ti se nije zapusio , jer ako je to onda sigurno preliva karb , dizne odsrafi sam i operi ih sa benzinom i inace karb malo operi iznutra dosta se tu masnih naslaga i garezi nagomila , ukoliko imas servo za kocnice proveri da li ti je vakuum ok za njega , grejanje tog karba ti je dosta bitno , neznam da li imas vod sa auspuha ili si ga povezao sa crevima na vodu , u svakom slucaju grejanje moras da imas , sraf za smesu nemoj da diras , odradi prvo sve ovo ako imas volje pa probaj ako zeza ponovo onda izvrni taj sraf stavi mu novu gumicu koju si dobio u setu savrni ga do kraja u kuciste ponovo dokle god ide i polako vracas u nazad dok ne dobijes pravilan rad ... imao sam negde podatak koliko se krugova otprilike ponovo odvije al sada ne znam da me ubijes ... najbolje pre nego ga izvijes zavrni ga do kraja pa izbroj koliko krugova i podela i tako posle samo vrati nazad , nadam se da si me razumeo makar malo ... znaces da imas pravilan rad po tome kako dodajes gas , prilikom naglog povlacenja poteznice gasa ne sme da dodje do zagusenja , i to se moze regulisati na membrani , videces ona polugica sa malom oprugicom oko poluge , tu stelas na toj polugi imas sraf za dodatni sisak goriva , naravno ne u smislu da mu zavrnes gas u sekundi do kraja pa da sastavi al nekim malo normalnijim povlacenjem kao kad ga turiras nogom mora da prima dobro gas inace nisi namestio smesu dobro i dodatni sisak za gorivo ... pogledaj malo na netu naleteces sigurno na prirucnik o stelovanju , nije nista komplikovano , a usput ako zajebes i ovako bi ga vozio kod majstora , a mozes dosta da naucis sam .. pozz
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #7 poslato: Februar 01, 2012, 04:09:25 posle podne »
e da proveri i vakum od razvodnika on se kaci na karb a od serva na granu , vidi za taj od serva da slucajno nema fals vazduha
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže druid

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Lapovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #8 poslato: Februar 01, 2012, 07:42:25 posle podne »
Shomi, Milane, sta da kazem... hvala puno na informacijama. Kad se negde sretnemo vodim na cevape za ovo!  beer Alal vera Milane za ovo detaljno objasnjenje, probao sam da nadjem negde tako neko detaljno uputstvo da me vise ne drze u saci samo zato sto sam nestrucan.  driving Nije mi tesko da sam procackam ali dzaba da cackam ako pre toga ne procitam (ovako) detaljno uputstvo.  tapsac
Željko.

Van mreže druid

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Lapovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #9 poslato: Februar 03, 2012, 06:32:00 pre podne »
Nisam stigao ništa da pipnem. :( Juče ga jedva upalim na benzin- on trokira, gasi se. Prebacim na plin- takođe (prvi put od kako je kod mene da neće na plin da ide dobro). Koliko sam razumeo listajući već otvorene time biće da je do struje, kad zeza na obe vrste goriva? Otkotrljao sam ga kod majstora i čekam izveštaj.
Željko.

Van mreže druid

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Lapovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #10 poslato: Februar 08, 2012, 08:12:57 posle podne »
Stigao izveštaj od majstora- izgoreo dihtung glave. Kazaljka temperature nikad nije prešla polovinu, optimum, o tome strogo vodim računa. Reče majstor 50-60 eura cela akcija. Pre nekih mesec dana, u to malo vremena kad je bio iole naštelovan i dobro išao, potrošnja mu je bila 7,9 l plina (doduše krajnje ekonomične , penzionerske vožnje) i extra je vukao. Totalno sam zbunjen....
Željko.

Van mreže RaDiO LJuBaV

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 655
  • Karma: +16/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #11 poslato: Februar 08, 2012, 09:39:16 posle podne »
moje mišljenje da te je taj majstor zavrno i to dobro.

Van mreže druid

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Lapovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #12 poslato: Februar 08, 2012, 09:59:40 posle podne »
Teško..znam ga dugo, OK je lik skroz i dosta mi je para već uštedeo, sitnije neke intervencije mi nije naplaćivao a par puta neke stvari gde je mogao debelo da me zavrne predamnom rešavao i pokazao mi, baš za slučaj ako negde ostanem u defektu da me neko ne opelješi. Reče preko telefona da je u vezi zamrznutog plinskog uređaja i creva, nisam propratio nabolje. Ne valja kad se čovek ne razume u mehaniku.
Željko.

Van mreže bure1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 543
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd-Lekino Brdo
  • Karma: +8/-14
  • Pol: Muškarac
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #13 poslato: Februar 08, 2012, 10:13:01 posle podne »
pogedaj karburator detaljno prekontrolisi.kecev karburator zna dosta da zajebava kada presusi,pogotovi iglicasti ventil koji reguilise plovak u karburatoru koliko ce pistiti goriva ka dizni.

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Istorijat bolesti mog starog, dobrog Golfa 1 ...
« Odgovor #14 poslato: Februar 08, 2012, 10:18:09 posle podne »
Oce dihtung glave da izgori od upotrebe plina... Nije to odjednom preko noci... nego postepeno... meni je otishao bio dihtung glave, isti motor, isto ima plin  nikad pregrejan... samo mi malo mlooogo za dihting i najverovatnije ravnjanje glave 60 jura... bice da ima tu josh neshto da se sredi....
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!