Razlika je u tome sto 1.8T ima maksimalni obrtni moment na 1800o/min
a 1.8 atmno na 3500o/min i da bi se gazio mora da ide u obrtaje
kod turba samo stisnes papucicu, a ovde mora niza i pa tek onda gas -sto je priznajem malo teze ako vozis TDI (zbog navike)
ortak vozi mk4 tdi kad god sedne u moj auto kaze da nece nesto da ide (i nece kad promeni brzinu pre 3000o/min
a on jos nije ni krenuo) a operem ga kad god hoce
Probaj Skoda da menjas brzine kod sebe na 1400o/min pa ces skapirati sta pricam

Pogledaj malo spec po netu, fabriki 1.8 i TDI 130ks za koji svi kazu leti
iz mog iskustva
na potezanju sa 130ks tdi gofom, fazon je samo ko bolje izsalta brzine, jer su im identicna ubrzanja
iako tdi ima 310Nm a 1.8 170Nm (1.8T ima 210Nm)
Potrosnja je dosta manja nego sto mislis (i ja sam mislio da je katastrofa) al tu temu bolje da zaobidjemo

Pozdrav
