Autor Tema: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)  (Pročitano 13518 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Stoske

  • Old School
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6237
  • Age: 34
  • Lokacija: Nish
  • Karma: +94/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat
Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
« Odgovor #60 poslato: April 24, 2011, 04:51:15 posle podne »
@nemanjamirjana - sedi jedan .. ne pratis na casu ...

vazno da ja unazadjujem forum i ucim ljude pogresno boodala  lollol
hahaha Stoske poligloTka hahaha Gde Stoske glotkne tu trava ne raste :)

Van mreže nemanjamirjana

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Lokacija: kosovska gračanica
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
« Odgovor #61 poslato: April 24, 2011, 07:01:48 posle podne »
čitam postove lubarda ali je nemoguce ubaciti tvoj citat( da li ti to blokiras ili je do foruma,neznam) voleo bi da NAM neko strucniji objasni kako je to bolje da pumpa radi i kada je na benzin,  STOSHKE izvini nije bilo namenjeno tebi,nisam mogo citat da ubacim nikako.

Van mreže Stoske

  • Old School
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6237
  • Age: 34
  • Lokacija: Nish
  • Karma: +94/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat
Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
« Odgovor #62 poslato: April 24, 2011, 08:30:00 posle podne »
o5 ne pratis  batine

reko je da se poveze kad je auto na plinu da pumpa radi da ne bi zapekla ...
hahaha Stoske poligloTka hahaha Gde Stoske glotkne tu trava ne raste :)

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
« Odgovor #63 poslato: April 24, 2011, 08:59:42 posle podne »
Vidi, da ne drzim nikom predavanja, samo razmisli da i kada se ne slazes sa nekim, probas da izneses svoj stav bez da vredjas ljude. Ja se trudim da pomognem znanjem i savetom u svojim mogucnostima i uvek cu prihvatiti ako gresim, kao sto sam i gore napisao. Konkretno, na mom autu pumpa radi stalno i to je resenje koje se primenjuje da se ocuva taj benzinski sistem dok se vozi na plin. Neko gore ko ima vise iskustva sa drugim tipovima ubrizgavanja me je ispravio, jer je to kod ovog auta nemoguce i to je potpuno ok i ja to uvek prihvatam kada pogresim jer nam je cilj sto tacniji odgovor. Da ne idemo dalje sa ovom pricom, obrati paznju ubuduce.
« Poslednja izmena: April 24, 2011, 09:08:06 posle podne od strane lubarda »

Van mreže nemanjamirjana

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Lokacija: kosovska gračanica
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
« Odgovor #64 poslato: April 24, 2011, 11:10:17 posle podne »
koje ocuvanje bre benziskog sistema??? jedina stvar koja strada kada se ne vozi na benzin su dizne a radom pumpe ti nista ne dobijas na odlaganju kvara dizni,dobijas samo to da ti benzin slabi i da posle zajebava rad motora na benzin i da trosi kao lud, dok auto radi na plin pumpa ne sme vrteti,e sada ako imas noviji auto pa komp prepoznaje gresku da pumpa ne radi onda je to druga stvar,zato su i ostavili da radi,u  sustini nije dobro da pumpa radi,skracuje joj se zivotni vek i to bez potrebe

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
« Odgovor #65 poslato: April 24, 2011, 11:37:44 posle podne »
e taaaako decko-devojcice, lepo kazes sta mislis bez vredjanja. vidi se da si upucen-a u materiju, pa savetuj ljude, to se ovde i trazi. i ne padaj u vatru, tj ne nerviraj se bez razloga jer ja necu reagovati na to posto jos nije otvorena sezona na krznene zivotinje, pa sam uglavnom na ribljoj corbi, sto je ok uz malo vise leba.presao sam na plinu do sada preko 200hkm uz redovne servise kod dobrih majstora (plus 300-400 na nafti i ne znam koliko na benzinu) i sve sto govorim, moje je licno iskustvo. svacije misljenje postujem, uvidjajuci ogranicenost tacke gledista, dostupnosti informacija i granica samog intelekta, a postujuci i prave eksperte, a i obicne smrtnike - drugare od iskustva, i trudim se da nikom ne guram prst u oko zbog neke zablude u kojoj se nalazi. tako da, zelim ti prijatno ucestvovanje u forumu koji nebi ni bio zanimljivo bez sukoba razlicitih ideja, iskustava i stavova.

Van mreže GolfMk2_018

  • oem+
  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 462
  • Lokacija: Ниш
  • Karma: +7/-8
  • Auto: GOLF MK2 1.6B
Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
« Odgovor #66 poslato: April 26, 2011, 11:50:02 posle podne »
Evo najzad resio problem sa plinom...izmenjao sam kapu, ruku, kablove, svecice, stavio nov isparivac, elektroventil i creva.Auto sada ide jos bolje...medjutim imam nemiran ler gas...kada ga upalim ler gas mi je na oko 800 i skakuce po malo, a kada dostigne radnu temperaturu ler gas je na 1000...Sad cekam da vidim koja ce potrosnja da bude...
« Poslednja izmena: Jul 06, 2011, 07:53:37 posle podne od strane GolfMk2_018 »