Autor Tema: savjet?!  (Pročitano 1957 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže jelena22game

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 217
  • Age: 42
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Žena
savjet?!
« poslato: Jul 29, 2007, 12:04:07 posle podne »
Mo

Van mreže Kanarinac

  • VW Početnik
  • Poruke: 197
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
savjet?!
« Odgovor #1 poslato: Jul 30, 2007, 12:50:06 pre podne »
Pa za pochetak nije 20000 nego 2000 obrtaja.A druga stvar verovatno nije do table nego ili nemash dovoljno ulja u motoru i pritisak je losh.Tako da podji od toga

I love my

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
savjet?!
« Odgovor #2 poslato: Jul 30, 2007, 01:06:27 pre podne »
 Nadji nekog majstora da ti izmeri pritisak ulja u sistemu manometrom tako da znamo dali je problem u tabli ili samom motoru pa javi kakav je ishod da bi znali sta dalje da radis.

Van mreže bane

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Karma: +0/-0
savjet?!
« Odgovor #3 poslato: Jul 30, 2007, 09:19:45 pre podne »
Posto se lampica pali kada se motor zagreje znaci i da se ulje zagrejalo i postalo tecnije. Proveri vrstu i tip ulja koje je u motoru, da nije suvise retko ili staro. Ako je u pitanju gusce ulje, za tvoj motor 15W40 eventualno 10W40 i jos je skoro zamenjeno moguce je da je pohabana uljna pumpa - neka ti majstor izmeri pritisak ulja. Ako je pritisak OK stavi novi davac pritiska ako se dobro secam nalazi se na vrhu nosaca uljnog filtera pa proveri u radu.
Znaci, moguci razlozi:

- staro ili retko ulje
- pohabana uljna pumpa
- davac pritiska

Javi sta je bilo.

Van mreže jelena22game

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 217
  • Age: 42
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Žena
savjet?!
« Odgovor #4 poslato: Jul 30, 2007, 11:28:35 pre podne »
Citat: bane
Posto se lampica pali kada se motor zagreje znaci i da se ulje zagrejalo i postalo tecnije. Proveri vrstu i tip ulja koje je u motoru, da nije suvise retko ili staro. Ako je u pitanju gusce ulje, za tvoj motor 15W40 eventualno 10W40 i jos je skoro zamenjeno moguce je da je pohabana uljna pumpa - neka ti majstor izmeri pritisak ulja. Ako je pritisak OK stavi novi davac pritiska ako se dobro secam nalazi se na vrhu nosaca uljnog filtera pa proveri u radu.
Znaci, moguci razlozi:

- staro ili retko ulje
- pohabana uljna pumpa
- davac pritiska

Javi sta je bilo.


Ulje je mijenjano prije 20-tak dana, Vavoline je u pitanju (koliko je lo

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
savjet?!
« Odgovor #5 poslato: Jul 31, 2007, 12:57:28 pre podne »
Onaj na vrhu nosaca uljnog filtera je za zujalicu za temperaturu ulja, a za pritisak je gore na glavi.

Van mreže jelena22game

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 217
  • Age: 42
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Žena
savjet?!
« Odgovor #6 poslato: Avgust 18, 2007, 07:44:15 posle podne »
Citat: bane
Posto se lampica pali kada se motor zagreje znaci i da se ulje zagrejalo i postalo tecnije. Proveri vrstu i tip ulja koje je u motoru, da nije suvise retko ili staro. Ako je u pitanju gusce ulje, za tvoj motor 15W40 eventualno 10W40 i jos je skoro zamenjeno moguce je da je pohabana uljna pumpa - neka ti majstor izmeri pritisak ulja. Ako je pritisak OK stavi novi davac pritiska ako se dobro secam nalazi se na vrhu nosaca uljnog filtera pa proveri u radu.
Znaci, moguci razlozi:

- staro ili retko ulje
- pohabana uljna pumpa
- davac pritiska

Javi sta je bilo.


e ovako, tek sam juce stigla da zavrsim oko zujalice!  
ipak je bio u pitanju davac pritiska, tj. bio je neki koji uopste neodgovara tako da je zamjenjen i sad je sve super!!    hvala na savjetima