Autor Tema: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H  (Pročitano 1032 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DzoniM

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« poslato: April 14, 2025, 05:58:59 posle podne »
Ovako - Imao sam problem sa golfom i pre izadjem na autoput nabijem gas ide ide ide, i na 120 ubaci u onaj safe mod navodno i ugasi mi turbo i ponasa se ko SDI, stanem ugasim auto pa upalim, nabijem mu pun gas prva,druga,treca ide bez problema i preko 3k obrtaja e dodje do 120 u 4 ili 5oj brzini i ugasi turbinu. Pricao ja s rodjakom on je mehanicar ali godinama vec ne zivi ovde vec gore po evropi, kaze to ti je polugica geometrije zakrzljala malo, verovatno si ga vozio dosta po gradu kaze teraj malo po autoputu vidi pa javi, ja tad imao neke obaveze svake nedelje po dva put prelazio put od 100/150km na otvoreno i stvarno problem se malo po malo sam od sebe resi. Medjutim evo proslo neko vreme ja vise nemam te obaveze i ne vozim tolko na autoputu, i skoro ja na autoputu da se ukljucim gas ono na 120kmh opet ista prica.

Zovnem ja ponovo rodjaka kaze probaj da razmrdas malo tu geometriju ako mozes nekako da pridjes ili odozgo ili odozdo, pa poprskaj WDom malo gde se sastavlja ta polugica, ja nesto kao pokusavo al ne mogu nikako da dodjem do polugice te bez rastavljanja ili odozdo ili odozgo, pa malo prsnem WDa kroz onu njegovu cevcicu jer moze da pridje na tu polugu. Zainatim se i kazem ma sad mora da proradi ukljucim se na autoput i gas. Sad kontam posto je geometrija i znam kako radi otprilike ona polugica ako dajem gas u konstanti on ce negde zaglaviti i ugasice turbo, i ono stvarno tako kad drzim gas normalno ono mi iskljuci turbo. Onda razmislim reko aj da probam tako pred 120 da ja onako cimam gas pustim pa dam (znam da nije u redu al aj da probam), ja tako 120 pa pustim pa dodam gas i 130, 140 dodje on i do 170 skoro al cim krenem konstantno da drzim gas on ugasi turbinu. Probam posle on kao da malo "probio" bez tog seckanje dodje skoro do 140. Ajmo ljudi pomoc  :( :(

Sad, pomagajte, moje konkretno pitanje je jel stvarno ta geometrija i polugica sudeci po ovome ili je nesto vise? Stvarno pre nije imao problema dok sam ga vozio po autoputu nonstop, iso je sto se kaze takinjavao 200. Auto je stvarno pazen, odrzavan, odlican primerak.

Van mreže miovrag

  • VW Početnik
  • Poruke: 121
  • Age: 39
  • Lokacija: Crna Gora
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Touran,Polo,Leon
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #1 poslato: April 15, 2025, 06:52:02 pre podne »
Ja ne idem često auto put,tako ako dodje do 120km on se gasi. Pitao razne majstore:turbina,protokmjerer,crijeva i zadnji mi je rekao sto i tebi. Da se vozi po gradu previse i da zariba bas to.
I dalje tako vozi,jer auto put gleda 2 puta godisnje.
Srećno,nadam se da ces rijesiti problem

Sent from my 22101316G using Tapatalk


Van mreže DzoniM

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #2 poslato: April 16, 2025, 12:01:52 pre podne »
Okej, ohrabrujuce  thumbup 
Aj da cujemo jel ima jos ko sta da kaze?

Van mreže VladaNS1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: EX NB 1.8T, B5.5 96kw
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #3 poslato: April 16, 2025, 09:54:26 pre podne »
Jesi očitao greške dijagnostikom?

Poslato sa BRP-NX1M pomoću Tapatoka


Van mreže DzoniM

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #4 poslato: April 16, 2025, 12:41:03 posle podne »
Nisam ucitavao dijagnostikom, ajde ovih dana cu bas da ocitam greske pa da vidim sta pokazuje.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 966
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #5 poslato: April 18, 2025, 12:25:12 posle podne »
Imam golf 4 66kw isto se desava. Pratio sam preko dojagnsotike pritisak turba i tačno se vidi na grafikonu kada pritisak premaši max vrednost baca u safe mod.
E sada, kada upalis auto vakum bi trebao da povuče tu polugicu na dole. Pri većem gasu bi trebala polugica da se vrati u prvobitan položaj. Pošto u vožnji me možeš da zmas sta se desava sa polugicom, ja sam uzeo na leru skinuo crevce sa n75 koje ide na aktuator i gledao da li ono glavi. I uopšte nije glavilo. Kada je crevo prikaceno na n75 vakum povuče polugicu do kraja kada skinem crevo sa n75 odmah ga vrati na gore u prvobitan položaj. I to deluje sasvim glatko tako da sam na taj način isključio da glavi aktuator, a verovatno i varijabli deo turbine.
Ali i pored toga i dalje baca u safe mod. Onda sam bio raskacivao jedno po jedno crevce sa n75 ds kažem da ga nekako razmrdam i uglavnom posle toga proradi.
E sada da li je do n75 ili ne stvarno ne znam. Dešavalo se na auto putu da po 150km me zeza i baca u safe mod i koliko god pokušavam da ga stisnem preko 120 da se proističe nisam uspevao. I onda posle tako nekih 150ak km proradi. Tada na dijagnsotici grafikon izgleda baš kako treba. Kada pritisak koji očitava map dodje do max onda se vidi kako polako pada, a to je upravo ono što radi aktuaotr vrati polugicu na početni položaj da ne preponama.
Ne znam da li je ista jasno sto sam napisao 😀
Probaj mozda sa drugim n75. Ja hos nisam zamenio da bih mogao da tvrdim da je pre do njega nego do turbine

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2028
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +99/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #6 poslato: April 18, 2025, 01:58:30 posle podne »
Ne može ništa da se popravi tako nabadanjem, u pitanju je SISTEM koji se sastoji od više međusobno zavisnih komponenti i svaka mora da radi ispravno da bi pritisci bili ispravni.

Kada je crevo prikaceno na n75 vakum povuče polugicu do kraja kada skinem crevo sa n75 odmah ga vrati na gore u prvobitan položaj. I to deluje sasvim glatko tako da sam na taj način isključio da glavi aktuator, a verovatno i varijabli deo turbine.
Ali i pored toga i dalje baca u safe mod.

Aktuator ima podesivu osovinu, možeš da šteluješ dužinu i služi upravo u ovakvim slučajevima. Kada se radi remont turbine radi se i štelovanje aktuatora na zadate vrednosti, ali to može da se našteluje i uživo na autu.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 966
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #7 poslato: April 18, 2025, 05:18:50 posle podne »
Jasno, ali kod mene bar sa istim stelovanjem tj. Bez diranja može da ide pod punim gasom ili da ubacuje u safe mod na 110km/h

Van mreže DzoniM

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #8 poslato: April 22, 2025, 03:02:57 pre podne »
Imam golf 4 66kw isto se desava. Pratio sam preko dojagnsotike pritisak turba i tačno se vidi na grafikonu kada pritisak premaši max vrednost baca u safe mod.
E sada, kada upalis auto vakum bi trebao da povuče tu polugicu na dole. Pri većem gasu bi trebala polugica da se vrati u prvobitan položaj. Pošto u vožnji me možeš da zmas sta se desava sa polugicom, ja sam uzeo na leru skinuo crevce sa n75 koje ide na aktuator i gledao da li ono glavi. I uopšte nije glavilo. Kada je crevo prikaceno na n75 vakum povuče polugicu do kraja kada skinem crevo sa n75 odmah ga vrati na gore u prvobitan položaj. I to deluje sasvim glatko tako da sam na taj način isključio da glavi aktuator, a verovatno i varijabli deo turbine.
Ali i pored toga i dalje baca u safe mod. Onda sam bio raskacivao jedno po jedno crevce sa n75 ds kažem da ga nekako razmrdam i uglavnom posle toga proradi.
E sada da li je do n75 ili ne stvarno ne znam. Dešavalo se na auto putu da po 150km me zeza i baca u safe mod i koliko god pokušavam da ga stisnem preko 120 da se proističe nisam uspevao. I onda posle tako nekih 150ak km proradi. Tada na dijagnsotici grafikon izgleda baš kako treba. Kada pritisak koji očitava map dodje do max onda se vidi kako polako pada, a to je upravo ono što radi aktuaotr vrati polugicu na početni položaj da ne preponama.
Ne znam da li je ista jasno sto sam napisao 😀
Probaj mozda sa drugim n75. Ja hos nisam zamenio da bih mogao da tvrdim da je pre do njega nego do turbine

Okej probacu sutra da skinem vakum crevo sa n75, samo mi reci kako si video polugicu bez skidanja nekih delova, jesi to gledao dole kroz kanal ili kako. Mislim bas je nepristupacno odozgo da se pridje do nje?

Na mreži mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2590
  • Age: 58
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +54/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #9 poslato: April 22, 2025, 09:14:00 pre podne »


Provjeri ovo
Duni sa obije strane u njega, mislim da sa crne ne bi trebalo da propušta. Ako sa obije strane pušta vazduh onda je crkao.

Sent from my S24 Ultra using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže DzoniM

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #10 poslato: April 22, 2025, 10:49:47 pre podne »


Provjeri ovo
Duni sa obije strane u njega, mislim da sa crne ne bi trebalo da propušta. Ako sa obije strane pušta vazduh onda je crkao.

Sent from my S24 Ultra using Tapatalk

Gde se nalazi ovo?

Na mreži mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2590
  • Age: 58
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +54/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #11 poslato: April 22, 2025, 11:27:56 pre podne »
Među vakuum crijevima, u dijelu gdje vakuum ventili dođu

Sent from my S24 Ultra using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže DzoniM

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #12 poslato: April 22, 2025, 02:34:46 posle podne »
Među vakuum crijevima, u dijelu gdje vakuum ventili dođu

Sent from my S24 Ultra using Tapatalk

Aha vido sam, ide iz N75 gornje cucke crevo i onda izmedju dva se nalazi taj ventil, skino creva i duvo. Kad duvam sa crne strane nema nista da pusta ucrvenim se ceo lollol A kada duvam s bele ide vazduh, cito po forumima valjda bi i tak trebalo?

Na mreži mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2590
  • Age: 58
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +54/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #13 poslato: April 22, 2025, 03:34:23 posle podne »
Onda je ispravan.

Sent from my S24 Ultra using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 966
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: GOLF 4 1.9TDI 66KW GASI TURBINU NA 120KM/H
« Odgovor #14 poslato: April 24, 2025, 09:11:17 posle podne »
Vidi se polugica i odozgo