Autor Tema: Golf 6 1.2 tsi iberlauf pitanje  (Pročitano 2872 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gorila

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Karma: +0/-0
  • Auto: mk6
Golf 6 1.2 tsi iberlauf pitanje
« poslato: Avgust 31, 2024, 02:44:39 pre podne »
Pozdrav,

Menjao sam iberlauf (pcv) ventil na motoru iz naslova, ali me jedna stvar muci.
Ventil je nepovratni ali vazduh prolazi samo u pravcu prema poklopcu motora od kucista za filer vazduha.

Koliko sam ja istrazivao pcv bi trebao da otvara vakum od turba i tako izvlaci blow by gasove iz samog motora koji se stvaraju u toku rada motora.

Da li taj ventil treba da otvara u pravcu prema poklopcu motora ili obrnuto?

Van mreže VladaNS1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: EX NB 1.8T, B5.5 96kw
Odg: Golf 6 1.2 tsi iberlauf pitanje
« Odgovor #1 poslato: Avgust 31, 2024, 02:02:03 posle podne »



Ventil je nepovratni ali vazduh prolazi samo u pravcu prema poklopcu motora od kucista za filer vazduha.


Tako i treba. Imas strelice na svakom ventilu koje pokazuju smer kojim vazduh treba da prolazi...

Послато са 2107113SG помоћу Тапатока


Van mreže gorila

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Karma: +0/-0
  • Auto: mk6
Odg: Golf 6 1.2 tsi iberlauf pitanje
« Odgovor #2 poslato: Avgust 31, 2024, 03:21:27 posle podne »
Gde onda taj vazduh izlazi iz poklopca motora? Imao sam curenje ulja pa sam skidao i vracao karter, ulje je bilo bas izgorelo i crno sa samo 3000km predjenih, sumnja mi je bila da je taj pcv pravio problem.

Van mreže VladaNS1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 63
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: EX NB 1.8T, B5.5 96kw
Odg: Golf 6 1.2 tsi iberlauf pitanje
« Odgovor #3 poslato: Avgust 31, 2024, 05:12:45 posle podne »
Nije to poklopac nego je povezano sa blokom motora, nez tacno kako je resen tu sistem...

Kad odvrnes cep za ulje trebalo bi da imas vakuum da ga uvlaci lagano, ako poskakuje onda pcv ne radi kako treba (bar je tako na starom 1.8T). Proveri i sva vakuum creva. Nema veze to sa bojom ulja ako je kvalitetno a pre nije redovno menjano normalno da pocrni posle 3000 - pokupi necistoce. PCV kad rikne onda trosi vise ulja (ne vraca uljne pare nazad vec ih sagoreva).

Послато са 2107113SG помоћу Тапатока


Van mreže gorila

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Karma: +0/-0
  • Auto: mk6
Odg: Golf 6 1.2 tsi iberlauf pitanje
« Odgovor #4 poslato: Septembar 08, 2024, 03:50:46 posle podne »
Vakum na cepu od ulja ne postoji, vec osecam da tu pritisak izbija. Cep moze da stoji kad je odvrnut ali jedva.

Pokusao sam da nadjem kako taj sistem oduska motora radi na ovom modelu motora (CBZB) ali nigde ne mogu da nadjem.