Naravno to je jasno odavno.
Raco, imaš znanja više nego ja, hajde da uđemo u suštinu.
Možeš li da prokomentarišeš, štelovanje sa linka koji sam postavio na prethodnoj strani.
Vidi se da na VCDS u grupi UDS zahtevi postoji, da kažemo merni blok, "ugao sinronizacije" i da je on -1,08 verovatno stepeni.
Dečko spominje da mu bregasta kasni za radilicom toliko.
Odrvće tri šrafa koji drže remenicu bregaste, centralnim šrafom pomera bregastu u pravcu kazaljke na satu (po meni znači ga raštelava, verovatno više alat ne bi mogao da uđe u blokadu), i novim očitavanjem dobija vrednost -0,02 stepena, gde dalje spominje da mu se potrošnja na leru neznatno smanjila sa 0,73 na 0,62 litra/h.
Pitanja:
1. Šta tačno znači taj ugao sinronizacije? Da li je to stvarno sinronizacija bregaste i radilice ili nešto drugo?
2. Koje su dozvoljene vrednosti, i da li je fabrika predvidela taj vid dodatnog štelovanja?
3. Da li se taj podatak po servisnom uputstvu nekad proverava i kada?
4. Da li će mu se neznatno potrošnja smanjiti i u vožnji a ne samo u leru?
Razumećemo i ako znaš odgovore, a nećeš da ih podeliš sa nama, da ne bi besplatno davao znanje na forumu.
Hvala!