Autor Tema: Passat B5.5 2005 god 1.9TDI 96kW, 131KS problem sa ljuljanjem/tresenjem?  (Pročitano 5093 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže lukaatv

  • VW Početnik
  • Poruke: 105
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Passat B5.5 2005 god 1.9TDI 96kW, 131KS problem sa ljuljanjem/tresenjem?
« poslato: Jul 21, 2020, 03:46:16 posle podne »
Pozdravim svim forumasima.

Imam problem sa doticnim passatom karavanom.
Problem je sledece prirode poceo da se javlja u povratku sa puta iz Austrije ka Srbiji negde oko Beca no to je manje bitno mozda.
U becu sam napravio manju pauzu parkirao auto odmorio i upalim auto i on pocne da stekce i u voznji kad krece i na odredjenim brzina ljuja ceo prednji kraj. Stao sam ugasio auto upalio kreno polako smirilo se na uto putu normalna vonja nikakvo jurcanje 110-130km/h negde na izlasku iz Austrije ulasu u Madjarsku pocelo i u vonji da se cuje da stekce-lupa i nenormalno mnogo ljula (predpostavka je da je to ljuljane bilo zbog ne ujednacenog rada motora). stao sam na prvoj pumpi OMV u madjarskoj zvao slep Atlas Servis kod kojih imam uplaceno putno osiguranje za evropi  i Srbiju i doslepali me do kuce. Auto zavrsio kod majstora ustanovili da je bregasta stradala na trecem klipi bregasta je pojela 5.5mm i na tom mestu je hidro podizac po sredini dobio rupicu, zamenili smo bregastu, lezajeve, stavili nove hidropodizace. Auto prede sve radi normalno ali je ostao prisutan problem tog ljuljanja samo u voznji najvise primetan na 3 brzini, 4 jace i 5 najjace dok ne predje odredjenu brzinu vozilo tad se umiri na 140km/h je miran ne ljulja. Sem bregaste i lezajeve bregaste, hidro podizaca, zamenjeni su i zglobovi na polu osovni sva cetri i do menjaca i do tockova, plivajuci zamajac zamenjen, skinut diferencijal i fransna odnete kod majstora za menjace i proereno kazu da je diferencijal dobar flanske proveravali isto. polu osovine sam pozajmio druge od jednog poznanika sto rastura passate satljo i druge poluosovine isti problem ostao. Proveravali smo ali nismo menjali nosace motora i nosac ispod menjaca majstor koji mi je zet u kog imam maksimalno poverenja kaze da su nosaci dobri, proveravali smo trap dobar je.
P.S. da napomenem da sam u Nemackoj uzeo jos jedan set ALU felni sa gumama i auto je s tim tockovima presao tamo 1000km bez trunke problema.
Posle ovolikog mog izlaganja ovde na forumu i gore nabrojanih delova koji su zamenjeni da li mi neko moze pomoci da otklonim kvar.  :( :( :(

Hvala najlepse.