Autor Tema: Nalivanje goriva  (Pročitano 2395 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Aca662

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: Mladenovac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 9n3 1.4 :Audi A3 2.0Tdi
Nalivanje goriva
« poslato: Decembar 10, 2019, 05:59:59 posle podne »
Postovane kolege, interesuje me sta moze biti uzrok da Golf (III 1.8 Monopoint) ima los rad na leru, kako se greje pocinje da menja zvuk u brundanje na auspuh. Trosi previse goriva. Po Bordu prosecna 50 i na leru je penje, a trenutna. 1.8 i ne ide ispod. Samo varira u zavisnosti od pritiska pedale.  Laicki receno naliva previse goriva. Sto se moze primetiti i na izduvu.  Od cega krenutni? Sta pogledati. Automobil nema plin i nema l.sondu.  broj obrtaja hladan start 2000. Polako obori na 1000. I kad krene ispod hiljadu pocinje cudam zvuk na auspuhu. Takodje se desi da mu obrtaju u leru variraju izmedju 2000-2200.
Hvala za bilo kakav savet i pomoc badmood

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 42
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Nalivanje goriva
« Odgovor #1 poslato: Decembar 10, 2019, 06:20:33 posle podne »
Moze biti da moras posetiti nekog majstora tipa Drasko Zemun ili nekoga u tvom gradu ko ume popraviti Monopoint ubrizgavanje.
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Aca662

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: Mladenovac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 9n3 1.4 :Audi A3 2.0Tdi
Odg: Nalivanje goriva
« Odgovor #2 poslato: Decembar 10, 2019, 06:40:22 posle podne »
U mom gradu nisam uspeo pronaci elektricara koji zeli da se pozabavi  malo ovim problemom. Automobil je u mom vlasnistvu pet godina, uvek je malo zezao ler zimi dok se ne zagreje, uglavnom se gasio i trosio malo.vise. Kad se zagreje radi sve normalno. Letii nema apsolutno ni jedan gore pomenuti problem. Ove godine sam isao i do mora, odlicno se ponasao ceo put, potrosnja 6.5l.  i sve to nestane sa prvim hladnijim danima. Vise me izludjuje sto niko ne zeli da pogleda auto cim cuje moju kratku pricu  biggrin

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Nalivanje goriva
« Odgovor #3 poslato: Decembar 10, 2019, 08:55:04 posle podne »
Jel sonda skinuta ili?

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Nalivanje goriva
« Odgovor #4 poslato: Decembar 10, 2019, 09:32:30 posle podne »
A da za pocetak promjenis senzor temperature sa 4 pina
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže vllada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 490
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Nalivanje goriva
« Odgovor #5 poslato: Decembar 10, 2019, 10:45:32 posle podne »
На мојој тројци је постојао моторић неки на самом монопинту, провери и њега некако да није можда до њега..

Sent from my vw mk5


Van mreže Aca662

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: Mladenovac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 9n3 1.4 :Audi A3 2.0Tdi
Odg: Nalivanje goriva
« Odgovor #6 poslato: Decembar 11, 2019, 07:52:17 pre podne »
Sonda je na motoru ali su kablovi prekinuti. Termodavac promenjen juce. Sa starim se gasio na leru. A sa novim drzi veliku turu, trosi kao tenk.  I posle naglog dodavanja gasa i pustanja papucice hoce da se ugusi.
Kako da proverim taj motoric? Moze malo preciznije gde se nalazi i kako se proverava ispravnost.

Van mreže vllada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 490
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Nalivanje goriva
« Odgovor #7 poslato: Decembar 11, 2019, 05:41:00 posle podne »
Ако се добро сећам негде је код оног џека са пиновима... Јбг, било је пре 10 година...

Sent from my vw mk5


Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 42
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Nalivanje goriva
« Odgovor #8 poslato: Decembar 11, 2019, 06:49:38 posle podne »
Brate taj motoric je step motoric ler gasa,moze se ocistiti i razraditi ali to ti koji nisi gledao ili radio to nexes sigurno umeti.Drugo sobda mora biti ispravna i povezana.Trece ko zna kakva ti je el dizna...Cetvrto sama instalacija tu ko zna u kakvom je stanju,Peti pitanje imas li konstantan pritisak goriva...U prevodu tebi je neophodan majstor za bosch monopoint sistem! Ja sam cvaju vozio70 km u jednom pravcu do coveka koji je znao praviti to ubrizgavanje..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Nalivanje goriva
« Odgovor #9 poslato: Decembar 11, 2019, 08:42:01 posle podne »
Nemoj opste dalje da lutas prvo i prvo sonda mora biti ispravna i povezana.Tebi motor sada radi u sistemu koji se zove "open loop" znaci motor radi po zadatim parametrima smese iz samog motornog ecu i takva smesa je uvek bogata zbog lakseg starta motora kad je hladan.Inace taj sistem se koristi dok je motor hladan znaci dok sonda se ne zagreje do odredjene temperature i pocne da salje info u ecu i tada prelazi u closed loop sto znaci da cita parametre smese sonda i regulise samu smesu dovodeci je u zadati odnos vazduha i goriva.Zato ti vidis to kao uvek bogatu smesu tj kako ti kazes nalivanje i velika potrosnja.

Van mreže Aca662

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: Mladenovac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 9n3 1.4 :Audi A3 2.0Tdi
Odg: Nalivanje goriva
« Odgovor #10 poslato: Januar 02, 2020, 12:21:11 posle podne »
Srecna Nova godina  mahac
Nisam stigao ranije da se javim.
(Automobil radi bez L. Sonde vec 5god, nikada do sad nije bilo problema. Sem zimi da je trosio mozda litar vise).
Auto je bio kod majstora dve nedelje. Da ne duzim. Nista od delova nije promenio. Rastavljao  -  sastavljao. E sad, desava se sledece. Posle tog 'servisa' auto svakim novim predjenim km radi sve bolje i mirnije. Presao sam 300km. Pali uredno, obrtaji na 1200. Drzi dok se ne zagreje. Potrosnja odlicna. Prosek 8-9l, vuce odlicno.
Mozda su mu obrtaji malo nizi kad je vruc 600-700.  Medjutim desava se sledece, i to ne uvek, nema pravila. Dok je u leru, motor zagrejan (uvek oko ili preko 70c *vode*) posle 1-2 minuta stajanja. Bas polako pocinje da obara obrtaje, i malo vise da dimi na auspuhu. Ne ugasi se. Ali je gotov.  Da li to moze biti do step motora. Obicno se automobili gase dok su hladni. Ovo cudo sve naopako :48