Fora je da te mašine za centriranje imaju univerzalnu centralnu rupu, tako da sama felna i guma jesu balansirani, ali to ne mora da znači da je balansiran ceo sklop kad je namontiran.

Tebi na točku centrira sredinska rupa sa profilom na glavčuni točka.. štafovi su tu samo da je drže da ne odleti dole.

I ako tu imaš ikakvog odstupanja se poznaje kad voziš brže. Meni je prodao tip fiat felne kao vw-ove, stavim gore, sve 5.. vozim preko 90 krene da trese auto i što brže idem više trese. 1mm je bila razlika, stavili smo plastične uloške, bilo je slagaću 5-10e komplet i to je to, više treslo nije ništa. Kod tebe je moguće da je tipa 0.2mm, dal od starosti, dal od habanja, dal od udarca kakvog.. i takva felna se na mašini centira ok, ali na autu trese.
Mimo toga nemam pojma šta može da bude tek tako u brzini nekoj, a da nije jako primetno mehaničaru da ne valja. Nisam mehaničar, programer sam, al kapiram da bi video da je baš propalo nešto.
Oko polovnih dobrih je najbolja varijanta od nekoga koga poznaješ i znaš kako održava auto.
Bravo!Predocit cu vulkanizeru tvoj predlog.Hvala ziv bio.
Vrlo moguce je da ga muci neka sitnica oko tocka ali ni majstori ne uspevaju provalit.Sve odrade kako treba ali kad se vrati tocak i na novim gumama isti intezitet vibracije i na starim isti intezitet brujanja.
Mora da dolazi od felne.
Probat cu neke druge ili trece.Na incijativu svoju da poluosovine menjaju mehanicari nisu hteli nakon pregleda.Menjac nije jbg.
Odstupanja u felni mora biti.