A sta kaze dijagnostika? To ipak nije dvojka:)
Postoje dve situacije: "overboost" (17965 kod greske) ili takozvano prepunjavanje, najcesci uzrok slepljena krilca na varijabilnoj geometriji, los aktuator, opet ne otvara ili blokira polugu koja kontrolise krilca, pazi moguca je i situacija da je ta poluga vezana na aktuator lose podesena, kratka je, ili je previse dugacka, steluje se na srafu, neka od creva, porozna ili lose povezana, N75 ventil, i u ovom slucaju, nikad ali pazi nikad protokomer, jer da imas problem sa njim imao bi kontstantan pad snage, ili receno srpski, auto doslovno ne moze da povuce.
Drugi slucaj je takozvani "underboost" iliti nedovoljan pritisak (17964 kod greske), neko je crevo lose, ili lose povezano, los solenoid N75, zaglavljena geometrija, moguce problem je opet aktuator, curi ili lose podesen,....
To su najcesca dva slucaja, dijagnostika pa mozes da zapevas "ko nino", sala naravno

Ovako mozes sve redom da menjas i nikad da ne resis problem, ima toliko videa na youtube o tome i generalno niko ovaj problem nije resio iz cuga, prethodno mnogo dijagnostikovanje moze mnogo da ustedi i para i vremena.