VW Klub
Članarina
Skupovi
Sponzori
Galerija
Dobrodošli,
Gost
. Molim vas
prijavite se
ili se
registrujte
.
1 čas
1 dan
1 nedelja
1 mesec
Zauvek
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti:
Početna
Pomoć
Prijavljivanje
Registracija
VW Klub
»
VW - Forum
»
Održavanje i servisi
»
Motor, Menjač, Auspuh
(Urednici:
RUS
,
Lepi
) »
Dizne mk2 1,6 d
« prethodna tema
sledeća tema »
Štampaj
Stranice: [
1
]
Idi dole
Autor
Tema: Dizne mk2 1,6 d (Pročitano 3605 puta)
0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.
malimali
Jr. Member
Poruke: 231
Lokacija: Apatin
Karma: +1/-4
Pol:
Auto: VW Bora 1.9 TDI
Dizne mk2 1,6 d
«
poslato:
April 23, 2014, 09:03:53 posle podne »
Interesuje me koliki treba pritisak da pokazuju dizne na mk2 1,6 d kada se isprobavaju ?
Sačuvana
maremk1
VW Početnik
Poruke: 117
Age: 35
Lokacija: Beska
Karma: +3/-2
Pol:
Auto: Golf mk2
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #1 poslato:
April 23, 2014, 09:26:54 posle podne »
Pa zavisi na kolko su nastelovane...Moze da pokazuje od oko 110 bara pa da 150 recimo...
Sačuvana
I'd rather push my volkswagen,than
a peugeot.. :D
malimali
Jr. Member
Poruke: 231
Lokacija: Apatin
Karma: +1/-4
Pol:
Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #2 poslato:
April 23, 2014, 09:51:20 posle podne »
aha ,a kako se one šteluju? jel nemaju uloške koji su fabrički podešeni?
Sačuvana
eskachagt
Master Member
Poruke: 2228
Lokacija: Banja Luka - Nišići
Karma: +46/-7
Pol:
Auto: VW Golf II D
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #3 poslato:
April 23, 2014, 10:10:00 posle podne »
moraju se štelovati... stavljaju se plocice da se dobije pritisak npr. od 150 bara za TD ili 120 za D. ja sam Gledao kad je meni bošista menjao uloške, radi na nekoj spravi koja ima polugu, rezervoar za naftu i merac pritiska. Na nju se zasrafi dizna i cimanjem poluge lik ocitava pritisak a ujedno gleda kako dizna baca...
Sačuvana
VW fan
maremk1
VW Početnik
Poruke: 117
Age: 35
Lokacija: Beska
Karma: +3/-2
Pol:
Auto: Golf mk2
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #4 poslato:
April 23, 2014, 11:41:49 posle podne »
Imas podloske sa kojima se steluje...sto deblja podloska to je veci pritisak...Ali ako nisi imao dodira sa time,bolje odnesi kod nekog ko to radi ili ko se igrao sa time da ti presteluje to...ako ti je obican D i imas teskoca sa paljenjem neka ti je spusti na 110 bara i lakse ce ti paliti auto,ali ce i malo slabije da ide...
Sačuvana
I'd rather push my volkswagen,than
a peugeot.. :D
malimali
Jr. Member
Poruke: 231
Lokacija: Apatin
Karma: +1/-4
Pol:
Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #5 poslato:
April 25, 2014, 11:18:45 posle podne »
ma nemam potešloća sa paljenjem nego mi više troši ,skoro 9 u gradu a to je puno jer nije motor loš ,ne dimi ,vuče lepo .Kaže mi majstor koji je radio taj motor ,moj prijatelj ujedno, da je do pumpe ili dizni .On će to raditi ,ja neću čačkati nego se čisto informišem
Sačuvana
pimbe
Rig Pig
Master Member
Poruke: 4472
Age: 56
Lokacija: Gzira <-> Uzice
Karma: +127/-76
Pol:
VW MALTA
Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #6 poslato:
April 26, 2014, 05:06:13 pre podne »
Proveri plombu na pumpi, ja tipujem da je neko *odvrno* (tj zavrno) dozer, ako nema plombe = zato i ide lepo, kako ti kazes . . . Kad ga vratis na *fabricko* podesavanje, neces prepoznati auto, jer nece ici ni upola kao sto je isao . . .
Sačuvana
Tiguan 2.0 TDI
AUDI A3
1.6 TDI Cabrio
malimali
Jr. Member
Poruke: 231
Lokacija: Apatin
Karma: +1/-4
Pol:
Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #7 poslato:
April 27, 2014, 04:46:18 posle podne »
pimbe ,jeste neko plombu skinuo sa onog šrafa na boš pumpi,bio si u pravu .e sad ,koliko je to komplikovano vratiti na fabr. podešavanje i da li mora pumpa da se skida i nosi kod bošiste ili se može na autu podesiti (ko se razume,naravno) ?
Sačuvana
maremk1
VW Početnik
Poruke: 117
Age: 35
Lokacija: Beska
Karma: +3/-2
Pol:
Auto: Golf mk2
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #8 poslato:
April 28, 2014, 04:42:22 posle podne »
Ko se razume moze da ti podesi pribluzno...najbolje ti je da odes do bosiste da ti presteluje pritisak i ler...
Sačuvana
I'd rather push my volkswagen,than
a peugeot.. :D
Luka_95
Sr. Member
Poruke: 674
Age: 29
Lokacija: Kraljevo
Karma: +15/-22
Pol:
Auto: Golf II 1.6 TD
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #9 poslato:
Maj 01, 2014, 03:38:35 posle podne »
Koliko kosta da se ispitaju dizne?
Sačuvana
. . / ████████ \ . .
=/___________ \=
./(_)=======(_) \.
|\_==__vw__==_/|
l_\___________/_|
pimbe
Rig Pig
Master Member
Poruke: 4472
Age: 56
Lokacija: Gzira <-> Uzice
Karma: +127/-76
Pol:
VW MALTA
Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #10 poslato:
Maj 02, 2014, 06:43:49 pre podne »
e jbga, vrlo verovatno da kosta preko nekoliko necega.
Pitaj brate nekog bosistu, pun ih je oglasnik i na moj auto i na polovni automobili. Pa javi ovde . . .
Sačuvana
Tiguan 2.0 TDI
AUDI A3
1.6 TDI Cabrio
malimali
Jr. Member
Poruke: 231
Lokacija: Apatin
Karma: +1/-4
Pol:
Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #11 poslato:
Maj 30, 2014, 06:50:28 pre podne »
Mogu li približno da vratim taj šraf sa plombom na fabričko stanje ,jer mi se ne daje bošisti 6000 za tariranje pumpe nanovo .Ako hoću da smanjim potrošnju,da zavrćem šraf ,jel tako ? Majstor mi je rekao da samo na boš stolu se može vratiti na fabrički . Hvala unapred na odgovorima .
Sačuvana
maremk1
VW Početnik
Poruke: 117
Age: 35
Lokacija: Beska
Karma: +3/-2
Pol:
Auto: Golf mk2
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #12 poslato:
Maj 30, 2014, 07:39:40 posle podne »
Kada zavrces sraf,tako povecavs pritisak i samim tim auto bolje ide i vise trosi..Kad odvrces sve kontra,ali nije to samo odvrni zavri,moras da stelujes i ler i koliko gasa moze da dobije...Moj ti je savet da odes kod nekog ko je imao kontakta sa time ili kod bosiste...
Sačuvana
I'd rather push my volkswagen,than
a peugeot.. :D
malimali
Jr. Member
Poruke: 231
Lokacija: Apatin
Karma: +1/-4
Pol:
Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #13 poslato:
Maj 31, 2014, 07:52:09 pre podne »
Hvala druže
Sačuvana
malimali
Jr. Member
Poruke: 231
Lokacija: Apatin
Karma: +1/-4
Pol:
Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #14 poslato:
Jun 17, 2014, 10:14:47 posle podne »
rešio sam problem ,trebalo je vratiti šraf za doziranje nafte približno fabričkom ,kao i podesiti ler gas ,sada troši oko 5 L u gradskoj vožnji ,ide malo lošije nego pre ,ali sam zadovoljan
Sačuvana
pimbe
Rig Pig
Master Member
Poruke: 4472
Age: 56
Lokacija: Gzira <-> Uzice
Karma: +127/-76
Pol:
VW MALTA
Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Dizne mk2 1,6 d
«
Odgovor #15 poslato:
Jun 18, 2014, 04:13:52 pre podne »
malimali, odvrni taj saf skoro skroz pa ce da ti trosi kilo ipo na 100, mada ce ti trebati 2 do 3 sata da predjes tih 100, savet za one kojima je vreme jeftinije od nafte i mala potrosnja vrlo bitna
Sačuvana
Tiguan 2.0 TDI
AUDI A3
1.6 TDI Cabrio
Štampaj
Stranice: [
1
]
Idi gore
« prethodna tema
sledeća tema »
VW Klub
»
VW - Forum
»
Održavanje i servisi
»
Motor, Menjač, Auspuh
(Urednici:
RUS
,
Lepi
) »
Dizne mk2 1,6 d