Autor Tema: Izbacio svu vodu iz čantre?  (Pročitano 19135 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13713
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #20 poslato: Mart 26, 2014, 01:15:15 pre podne »
Nece da se greje kako treba.
Pogotovo u hladnom periodu.

Postoje termostati sa fabricki izbusenim rupama.

Pritisak na koji cep reaguje je oko 1-1.3 bara.

Lampicu pali kad ostane bez vode i kad bas temperatura ode u +.

Koliko znam G11 je zelen boja a G12 narandzasto/roze boje.
Barem sam ja tako vidjao do sada.

Cep mora da bude zavijen kako bi se stvorio odgovarajuci pritisak u sistemu.


Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5030
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #21 poslato: Mart 26, 2014, 02:29:46 pre podne »
Da. G12, crveni. A sta sam ja napisao? G11? Greska u pisanju, izvinjavam se. Uglavnom na crveni sam mislio.

A sta ce pritisak u sistemu za hladjenje? Ne za..bavam te, ozbiljno pitam. Termostat reaguje na temperaturu, a ne na pritisak. I da ga zagrejes u serpi sa vodom, otvorice.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže duleVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 150
  • Age: 30
  • Lokacija: Niš - Donja Vrežina
  • Karma: +6/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk4 1.9 TDi AXR 2002.
Одг: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #22 poslato: Mart 26, 2014, 05:07:41 pre podne »
Hvala Ivane na odgovoru.

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока


Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #23 poslato: Mart 26, 2014, 09:05:14 pre podne »
Uglavnom kada auto ostane bez tecnosti stvore se vazdusni cepovi pa bi bilo pozeljno nakon paljenja i podizanja temperature auta ozraciti sistem. Na nekim kolima je to na hladnjaku a na nekim sraf kod termostata, malo se odvije i neka curka voda dokle god izbijaju baloncici, kad prestanu to je to. Povremeno dosipati vodu. Cep ne mora da bude zatvoren. Najcesce se napravi cep i topla voda ni ne dodje do donjeg creva tj. termostata i onda kljuca i izbija na cantru.

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1622
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +43/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #24 poslato: Mart 26, 2014, 10:34:43 pre podne »
nijednom vw-u ne treba ozracivanje,on sam to odradi,za razliku od ponekoh francuza i italijana kod kojih treba tri knjige procitat i deset srafova odvit da bi ga ozracio
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže srdacar

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 257
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #25 poslato: Mart 26, 2014, 10:35:38 pre podne »
Kod mene voda kruži kroz sistem, svako crevo se zagreje kada auto dostigne radnu temperaturu ali se hladnjak nikako ne pali....

Da li može nešto da mu se desi ako za prvu ruku vozim auto sa stalno upaljenim hladnjakom preko dve utaknute žice u činču za termoprekidač ( radi stalno na prvoj brzini tako ) pa kada parkiram samo izvučem žice zbog akumulatora???

Sistem je ozračen, sipana je voda, kontrolišem radnu temperaturu, nivo vode u čantri itd...?

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #26 poslato: Mart 26, 2014, 10:44:51 pre podne »
nece mu se nista desiti ako radi ventilator, trebalo bi videti zasto termostat na hladnjaku ne radi, proveriti za koju temperaturu je ugradjen.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5030
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #27 poslato: Mart 26, 2014, 05:10:26 posle podne »
Brate, cim on pali ventilator, znaci do termoprekidaca na hladnjaku je.

One zice koje ukljucujes na termoprekidac, nisu povezane na diretnu struju sa akumulatora. Vec idu preko brave za paljenje. Znaci kad vratis kljuc u iskljucen polozaj, nece raditi.

Tako da probaj da veze zice jednu u drugu i neka radi tako. Nema potrebe da ga iskopcavas, jer ce se sam ugasiti kad ugasis auto. Ako je neko je..vao ale, pa ga prespojio direktno, to ces videti tako sto se nece gasiti kada iskljucis auto. Onda ces morati da ga iskopcavas. Ili da izvedes u kabinu prekidac za ventilator. Koji nikako nije visak. Ja sam to imao na Audiju 80. I kocki i jajetu. To su bila stara kola i sta ga znas.

I vidi da li onda dize temperaturu.

Ali to sto kaze Roki, to ne sme da bude trajno resenje, mora da se vidi sta je sa termoprekidacem i zasto ne pali. Da li je on predvidjen za tvoj auto. Sta pise na njemu?

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže lukenic

  • VW Početnik
  • Poruke: 145
  • Age: 30
  • Lokacija: TEMERIN
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW TRANSPORTER T3
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #28 poslato: Mart 26, 2014, 06:50:08 posle podne »
Brate, cim on pali ventilator, znaci do termoprekidaca na hladnjaku je.

One zice koje ukljucujes na termoprekidac, nisu povezane na diretnu struju sa akumulatora. Vec idu preko brave za paljenje. Znaci kad vratis kljuc u iskljucen polozaj, nece raditi.

Tako da probaj da veze zice jednu u drugu i neka radi tako. Nema potrebe da ga iskopcavas, jer ce se sam ugasiti kad ugasis auto. Ako je neko je..vao ale, pa ga prespojio direktno, to ces videti tako sto se nece gasiti kada iskljucis auto. Onda ces morati da ga iskopcavas. Ili da izvedes u kabinu prekidac za ventilator. Koji nikako nije visak. Ja sam to imao na Audiju 80. I kocki i jajetu. To su bila stara kola i sta ga znas.

I vidi da li onda dize temperaturu.

Ali to sto kaze Roki, to ne sme da bude trajno resenje, mora da se vidi sta je sa termoprekidacem i zasto ne pali. Da li je on predvidjen za tvoj auto. Sta pise na njemu?
     Ne ide napajanje preko brave ventilator treba da radi i kad je auto ugasen ako je ispravan prekidac
VW TRANSPORTER T3

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5030
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #29 poslato: Mart 26, 2014, 07:06:48 posle podne »
Ja brate stvarno ne znam. Imao sam dva auta iz VAG grupacije, tih godina. I na jednom i na drugom se iskljucivao ventilator hladnjaka, cim ga skinem sa kontakta. bez obzira da li je ohladio ili ne.

Na vecini je tako. A vidjao sam i neke kojima radi i kad skines sa kontakta. Radi sve dok ga termoprekidac ne iskljuci. Direktno povezan. Kod mene to nije bio slucaj. Kao i kod vecine Vagova sa tim i slicnim motorima, sa kojima sam se sretao. Pricam iz licnog iskustva.

Hvala Bogu, kad su pravili passata B5, neko se opametio, pa stavio visko-ventilator. Sto je mercedes odavno uradio.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže lukenic

  • VW Početnik
  • Poruke: 145
  • Age: 30
  • Lokacija: TEMERIN
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW TRANSPORTER T3
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #30 poslato: Mart 26, 2014, 08:12:27 posle podne »
Rasturao sam dosta dvojki i T2/3 kombije i na svakom koji je imao dve bzine ventilator bilo je kontrolisano sa termoprekidacem      tako da i ja ne pricam napamet.Upravu smo onda obojica
VW TRANSPORTER T3

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5030
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #31 poslato: Mart 26, 2014, 09:05:22 posle podne »
I to me je bas interesovalo da li ce da ugasi ventilator, kad ga skinem sa kontakta. I uvek je gasio. Bez obzira na temperaturu. U svakom slucaju, dok ne proveris, nista nije sigurno po standardu. A vidjao sam i jedan i drugi slucaj.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13713
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #32 poslato: Mart 27, 2014, 12:49:21 pre podne »
Kod mene radi ventilator i bez kontakta.
Cim ga ohladi sam se gasi.
Mislim da je tako na svakom autu iz VAG grupacije koja su se proizvodila u tom periodu.
« Poslednja izmena: Mart 27, 2014, 12:51:24 pre podne od strane Ivan »

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5030
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #33 poslato: Mart 27, 2014, 01:12:18 pre podne »
Imao sam u licnom vlasnistvu 2 Vag-a iz tog perioda. Audi 80 CC 1.6D i Audi 80 jaje 1.6b sa plinom. I na oba se gasio ventilator kad skines sa kontakta. Takodje dva Audija 80 kocke, one pre CC-a 1.6D, koje je imao moj cale, bila je ista prica po tom pitanju. I sada, Audi 80 CC 1.6D, koji ima moj cale, njemu je isto tako.

A pre te dve kocke je imao moj cale isto Audija 80 kocku, 1.3 benzinca. E na njemu  se nije gasio ventilator kada skines sa kontakta. Nego je radio nezavisno da li je auto na kontaktu ili ne,

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #34 poslato: Mart 27, 2014, 08:32:53 pre podne »
na audi jajetu se gasi a na kocki ne, imao sam oba, na jajetu samo ako je bas visoka temperatura ostane da hladi a na kocki uvek leti je ostajao da radi 10-15 sekundi, govorim o benzincu 1.6 i 1.8, moguce je da ima razlike od tipa do tipa motora.

Van mreže srdacar

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 257
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #35 poslato: Mart 27, 2014, 12:05:38 posle podne »
Na mom starom cabriju koji sam prodao pre kupovine ovog sada, se ventilator vrteo kada je auto ugašen tako da verovatno to sve zavisi od modela do modela a opet posle toliko godina je moguće da je tu svašta dirano i skrenuto sa standarda, ko zna...

Sada trenutno na mom autu kada utaknem te žice u činč za termo prekidač, ventilator se vrti nezavisno od kontakta i radi na prvoj brzini dokle god ima snage akumulator pa zato moram da skidam te žice kad god parkiram.

Kao što rekoh stavio sam novi termoprekidač kupljen u wagen komercu i detaljno im naveo za koji motor i auto mi treba a i stari kada sam skinuo je indentičan novom tako da je problem verovatno kao što BladeBg reče u pumpi ili termostatu, to ću uskoro proveriti pa javljam novosti, nadam se dobre  thumbup

Van mreže srdacar

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 257
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #36 poslato: Mart 27, 2014, 12:10:06 posle podne »
Raspitao sam se za cene,  nova pumpa je oko 1,400 din a termostat oko 800 din.
Termoprekidač 1,100 din...
Eto još jedne velike prednosti golfova, jeftini delovi  biggrin
Sve to plus ruke majstoru i valjda će problem biti rešen

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5030
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #37 poslato: Mart 29, 2014, 01:35:34 pre podne »
@Roki,

I ja sam imao oba, i bas iz iskustva pricam. Na CC-u koji vozi moj cale sam izveo ventilator direktno da se pali na prekidac koji sam namestio u kabinio je auto star 30 godina i odkud znam. I na njemu, ako povuces taj prekidac, a auto ugasen, ne pali se ventilator. Pali se tek kad das kontakt.

A to se namesta tako sto uzmes jednu duplu zicu i vezes na krajeve kabla koje ubadas na termprekidac. I na drugom kraju tog duplog kabla stavi prekidac na koji palis. To dodje isto kao da si skinuo zice sa termoprekidaca u uvezao ih jednu u drugu.

A pumpa kad crkne, to je mnogo za..bana stvar. Ali to je bio posao. Zamenis je za pola sata laganog posla. I na klinastom kaisu je.

A sada na passatu, pola kola moram da rasturim da je zamenim. Kao veliki servis da radim. I ide preko zupcastog. Kad sam ga kupio i veliki servis uradio i nju sam zamenio. Stavio SKF-ovu. Valjda mene nece izdati.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #38 poslato: Mart 29, 2014, 09:52:29 pre podne »
Golf 1, benzin, ostaje ukljucen vent kada se skine sa kontakta. leti pogotovu zna da radi i do minuta... Na cetvorci dizel, pojma nemam sta se desava....
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5030
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Izbacio svu vodu iz čantre?
« Odgovor #39 poslato: Mart 29, 2014, 02:54:15 posle podne »
I na Audiju 80 b4, 1.9 TDI, isto nije vezan direktno, nego preko brave. Imao moj tetak. Na njemu smo bas menjali termoprekidac.

Ali za neku moju logiku, bolje je da bude vezan direktno. A ne preko brave.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.