Autor Tema: Gasenje lampice greske za EGR ventil  (Pročitano 2465 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže To-fast

  • VW Početnik
  • Poruke: 35
  • Age: 38
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Gasenje lampice greske za EGR ventil
« poslato: Novembar 09, 2013, 07:15:24 posle podne »
Radi se o passatu b6 2.0 tdi , 103kw , oznaka motora BMP 8v. E sad imam problem u radu egr, da ne duzim oko toga . Zato bih da ga zatvorim fizicki ali onda ce se naravno upalit check lampica na boardu , a da bi se ona ugasila treba da se uradi remap ecu-a koji nije ni malo jeftin, nekih 150-190e  badmood. Postoji li neka jeftinija varijanta ? Ili ako znate nekog ko je pouzdan da se posalje da reprogramira to, a pri tom i da je neka cijena pristupacna :-) Hvala

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Gasenje lampice greske za EGR ventil
« Odgovor #1 poslato: Novembar 09, 2013, 09:30:11 posle podne »
Ima nesto sam citao na netu kao imitacija rada EGR-a se zakaci. Trazi nemam pojma sad gde sam to video.
Boban-Rus

Van mreže rajkooo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Age: 42
  • Lokacija: Nish-Bor
  • Karma: +17/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Gasenje lampice greske za EGR ventil
« Odgovor #2 poslato: Novembar 09, 2013, 10:11:49 posle podne »
Kada ga zatvoris fizicki pojavi gresku jer protokomer vidi vecu kolicinu vazduha... samo remap
Mnogo sam Rajkooo

Van mreže To-fast

  • VW Početnik
  • Poruke: 35
  • Age: 38
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Gasenje lampice greske za EGR ventil
« Odgovor #3 poslato: Novembar 11, 2013, 08:00:55 posle podne »
Malo sam se raspitao, i postoji alat tj software jednostavne upotrebe ECUsafe koji inace dosta mehanicara koriste za gasenje dpf filtera i egr ventila itd, inace je dostupan ko se potrudi da ga pronadje besplatno sa licencom na netu.  ostaje jos da se nadje neki software za iscitavanje i ucitavanje fajla i obd2 kabl. a sve to ima na ebay za nekih 12-15e. u najgorem slucaju uvek treba sacuvat originalni fajl da bi se isti mogao ucitati ako nesto podje po zlu . Naravno znam da je ipak remap od strane nekih profesionalnih tjunerskih kuca mnogo sigurniji i jos ako to ti odradi osoba koja je kompetentna iz te oblasti i elektornike 100% sigurnije. ali razlika u cijeni je velika pogotovo sto se radi o gasenju egr ventila sto zahtijeva kranje jednostavnu promjenu 8-16 bitnog koda za paljenje lampice ... problem je jedino sto ovaj program moze da se desi i da ne odradi to na neka auta :-))