Autor Tema: Ugasio se u voznji!!!  (Pročitano 2117 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zarko

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 503
  • Lokacija: KOCOBO
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Ugasio se u voznji!!!
« poslato: April 12, 2009, 10:32:11 pre podne »
juce mi se desilo da mi je auto ugasio u voznji pri brzini od oko 100 km/h, vozio sam lagano gradsku voznju nekih 15-ak minuta, onda izasao na glavni put od jednom primetim da mi na tren padaju obrtaji i posle koji sekund poruka na bordu STOP!!! upalim auto i odvezem kod majstora (U Urosevcu) stavio na VAG-COM i ucitao nesto kao "engine sped senzor error",(obrisao je gresku) i vec postojecu iz moje predhodne teme O2 senzor hig voltage tjs.lambda sonda koja me muci duze vreme. Majstor kaze da prosetam 2 sata i platim 100 evra ali da nebudem tu. (ma da nije bas zgodno setati u Urosevcu???) E sada ja pitam dali mogu da dodjem drugi dan i on kaze moze pa me interesuje dali je stvarno nesto trebo raditi ili mi jednostavno hteo uzeti lovu. Inace proso sam 50-ak km, i radi normalno, cak sam danas stavi da radi i 30 min na leru i opet radi normalno... Sta mi je ciniti? Dali se jos nekom od vas  desilo da vam auto ugasi a potom radi normnalno?
« Poslednja izmena: April 12, 2009, 12:01:21 posle podne od strane zarko »

Van mreže zarko

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 503
  • Lokacija: KOCOBO
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Ugasio se u voznji!!!
« Odgovor #1 poslato: April 13, 2009, 08:00:29 posle podne »
dali vam se desilo da vam se auto ugasi u voznji a potom radi normalno? (Mk II mi je to radio nekoliko puta ali nisam brinuo) Nemam pojma zbog cega se to desilo, dali je moguce zbog loseg benzina koji me vec duze vreme muci?
« Poslednja izmena: April 13, 2009, 08:04:17 posle podne od strane zarko »

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: Ugasio se u voznji!!!
« Odgovor #2 poslato: April 13, 2009, 08:57:23 posle podne »
mozda je pumpa goriva na pomolu....

Van mreže zarko

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 503
  • Lokacija: KOCOBO
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Ugasio se u voznji!!!
« Odgovor #3 poslato: April 13, 2009, 09:17:56 posle podne »
mozda je pumpa goriva na pomolu....
Mozda, mada, nijednom na dijagnostici nije prijavio pumpu....  javlja sondu i javo je ovo kada se ugasio
P0152   O2 Sensor Circ.,Bank2-Sensor1 High Voltage
P1396   Engine Speed Sensor Missing Tooth
e sada, onu drugu gresku je prijavio 3 puta (toliko mi je puta i motor secnuo) i obrisao ih sve osim lambda sonde? Mozda je ovu sa gresku  senzorom prijavio jer motor je bio ugasen kada sam isao 100km. I samo ispisao  stop23 posle toga sam upalio auto i gorela je lampica ESP-a koja se ugasila posle par stotina metara???
« Poslednja izmena: April 13, 2009, 09:32:20 posle podne od strane zarko »

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Ugasio se u voznji!!!
« Odgovor #4 poslato: April 13, 2009, 09:34:07 posle podne »
mozda je pumpa goriva na pomolu....

Proveri ti pritisak pumpe (manometrom) kao sto rogi rece, mozda je pri kraju... A u kavom je stanju filter?
Citat
P0152   O2 Sensor Circ.,Bank2-Sensor1 High Voltage

Kad ima manjak goriva, logicno je da je O2 kriticno veliki
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže zarko

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 503
  • Lokacija: KOCOBO
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Ugasio se u voznji!!!
« Odgovor #5 poslato: April 13, 2009, 09:42:55 posle podne »
filter sam zamenio pre 100 km.... ali zar nebi pump prijavio na VaG-com-u, pa makar da je na trenutak otkazala OBD bi zabelezio njenu nepravilnost u radu? 
nemam pojma sa dijagnostikom ali mozda bi trebalo valjda da ostavi neki od ovih tragova ako je pumpa i dovod u pitanu???
 
17657   P1249   Fuel consumption signal Electrical Fault in Circuit
17658   P1250   Fuel Level Too Low
17635   P1227   Cyl.3-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17636   P1228   Cyl.4-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17637   P1229   Cyl.5-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17638   P1230   Cyl.6-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17639   P1231   Cyl.7-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17640   P1232   Cyl.8-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17645   P1237   Cyl.1-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17646   P1238   Cyl.2-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17647   P1239   Cyl.3-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17648   P1240   Cyl.4-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17649   P1241   Cyl.5-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17650   P1242   Cyl.6-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17651   P1243   Cyl.7-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17652   P1244   Cyl.8-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17635   P1227   Cyl.3-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17636   P1228   Cyl.4-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17637   P1229   Cyl.5-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17638   P1230   Cyl.6-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17639   P1231   Cyl.7-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17640   P1232   Cyl.8-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17645   P1237   Cyl.1-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17646   P1238   Cyl.2-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17647   P1239   Cyl.3-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17648   P1240   Cyl.4-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17649   P1241   Cyl.5-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17650   P1242   Cyl.6-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17651   P1243   Cyl.7-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17652   P1244   Cyl.8-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
P0252   Injection Pump Metering Control (A) Range/Performance
« Poslednja izmena: April 13, 2009, 09:59:33 posle podne od strane zarko »