Autor Tema: Audi a3 1.9Tdi 130ks problem sa ubrzanjem preko 2000obrtaja.  (Pročitano 13636 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Audi a3 1.9Tdi 130ks problem sa ubrzanjem preko 2000obrtaja.
« Odgovor #20 poslato: Jul 12, 2013, 12:35:10 pre podne »
Auuu ako ima naslaga u EGR-u WD može samo da ih usija.
A za peraja bolje da ne pišem komentar.

Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: Audi a3 1.9Tdi 130ks problem sa ubrzanjem preko 2000obrtaja.
« Odgovor #21 poslato: Jul 12, 2013, 07:37:38 posle podne »
ma ja ih inace posle malog servisa malo skinem i ispravim rukama, cistim samo Ferijem, a za poliranje koristim Arf.  lollol

Van mreže nikola_sss

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 549
  • Age: 43
  • Lokacija: Vrsac
  • Karma: +24/-9
  • Pol: Muškarac
    • Moj stari auto
  • Auto: BMW E87
Odg: Audi a3 1.9Tdi 130ks problem sa ubrzanjem preko 2000obrtaja.
« Odgovor #22 poslato: Jul 12, 2013, 10:05:59 posle podne »
Ja sam cuo da to rade laserski... Mnogo su uznapredovali majstori uposlednje vreme... ;)

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1265
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Audi a3 1.9Tdi 130ks problem sa ubrzanjem preko 2000obrtaja.
« Odgovor #23 poslato: Jul 12, 2013, 11:09:04 posle podne »
Ta peraja bi trebalo da se ispoliraju da ne bi pravila više probleme!!! ja koristim bremzo za čišćenje kočnica pomešan sa kvarcnim peskom,upalim auto,skinem crevo od turbine i onda mi neko polako dodaje gas, dok ja to prskam i poliram peraja !!!
A čuo sam i za taj WD davno još,ali mislim da su SEGA preparati za turbinu bolji !!!
Šališ se ili stvarno sipaš kvarcni pesak u motor?

Zrnojed

  • Gost
Odg: Audi a3 1.9Tdi 130ks problem sa ubrzanjem preko 2000obrtaja.
« Odgovor #24 poslato: Jul 12, 2013, 11:09:47 posle podne »
 blink  Izgleda da ste se nadisali tih isparenja od WD-a


 pop1

Van mreže adam89

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Age: 35
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: PASSAT B6 - AUDI A4 B6 QUATTRO
Odg: Audi a3 1.9Tdi 130ks problem sa ubrzanjem preko 2000obrtaja.
« Odgovor #25 poslato: Jul 22, 2013, 09:00:45 posle podne »
Drugari da ne otvaram novu temu jer sam na ivici zivaca da poludim,posle svih mogucih servisa,potrosenih para ne sve da dovedem auto u fabrikana stanje ponovo problem....
Sve je bilo normalno,isao je kao raketa i sad za vikend upalim ja auto i krenem,osecam ne vuce mi lepo...naime do 2000obrtaja je trom i cim predje povuce normalno kao ranije,znaci ne oseca se ono da trza 1600-2000obrtaja kao ranije vec kao da kasni malo...vozio ga malo zustrije i nema problema,preko 2000 kao lud ubrzava ali do te granice kao da ne prima gas lepo...ne zvizdi turbina,posle servisa preso preko 500km i bilo sve normalno,sad bezveze ponovo neki problem...sta to moze biti?
Da nije mozda ono cudo protokomer?Sve sam mu izmenjao samo to jos nisam?
HAOS

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Audi a3 1.9Tdi 130ks problem sa ubrzanjem preko 2000obrtaja.
« Odgovor #26 poslato: Jul 27, 2013, 10:30:16 pre podne »
Moze biti i on, moze biti MAF senzor, moze biti katalizator zaprljan, filter, EGR, ventil turbine,.....  Kaci to na pismenu dujagnostiku brate i resi taj problem oko lufta peraja i propelera na turbini jer ces zbog toga imati stalno problema. A da, ako je turbina rasturana, kako je uradjena geometrija posle toga?
Boban-Rus