Da ne gushim onu temu o rezervnim delovima, a poceh pricu tamo. Modovi ako misle da je vishak neka spoje, ili splituju temu sa nekom ili kako god :D
Dakle ajd ljudovi koji imaju isti motor a da su radili skorije neshto neka daju savete.
Cisto da znam koliko kesha da spremim za to planinarenje zvano veliki servis :S Jasno mi je da malo shta moze da se kaze napamet pre nego shto se otvori motor, ali da znam da se spremim i psihicki i finansijski :D Da ne ostanem dugo bez auta jer mi je kecman produvao :D Ono shto znam za sada.
Dakle treba da radim cishcenje usisa i turbine, prednje "sholje" na amortima, prednja desna spona, komplet kaisheva (ko zna kad je menjano). Pa me zanima koliko orijentaciono to moze da me izadje, inace motor je 66(90) ALH. Naravno da ce tu majstor da pronadje sigurno josh neshto no dobro. :D
Inace za turbinu me majstor ubedjuje da je zacadjavila, i da joj treba samo ciscenje ali ko zna, videcemo kad se skine. Inace moguce je da je josh neki od onih Vakuum ventila u igri jer turbina apsolutno NIKADA ne ukljucuje. Vozim ga tako vec 6-7 hiljada, mozda i vishe, jer od kad sam uzeo auto turbina se nije ukljucivala.
Moj subjektivni osecaj je da auto radi sasvim ok, ne cadjavi, kad sam ga pazario nije mogao da prebaci 130 :S inace posle malog servisa i novog filtera za vazduh je prodisao, tako da sad bez problema prebaca 160

Mada mu je ubrzanje kazem slabije jer bo ne ukljucuje turbo :D Katalizator nije skidan, potroshnja je ok, oko 6-6,5 u lokalu i na magistralnim, autoput na 120 i oko 2200 obrtaja merena potroshnja 5,3-5,5l i tako...
Tako da bih bio vrlo srecan da cujem vasha misljenja i savete. Kao i preporuku shta se zaista sve radi prlikom takozvanog "velikog servisa". Da odradim sve shto se savetuje pa da posle sipam i ne mislim :D
poz!
Ps: Sve ovo pitam iz razloga jer bo mi je stari mk1 produvao tako da ga ceka generalka, utezanje limarije i farbanje tako da moram da sve dobro finansijski isplaniram
