Autor Tema: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem  (Pročitano 19851 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže kele036

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: kraljevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: volkswagen touran
Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« poslato: Januar 28, 2013, 11:41:09 posle podne »
Vlasnik sam Tourana 2.0 TDI od 100 kw 2003.g. sa 7 sedista, od pre 4 meseca i ovo je moj drugi VW, jer sam ranije vozio Jetu 2, a pre ovoga Nissana Primeru 2.0 TD. E sada sa Touranom sam veoma zadovoljan odlicno se ponasa u voznji, dobro vuce, ali mi se vec 3-4 puta, bas kao i jutros, desilo da auto nije hteo da upali (iako je garaziran i na ravnom je). Naime ranije bih verglao dugo i po 4-5 puta pa bi auto upalio, a jutros ni posle takvog verglanja nije hteo da upali i akumulator je izgubio snagu, pa sam ga ukresao tek popodne i to na gurku( nije mogao da upali ni preko kablova sa drugog akumulatora). Majstor kod koga sam radio veliki servis mi je rekao da je to boljka ovih motora i da je ista ispravljena samo kod Audia i to softverskim apdejtom, gde se na trenutak ukljucuju grejaci pa auto krese bez problema. Takodje mi je rekao da ne menjam grejace jer se oni navodno kod ovog motora ukljucuju tek na -3 stepena C i da to nije uzrok ovog problema. Vec sam citao neke teme ovde gde ljudi pisu o slicnom problemu kod Pasata 1.9 i gde je problem u tandem pumpi, koja kako sam shvatio upumpava gorivo u cilindre ili komoru gde treba da dodje do zapaljenja smese. Pretpostavljam da ovakva pumpa postoji i kod mog motora, pa bih voleo da neko nesto napise o ovom problemu ako zna. Napominjem da auto krese iz prve i na pola kljuca, a onda samo bez ikakvog vidljivog razloga nece da pali, pa onda posle toga opet dobro pali. Doduse ovo mi se jedanput desilo jer 5 dana nisam bio tu i nisam vozio Tourana, ali mi je to bilo normalno, a sada kada citam druge postove vidim da se pominje nepovratni ventil i mogucnost da se gorivo vrati u rezervoar. Sta mislite o ovome, da li je to slican ili isti problem kao i kod Pasata 1.9 TDI. Mislim da je oznaka mog motora AZJ

Van mreže kele036

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: kraljevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: volkswagen touran
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #1 poslato: Februar 03, 2013, 04:27:32 posle podne »
Ljudi, ja postavih ovu temu, ali niko nista da napise i eventualno pomogne. Verujem da ima jos clanova koji mozda imaju isti ili slican problem iako mozda ne voze Touran, vec imaju isti motor 2.0 TDI (crveno DI) snage 100 KW odn.136KS u nekom drugom modelu, npr.Passat ili Golf. Moj Touran je proizveden 2003.g. i ovaj motor je starije generacije pumpa dizna. Vec sam naglasio da se ovo kod mene desava povremeno, a ja ne mogu da uocim da ima nekakve pravilnosti u ovakvom ponasanju motora. Kao sto sam rekao, auto vozim svakodnevno i to ga koristim vise puta jer ga 90% koristim u gradskoj voznji. Auto je garaziran, na ravnom je, tako da ako ima taj nepovratni ventil, malo je verovatno da je on problem. U drugim temama pominju kao problem tandem pumpu i hladni lem na nekom releju, sto meni deluje kao moguci problem kod ovog motora.
Zato molim da neko nesto napise o ovome ako zna. Pozz za sve clanove         

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #2 poslato: Februar 03, 2013, 05:47:44 posle podne »
Tandem pumpa ili druka ili ne. Pre je nesto oko nepovratnog ventila, senzora temperature, kablova na pumpadiznama ili neki relej. Moras naci dijagnostiku i probati da ga zakacis na nju kada se to desava. Tada ce ti pokazati uzrok sta je u pitanju. mahac  Takodje proveri i pumou u rezervoaru (visokog pritiska i probaj 5-6 puta dati kontakt i skinuti dok pumpa nadruka pritisak i tada probati da upalis. Filter goriva, i creva dobro proveri da negde ne falsira i uvlaci vazduh.
« Poslednja izmena: Februar 03, 2013, 05:49:53 posle podne od strane Boban-Rus »
Boban-Rus

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #3 poslato: Februar 03, 2013, 08:59:39 posle podne »
senzor radilice ili bregaste. neda signal da otvori dizne. na dijagnostici nece ocitat gresku. na start sprej ce upalit
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže kele036

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: kraljevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: volkswagen touran
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #4 poslato: Februar 15, 2013, 05:29:12 posle podne »
Evo malopre opet isto nece da upali, iako je do sada kresao ko mina, znaci od kada sam postavio temu 28.01. pa do sada nije bilo nikakvih problema. Poslusao sam Rusa i posle prvog verglanja sam vise puta davao kontakt da bi pumpa visokog pritiska povukla gorivo, ali nista, nece pa nece. Pogledao sam creva kako je napisao Rus, ali ja sa mojim znanjem i iskustvom nisam nista uocio, cak sva creva deluju kao nova. E sad kad zavrsim  verglanje pojavi se na displeju poruka koja pominje pritisak ulja, ne stignem celu da procitam (pise oil presur).
Molio bih PaulGT da objasni sta je mislio kada je napisao "na start sprej ce upalit". Da li misli na  WD40 ili postoji nekakav poseban sprej i gde ga prskati na senzor radilice ili bregaste.Jbg ici cu kod majstora, jer je ovo bas bezveze situacija, stalno treba da li ce da krese ili nece.
Jos jedanput da li jos ko ima ovaj motor i ima li ovakav problem. 

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #5 poslato: Februar 15, 2013, 05:50:28 posle podne »
WD40 nije start sprej ima poseban bas za start,e sad sto se tice prskanja ne znam,znam da kod benzinca se prska u karburator tj klapnu.

Van mreže marko 80

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #6 poslato: Februar 15, 2013, 09:05:47 posle podne »
Nikako nemoj da prskas start sprej!!!!!!!!

Van mreže kele036

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: kraljevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: volkswagen touran
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #7 poslato: Februar 16, 2013, 11:25:20 pre podne »
Evo malopre je upalio na gurku, i tada se pozadi na auspuhu pojavio crn dim, ne mnogo. Evo sada krese ko lud , sigurno sam ga 20 puta startovao i turirao i na auspuhu nema nista. Po meni to onda iskljucuje senzor radilice, jer onda ne bi uopste palio pa ni  na gurku.
U medjuvremenu sam citao da problem moze da pravi i alnaser ako oslbi i ne moze da zavrti dobro da auto ukrese.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #8 poslato: Februar 16, 2013, 05:49:08 posle podne »
promjeni ta dva senzora i miran si
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže andjelko prole

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Lokacija: Gospođinci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #9 poslato: Februar 16, 2013, 07:06:20 posle podne »
i ja imam isti problem na golfu,sta sam sve izmenjao i nista oznaka motora je atd

Van mreže kele036

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: kraljevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: volkswagen touran
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #10 poslato: Februar 16, 2013, 07:19:11 posle podne »
Za PaulGT,
Jesi li imao slican problem pa si tako siguran da su u pitanju ova 2 senzora. Ja sam imao slican problem na ranijem autu (Nissan Primera 2.0TD), ali on nije hteo uopste da pali dok nisam promenio senzor radilice koji je riknuo. Zato mislim da nisu ovi senzori u pitanju, jer ako jedan od njih ili oba ne rade onda valjda nikako ne bi mogao da pali, a ne ovako periodicno na 20 dana. Ustvari, pitam se da li je moguce da ovi senzori cas rade pa onda ne rade. Koliko sam video ranije taj senzor radilice je obican citac utopljen u plastiku, koga samo udzekujes i zasrafis na njegovo mesto.
Da li neko zna koliko ovi senzori kostaju, taj za Nissana je bio 80EUR nov.

Za Andjelka, sta si sve menjao, da li i ove senzore radilice i bregaste. Jesi li resio problem i ako jesi napisi sta je bilo.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #11 poslato: Februar 16, 2013, 09:04:34 posle podne »
zavisi od vlage u zraku. na gurku ga prevari i upali i onda ga drzi spojenog par dana. sad nikada ne odu oba.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže andjelko prole

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Lokacija: Gospođinci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #12 poslato: Februar 17, 2013, 06:36:25 posle podne »
menjao sam pumpu grejaci stavljeni novi nema sta nisam radio i kod koga auto nisam terao i ostavljao ali nista on i dalje zeza sa paljenjem,ali ne uvek ali kada se uinati dodje mi da ga zapalim. a na diagnostici pokazuje da je sve uredu,dugo mi je izbacivao gresku rele for fuel pamp to dugo nisam mogao da resim kako je mi izbrisemo ona se vrati i tako sve do nedavno,sada je i to reseno ali isto problem sa paljenje,cekam da stigne diagnostika kod drugara pa idemo dalje

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #13 poslato: Februar 17, 2013, 06:47:05 posle podne »
andjelko o kom autu se radi?

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #14 poslato: Februar 17, 2013, 07:58:56 posle podne »
menjao sam pumpu grejaci stavljeni novi nema sta nisam radio i kod koga auto nisam terao i ostavljao ali nista on i dalje zeza sa paljenjem,ali ne uvek ali kada se uinati dodje mi da ga zapalim. a na diagnostici pokazuje da je sve uredu,dugo mi je izbacivao gresku rele for fuel pamp to dugo nisam mogao da resim kako je mi izbrisemo ona se vrati i tako sve do nedavno,sada je i to reseno ali isto problem sa paljenje,cekam da stigne diagnostika kod drugara pa idemo dalje
druze to se nemoze rijesit brisanjem greske nego zamjenom doticnog relea pumpe
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže andjelko prole

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Lokacija: Gospođinci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #15 poslato: Februar 17, 2013, 08:10:28 posle podne »
upitanju je golf 4 2003 pd motor, rele je ispravan probali smo i bez njega prespojili na direktno i opet isto vergla a nece da sastavi a nekad na pola kljuca pali

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #16 poslato: Februar 17, 2013, 08:17:35 posle podne »
ne moze se to prespajati direktno druze. za pocetak promijeni majstora

Van mreže andjelko prole

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Lokacija: Gospođinci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #17 poslato: Februar 17, 2013, 08:21:45 posle podne »
druze bio sam tu kada je pred mojim ocima izvadio rele ppumpa naravno nije radila anda je prespojio i probali smo da upalimo kola i opet isto dugo vergla,vise mi neizbacuje gresku ali paljenje je nekad katastrofalno,merio sam kompresiju i ona je dobra a auto netrosi ulje,sta bi mu moglo biti

Van mreže kele036

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: kraljevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: volkswagen touran
Odg: Touran 2.0 TDI 100 kw, povremeni problem sa paljenjem
« Odgovor #18 poslato: Februar 18, 2013, 01:52:54 pre podne »
Danas mi drugar koji je vozac i ima svoj autobus, a vozi Passata 2000.g. mislim 1.9 TDI i za koga mislim da se razume prilicno, jer koliko znam sam sebi odrzava vozila, rece da je imao isti problem na passatu i da je resio tako sto je kupio i umetnuo nepovratni ventil na dovodnom crevu kod Bos pumpe i od tada kaze da vise nema problem sa paljenjem. Kaze da taj nepovratni venitl kosta do 800din. i da time necu nista lose da ucinim ako ga ugradim, pa iako nije problem u ovom ventilu. Sta mislite o ovome, video sam kako je on to uradio, treba uzeti kvalitetne selne da se dobro stegne crevo.