
prosto je, spojis levu elipsu na levi plus i minus, desnu na desni plus i minus, i ostane ti jedan red(A ili B ) na pojacalu slobodan za prednje zvucnike, i pritom pazis da si jednako na obe elipse povezao polaritete(pise na elipsi koja pipica je + a koja -), jer ako na jednom obrnes faze onda nece biti bassa

e sad ono sto je bitnije

moras metnuti osigurac(50A) sa kucistem na plus kabel, sto blize plus klemni na akumulatoru, a masu pojacala na neki sraf ali da bude papnut na lim od karoserije, mesto gde naleze masa treba da potpuno osmirglas od farbe da se sija, i sraf momacki da stegnes, tek kad si sve povezao i tri puta proverio, onda na kraju stavis osigurac u kuciste, a ako si bas duduk onda je bolje da ti pomogne neko ko zna da poveze

kabel za napon i masu moraju biti odgovarajuce debljine, ja tu ne bi isao ispod 16kv debljine, i to full bakarnog kabla(a ne pobakrenog aluminijumskog bofla koji se danas prodaju), 20kv jos bolje

pojacalo ne bi trebalo biti zasrafljeno direkt na lim osim ako nema plasticne nozice, znaci ne bi trebalo da ima kontakt sa limom ni preko srafa
i jos nesto, ako slucajno imas Pioneer player- kod njega vazi da nikako ne smes da turas/vadis cinch pipice dok je ukljucen, inace oce da zvekne neki smd chip u njemu i onda mora na opravku, cincheve takodje povezes crveni na crveni, beli na beli
Gain na pojacalu ti sluzi da uskladis jacinu zvuka sa prednjim zvucnicima, tj kako ti odgovara, player nikad ne pojacavas do kraja nego na nekih 80% maximum, tako pojacan odes u gepek i odvrnes Gain dok zvucnici ne pocnu da muljaju ili im bude puno, i ondak malko smanjis/zavrnes Gain i to je to
elipse da bi sto bolje svirale moraju biti stabilno ugradjene da ne vibrira osnova na kojoj su usrafljene, i ako imas neke rupe od gepeka ka kabini, to zapusi jer treba da dihtuje kolko god moze, tj da se gepek ponasa kao velika zatvorena kutija