Autor Tema: Golf 2 1.6b problem sa prvim paljenjem na tem ispod 5C  (Pročitano 1945 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže shone357

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 458
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2
Golf 2 1.6b problem sa prvim paljenjem na tem ispod 5C
« poslato: Novembar 15, 2012, 08:51:54 pre podne »
Imam problem ovo mi se vec drugi put desava, naime auto super pali bez poteskoca stalno ga palim na plin, instalacija je Lovato i uredjaj je komplet nov, medjutim pre jedno desetak dana kao i jutros mi se desio sledeci problem, dosao sam sinoc kuci oko 12h posle neke voznje od 15km koja je bila dovoljna da postigne radnu temperaturu, upalio je ventilator, sve u fullu dosao sam kuci parkirao se i ugasio auto. Jutros krenem na posao, sednem u auto stisnem papucicu gasa do kraja, dam kontakt, upalim auto na plin i radio je normalno nekih pola minuta, minut, nakon toga je poceo da oscilira u radu i ugasio se kao kad nestaje plina, ali je to nemoguce jer sam mu sinoc sipao plin. Probao sam da ga palim i na pola prekidaca i isto i na benzin ali jednostavno nije hteo da upali, da li se nekom nesto slicno desavalo, ili je imao slican problem, iskreno to pocinje da me malo nervira, i to se desava samo kad je temperatura ujutru niya od 5 stepeni, sve iynad toga nemam problema sa paljenjem na plin ujutru. Bio sam kod par mehanicara i pregledali su mi ceo auto ali niko nije nista primetio da ne valja, samo mi kazu da ujutru palim na benzin, e sad kako se to pali na benzin ujutru neka mi neko pojasni, da ne gresim ja mozda negde ili sta, vise ni sam ne znam poludecu, a bez auto u ove hladne dane mi se ne ide nigde.  bonk
G T I - opaasna masina......

Van mreže zzvz

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: bg
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: astra g, fabia mk1
Odg: Golf 2 1.6b problem sa prvim paljenjem na tem ispod 5C
« Odgovor #1 poslato: Novembar 17, 2012, 11:53:23 pre podne »
Na benzin palis tako sto prekidac koji ti je montiran na komandnoj tabli prebacis na polozaj za benzin. Cuces jedan klik ispod haube. Posto dugo nisi vozio na benzin moze ti se desiti i da ti je pumpa za gorivo zaribala. Ako posle par duzih verglanja ne upali skini filter za vazduh, pretpostavljam da tako kod golfa dolazis do karburatora i dok verglas nek neko sipa malo benzina direkt u karburator. Ako sastavi znaci da  ti je karburator ok. Ako se posle par takvih pokusaja auto opet ne upali samostalno na benzinu vrlo je moguce da je pumpa goriva problem. Nek me demantuje neko od iskusnijih forumasa ako je ovo opasno po motor, al ja tako palim jugica kad odbije saradnju. Plin se inace tesko pali na malim temperaturama. Zato se i preporucuje paljenje na benzin i rad na benzinu neko vreme. Pozdrav.

Van mreže Gall

  • VW Početnik
  • Poruke: 79
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.9 TDI MK4 karavan
Odg: Golf 2 1.6b problem sa prvim paljenjem na tem ispod 5C
« Odgovor #2 poslato: Novembar 23, 2012, 09:58:16 posle podne »
Treba da prebacis prekidac na benzin i da drzis gas dok se ne napuni lonce karburatora, sto ces znati kad pustis gas, ako radi normalno, lonce je puno i to je to. Ako hoce da se ugasi drzis jos gas. Nece pumpa bas tako lako da zariba, nego crkne membrana, pa sledi zamena pumpe. U principu i ja radim tako kao ti (pogresno jer prvo paljenje treba da ide na benzin) ali ako imas dovoljno goriva u rezervoaru nece pumpi nista da fali       (ona je mehanicka i stalno radi, samo treba da imas goriva u rezervoaru da ima sta da pumpa i da se tako hladi,a ako radi na prazno crkne membrana). Pali ga ujutru na benzin i bice sve u redu. Ja imam BRC                 ( Mk2 1.6b pierburg 2E2) i palio sam ga do - 8 na plin, ispod toga nece  biggrin a komsija je keca ( Z - 101 ) sa nekim ruskim uredjajem palio i na - 10