Istorija:
Uvezena iz Švajcarske 1997.godine.Prvi vlasnik Portugalac na radu u Ženevi.Posedujem servisnu knjigu sa svim računima i oznakama koje je ulje sipano, a ne kao ovi danas, falsifikuju servisne knjige bez ijednog računa, a uz svaki servis se dobije račun i specifikacija šta je zamenjeno.
Prešla je tada 101.000 km.Ima podizače,šiber(koji u međuvremenu ne radi).Nema servo.Došla je sa svim branicima koji se vide na slici kao i spojlerom.Plaćena 8500 švajcarskih franaka.Registrovana preko Belog Manastira,Crne Gore,pa tek u Srbiji.
Na 168.000 pukla glava motora,kupljena nova u BG.Na 227.000 km rađena generalna, hilzovanjem bez menjanja klipova.Prednji levi i zadnji desni rub promenjeni pre par godina kao i farban krov jer mi je neka stoka bacila sa zgrade na Novom Beogradu flašu koka kole na krov.
U februaru izgoreo dihtung glave na 4 klipu i zamenjen.Remontovan alnaser,nov ventilator i sve ostale stvari.Pre neki dan stavljene 4 nove gume sigura(dve zimske vintere su rezervi-voze se zimi na svojim felnama)
Došla sa aluminijumskim fenama koje su se u međuvremenu iskrivile (dve se iskrivile a dve su dobre-ali sam ih skinuo i stavio čelične)
Za koji dan prelazim 250.000 km.