Autor Tema: Chipovanje Corrado 2.0 16v  (Pročitano 9057 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #20 poslato: Novembar 20, 2011, 09:06:18 posle podne »
.
« Poslednja izmena: Decembar 24, 2011, 10:35:50 posle podne od strane gedora »

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #21 poslato: Novembar 22, 2011, 02:10:20 pre podne »
Gedora sve je to lepo sto si objasnio, mada posto ne daje mnogo konjica nista od toga..nego ti pomazi za ono PP sto sam ti poslao... Znaci poludeo sam danas kad sam vido..nisam mogo da verujem.. :(
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 48
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #22 poslato: Novembar 23, 2011, 04:17:57 posle podne »
1. kako da obezbijedi da k glava daje vise benzina na vecim obrtajima a da dizne ne nalivaju na 950 o/min?
Tako sto podesis pritiske goriva, a ne CO2 na leru. Zapravo imbusom podesavas odnos goriva i vazduha na leru, a podesavanjem pritiska goriva određuješ koliko će gorivo biti dozirano na višim obrtajima pri većem vakuumu. Kod KE-Jetronica imaš lambda loop, K-glavu sa onim konektorom koji reguliše pritisak goriva kada je motor hladan i kada se zagreva. Ovo je kontrolisano preko ECU-a.
Citat
"Chip tuninng se generalno ne isplati na atmosferskim benzincima, ne dobija se ništa, čak i na ABF-u koji ima Digi"
2. imas SLS i MTM cipove koji abf motoru daju 8 odnosno 10ks
Naravno da se ne isplati za 8 diskutabilnih konja. SLS i MTM chipovi koštaju.

Citat
"Kod K-Jetronica ne postoji elektronski regulator pritiska,"
3. ma ajde? jesi li siguran da nema?
Siguran sam. K-Jetronic kod Mk2 KR ima WUR regulator sa bimetalom, koji se nalazi na glavi montiran, sa strane gde je menjač. Taj reguliše pritisak goriva prilikom zagrevanja. Kod KE-Jetronica na Corrado-u sa 9a motorom ne postoji takav sistem, nego malo drugačiji.
Citat
"Dakle, taj 9a u Corrado-u sa KR bregastim, 50mm usisnom granom od KR-a i tjuniranim pritiskom goriva može da izgura oko 155-160 HP"
Može.

Citat
4. jos jedna zabluda da siroka grana donosi kilovate, pogotovu na koradu 9A koji ima elektronsku regulaciju i osnovnog i diferencijalnog pritiska.
Jel imaš dokaz za to? Kakve veze sad ima regulacija diferencijalnog pritiska goriva sa precnikom usisnih cevi? Izmeni odnos diferencijalnog i osnovnog pritiska i imaces bogatiju smesu pri odgovarajucim vakuumima. Zato i sluzi Fuel Enrichment Modul.
BTW: evo razlike izmedju 40 42 i 50mm usisa na 1.8 motoru. Na 2.0 bi razlika mogla da bude i veca:


Jasno se vidi da postoji mali gubitak obrtnog momenta na nizim obrtajima, ali na visim obrtajima motor bolje dise sa vecim usisom. U principu to je ono sto fali 9a motoru.
Citat
"Što se tiče plina, ploča generalno smanjuje prečnik usisa i samim tim smanjuje snagu motoru, mada ne previše"
5. kako da ne. treba mu jos redukovati usis kad ne utice na snagu. ( vecu glupost nisam procitao odavno}
Da li si ti shvatio šta sam napisao? Gde sam ja rekao da ploča ne utiče na snagu? Pre nego što počneš da pametuješ pročitaj i probaj da shvatiš šta sam hteo da kažem.... pametnjakoviću.
Pogledaj šta si napisao u prethodnoj stavci. Šira usisna ne donosi kilovate? Pa aj da mu redukujemo usis kad ne donosi kilovate.

Citat
"Sve u svemu tu ne može previše da se uradi. "
6. doktore ovo zadnje ti je jedino tacno sto si napisao
A ostalo nije? Aj kad si takav znalac ispravi me ako sam u zabludi.

Citat
7. imas ti jos puno toga da naucis mahac
Naravno, nisam se naučen rodio za razliku od tebe. :d
« Poslednja izmena: Novembar 23, 2011, 04:44:45 posle podne od strane drfedja »
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #23 poslato: Novembar 24, 2011, 10:48:56 posle podne »
.
« Poslednja izmena: Decembar 24, 2011, 10:37:08 posle podne od strane gedora »

mladen3103

  • Gost
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #24 poslato: Novembar 25, 2011, 03:17:56 pre podne »
ma dajte ljudi kakav j.... corado atmo i cipovanje,nigdje veze
i kad ce se vise skacit sa cipovanja 1.6 d i td i atmo motora pa stvarno nigdje veze i dokle
vise nagonjenja isti tema,kad je dokazano da je to apsolutno cista propast
ako nemate kila za taj sport ckajte da porstete,bez uvrede

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 48
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #25 poslato: Decembar 06, 2011, 12:30:01 posle podne »
prvo i najvaznije pazi kako se ponasas jel ok? tata ti je pametnjakovic i mozda si se rodio glup.
...ne znam samo ko je prvi poceo? Ajde zaobidji me ubuduce u bilo kakvoj diskusiji, ako mislis da si popio svu pamet sveta, slobodno to zadrži za sebe. Ne nameravam da se u bilo čemu takmičim sa tobom i zato me zaobiđi ubuduće i ja ću tebe, a svoje frustracije i komplekse ti savetujem da lečiš na drugom mestu i na drugim ljudima.   bicedobro
Citat
prvo pricas kako cip nedaje nista cak ni abf-u a posle je kao diskutabilnih tih 8 ks? da si ga ti proizveo ili neko tebi slican mozda bi i bio. sls i mtm cipovi za 16v imaju atest i nije bilo rijeci koliko kostaju nego da li daju konjske snage. dalje ocigledno nemas pojma koliko je to 160ks ali pravih ne metrom mjerenih i iz slobodne procjene. 150ks moze dobiti kombinovanjem 2 izduvne bregaste i podizanjem pritiska. 155 ili 160 tesko. usisna grana je totalno nebitna stvar jer je razlika 0.001 posto od kr i 9a.
Sto se tice usisne, slazem se, nije neka razlika i vrlo je diskutabilna, ali to isto stoji i za chip za atmosferski motor kakav je ABF. Dobitak je skoro nikakav u odnosu na to koliko se plati.

Citat
zato smiri se, budi pristojan i ako ti nesto treba pitaj  mahac

...i još jedan primer tvog arogantnog i nadrkanog ponašanja:
Citat
7. imas ti jos puno toga da naucis
Ti si poslednja osoba koja može da mi priča o pristojnosti. Idi sad lepo po forumima i mangupiraj se koliko hoćeš, sa tobom nemam šta više da diskutujem, pošto očigledno ne poznaješ osnona pravila pristojne komunikacije preko foruma. scenik
« Poslednja izmena: Decembar 06, 2011, 12:36:46 posle podne od strane drfedja »
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #26 poslato: Decembar 06, 2011, 08:49:47 posle podne »
decko lupas gluposti. prvo nesto tvrdis pa onda kao ovo kao ono. procitaj od pocetka svoje postove. sad gledam neke smajlije ali nemogu da nadjem ni jedan odgovarajuci kako bi ti na pristojan nacin rekao da mi produvas macora.

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: Chipovanje Corrado 2.0 16v
« Odgovor #27 poslato: Februar 23, 2012, 12:18:07 pre podne »
E ljudi cemu svadja.. Samo sam pitao, ustanovili smo da od tog tuninga nema nista.. Tako da ono, dosta je.. Hvala na svim informacijama :)
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.