Što piše Igor niko ne spominje što su neki kodovi 1,9 TDI motora imali slabe bregaste, što su imali problema sa turbinama, zamajci im isto tako odlaze kao na 1,9 TDI samo što 1,9 nema toliki cug na niskim obrtajima pa ljudi prešaltaju brzinu niže a 2,0 vuče u niske pa se niko ne muči sa šaltanjem već gapoklopi iz niskih i čudo eto problema sa plivajućim

Slažem se imao je problema sa diznama, imao je problema sa glavom motora (pucale su) ali posle 2007 nema problema sa 2,0 motorima sem siemens dizni. Ja bih to kupovao ne bih mnogo gledao na priče rekla kazala već bi zavisilo od konkretnog stanja motora
Inače 2,0 TDI motori u B6 pasatu i Audiju A4 su isto poprečni kao i u Golfu i Audiju A3 ... ali u passatu su imali problema sa pogonom uljne pumpe (zbog toga i slabo podmazivanje) i ko je znao za ovo i odklonio ovaj jednostavan i ne skup fabrički problem nema straha od "zakivanja" motora. VW je i ovu grešku priznavao ali samo za vozila do 3 godine starosti. i CR sistem ubrizgavanja nije uveden kod svih posle 2008

Imalo je posle toga još PD motora
Uopšte nije loš motor
