Ako je na pasatu isti (ili sličan) Klimatronik kao na Golfu/Bori 4 onda možeš da uradiš dijagnostiku klime i uveriš se da ti klapna ne radi (kao što izgleda). Dakle ako imaš u donjem levom uglu taster za recirkulaciju a u donjem desnom ECON taster, onda sa isključenim motorom daj kontakt a zatim istovremeno pritisni i drži 2 sekunde pomenuta dva tastera. Ako si to uradio na displeju Klimatronika biće ispisan kod detektovanih grešaka. Ako ih ima više od jedne onda možeš listati greške pritiskom na "crveni" taster (za "toplije"). Nakon poslednje izlistane greške prikazaće ti "000". Ako nema prijavljenih grešaka prikazaće ti "444". Izlazak iz ovog režima se vrši kratkim pritiskom na ECON.
Spisak grešaka imaš negde na forumu ali za ove klapne su kodovi 04F8 (glavna klapna, mislim da ta reguliše grejanje/hlađenje) i 04F7 (klapna za podešavanje temperature).
Inače, jedan majstor za klimu rekao mi je da su automatske klime čista glupost i da ih treba koristiti samo u ručnom režimu. To znači, leti ne koristiti AUTO režim već temperaturu podešavati na sledeći način: leti, kada je potrebno hlađenje, plavim tasterom zahtevanu temperaturu podesiti na LO, a jačinu hlađenja podešavati jačinom ventilatora. Kaže, ako se koristi AUTO režim Klimatronik svaki čas cima klapnu za prebacivanje iz hlađenja u grejanje i nazad (ili slavinu) i onda motorić za klapnu (ili slavina) stradava. Zimi se može koristiti AUTO i klima (hlađenje) u svrhu odmagljivanja ali ako to nije potrebno Klimatronik treba koristiti u ručnom režimu.
Sve ovo nisam proverio (treba sesti i čitati kako Klimatronik tačno barata sa svim onim klapnama) ali od ovog leta koristim klimu u ručnom režimu i nemam nekih problema.