Autor Tema: Problem sa paljenjem 2.0 16V 136hp  (Pročitano 3086 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže FilipB

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 313
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Kovilovo
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • No turbo - no problems!
Problem sa paljenjem 2.0 16V 136hp
« poslato: Januar 22, 2011, 09:48:04 posle podne »
Dakle, kao što piše u naslovu, imam problem sa paljenjem. Pre mesec dana dogodilo mi se da kad upalim auto on počne da radi kao traktor, i slabo prima gas gotovo nikako, ja ga nagazim do kraja i on počne polako da reaguje počne da diže obrtaje i kad pređe tamo 2000 počne da reaguje na gas normalno. Ja ga onda zadržim neko vreme, malo ga turiram, jer bi se u suprotnom ugasio. Čim se malo zagreje on radi normalno... Sutradan vidim da slabo pali i opet slabo reaguje na gas, upalim ga nekako i on opet radi kao traktor, trese se, guši, obrtaljka divlja ide do 800 obrtaja pa se popne na 1000 pa opet pada i čim padne ispod 900 pali se lampica koja simboliše akumulator. Pustim gas i on se ugasi, probam da upalim, ni da čuje a vergla ko blesav, kad izađem oseti se pomalo benzin. Odem kod majstora i ostavim ga dođem sutra po njega on pali normalno i majstor kaže da mu je riknuo regulator pritiska goriva, da to treba da se zameni, odem po deo sretnem tamo lika koji rastura VW i koji taj motor zna u dušu, on mi kaže da ne kupujem taj regulator, jer on nikad ne riknjava, da služi samo kad se upali auto i da posle nema nikakvu funkciju i ja odustanem od toga. I evo sad opet mesec dana nakon toga desi mi se potpuno ista stvar. Znači radio je kao traktor, divlja obrtaljka, pali se lampica za akumulator, slabo reaguje na gas, ugasio se i više ne mogu da ga upalim nikako a vergla kao lud. Drugim rečima...
P O M A G A J T E ! ! !   bonk
"VW drive, with Passat fly!"

Van mreže Milan-ABT

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 32
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B3, Transporter T4
Odg: Problem sa paljenjem 2.0 16V 136hp
« Odgovor #1 poslato: Mart 05, 2011, 03:00:32 posle podne »
i ja imam isti problem, moj je 2.0 8V.....
ja sam zamenuo regulator pritiska goriva, tesko pali i na manjim obrtajima lose radi, posle 2000 radi normalno.
tako da i meni treba pomoc ako neko zna u cemu je problem...
a na LPG mi radi lepo

Van mreže pokemoni

  • VW Početnik
  • Poruke: 186
  • Age: 41
  • Lokacija: Vrsac
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B8 E golf
Odg: Problem sa paljenjem 2.0 16V 136hp
« Odgovor #2 poslato: Mart 05, 2011, 03:14:38 posle podne »
Kao prvo vidi da li ti na nekom cilindru nedostaje varnica  i cupaj jedan po jedan kabal od svecica da vidis da li dolazi do promene rada motora.Sledeci norak kada ga hladnog upalis na benzin probaj odmah da dodas naglo gas ako ne prima ili muci se  a posle otprilike 2000 obrtaja prima gas hladan trazi problem u sledecem. Pritisak goriva filter goriva i najverovatnije da su ti prljave dizne.I jos jedna bitna stvar ako ti je detonirao na plin slucajno trazi problem oko protokomera da se on nije razdvojio ili negde izbio neko crevo.Pumpa goriva ako je losa ne moze raditi sa malo goriva u rezervaru a konkretno za vase automobile je minimum 20 l da bi radila.

Van mreže budjizeljko

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 541
  • Age: 43
  • Lokacija: bač
  • Karma: +1/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 i audi a4 1,9tdi
Odg: Problem sa paljenjem 2.0 16V 136hp
« Odgovor #3 poslato: Mart 05, 2011, 03:23:48 posle podne »
ljudi taj auto sa k-glavom nikad nemoze lepo da radi na plin i na benzin,zato sto mu mesac lpg suzio dotok vazduha i zato nemoze da podigne klapnu u k-glavi,probajte skinuti mesac lpg i na benzin ce raditi ko sat
samo vw motorsport

Van mreže FilipB

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 313
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Kovilovo
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • No turbo - no problems!
Odg: Problem sa paljenjem 2.0 16V 136hp
« Odgovor #4 poslato: Mart 05, 2011, 03:50:03 posle podne »
Ja uopšte nemam plin, terao sam ga kod majstora i našao je 7l benzina u karteru. Sredio je to, promenio ulje, kupio sam nove kablove i svećice i rekao mi da je do toga došlo jer je prethodni majstor koji je menjao dihtung na glavi motora ostavio suve dizne i tako ih vratio pa je umesto da ubacuju benzin, tj. da ga ušpricaju u vidu magle, tekao kao sa slavine. Sada pali ali malo teže, tj. muči se pri paljenju, ali verovatno je to zato što mi je uvek na rezervi, kao što reče pokemon.
"VW drive, with Passat fly!"