Autor Tema: Karike  (Pročitano 9781 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Karike
« poslato: Januar 26, 2009, 08:03:54 posle podne »
Kako da znam dali su otisle karike..trosi mi dosta ulja vecina majstora su mi rekli da su gumice na ventilima ali neki su spomenuli karike...

dobro vuce,super pali sto se toga tice auto je passat b4 1.8 plin 66 kw karavan...1995 godiste...

Trosi mi ulja vise i ne merim potrosnju samo sipam.. biggrin biggrin biggrin...da i rekli su da se brusi glava..cenu su mi rekli oko 13000 dinara..

i da jedan mi je rekao majstor  da promenim samo gumice na ventilima on ce mi to odradi za 6o eura sa materijalom ima alat sa kojim moze da skine gumice i zameni bez diranja glave..kaze da glava nema potrebe da se dira..inace sipam od ulja 15-40 mineralno

Van mreže milance GT

  • VW Početnik
  • Poruke: 199
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Karike
« Odgovor #1 poslato: Januar 26, 2009, 08:50:28 posle podne »
Moguce da su i karike a i gumice jel dimi mnogo na auspuhu koje je boje dim, jel to posle ugradnje plina ili je i pre trosio

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: Karike
« Odgovor #2 poslato: Januar 26, 2009, 08:52:37 posle podne »
nemora da znaci da su sve karike otisle,desi se da na samo jednom klipu pukne jedna uljna karika i onda pro[pusta dosta ulja,a to nije toliko mator auto da bi riknule gumice na ventilima,e sad zavisi koliko je auto vozen i kako,ali nista nemozes znati dok ne skines glavu,moj je savet ako vec skines glavu promijeni karike i gumice,to osvezavanje nije puno skupo,ali nemoras brusiti glavu jer kod nas jos uvijek nema savremene tehnologije za kvalitetno brusenje glave nego se i dalje radi sistemom ,strug i plug.pozzz

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Karike
« Odgovor #3 poslato: Januar 27, 2009, 02:32:28 pre podne »
borko83

Stanje gumica za ventile nema nikakve veze sa matoroscu auta, vec sa kvalitetom samih gumica, kvalitetom ulja koje je korisceno, visinom radne temperature(citaj ako pregrajes auto spekao si gumice), i brojem predjenih kilometara.

Sto se tice brusenja glave tu se takodje neslazem, to je rutinska stvar i ima radionica sa veoma sposobnim masinama, jedino nepodrzavam varenje u slucaju pucanja glave.

@nemanja7
Izmeri kompresiju da bi priblizno mogli da ti pomognemo, i pogledaj dimi li kad otvoris cep gde se sipa ulje i probaj da izmeris otprilike koliko potrosi na 1000 km.

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: Karike
« Odgovor #4 poslato: Januar 27, 2009, 12:27:20 posle podne »
merenje kompresije moze dati uvid u neko stanje motora ali posto kompresiju vecinom odredjuje dihtovanje ventilamoze se desiti da zbog naslaga na sedistu ventila pokaze slabiju kompresiju a da nema veze sa karikama. jedini pravi test je test propustljivosti cilindra. tu se tacno moze odrediti sta ne dihtuje takoreci. ventil karike itd.
Say no to spark plugs!

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Odg: Karike
« Odgovor #5 poslato: Januar 27, 2009, 10:03:46 posle podne »
e ovako....Kompresija je dobra,majstor je izmerio.

Koliko je presao pitaj boga...ja ga sada imam sa 131 000..mada sto posto je presao preko 231 000

Vlasnik sam njega malo vise od godinu dana

Ajde sutra cu da vidim dali ima dima na cepu gde sipam ulje...(ja mislim da ima ali nisam siguran majstor mi nesto rece pre

Nekada dimi  plavi dim iz auspuha...ne cesto ali dimi leti mnogo vise nego zimi...

I auspuh mi je mastan tj vlazan nije suv(mozda ima neke veze)

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: Karike
« Odgovor #6 poslato: Januar 28, 2009, 10:18:02 pre podne »
zimi je mnogo teze provaliti to preko auspuha zbog kondenza , atmosferskog pritiska itd. generalno ako baca plavi dim pri naglom dodavanju gasa i onda se iscisti posle par sekundi onda su u vecini slucajeva gumice. sto se ulja tice vidim da peglas mineralno ulje. to bas i ne pomaze situaciji. mislim jeste jeftinije ali nije njegovo ulje. ali posto trosi..
jbg ne znam sta da ti kazem...
Say no to spark plugs!

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Karike
« Odgovor #7 poslato: Januar 28, 2009, 10:25:07 pre podne »
e ovako....Kompresija je dobra,majstor je izmerio.

Koliko je presao pitaj boga...ja ga sada imam sa 131 000..mada sto posto je presao preko 231 000

Vlasnik sam njega malo vise od godinu dana

Ajde sutra cu da vidim dali ima dima na cepu gde sipam ulje...(ja mislim da ima ali nisam siguran majstor mi nesto rece pre

Nekada dimi  plavi dim iz auspuha...ne cesto ali dimi leti mnogo vise nego zimi...

I auspuh mi je mastan tj vlazan nije suv(mozda ima neke veze)
kao sto ti vec rekose po plavom dimu bi se reklo da su gumice ventila,i kad sredis to batali mineralno ulje i sipaj polusintetiku,jeste skuplje ali je i interval zamene veci tako da ti se na duze staze isplati kvalitetnije ulje i po pitanju novca i po pitanju ocuvanja motora
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Odg: Karike
« Odgovor #8 poslato: Januar 28, 2009, 12:39:21 posle podne »
zimi je mnogo teze provaliti to preko auspuha zbog kondenza , atmosferskog pritiska itd. generalno ako baca plavi dim pri naglom dodavanju gasa i onda se iscisti posle par sekundi onda su u vecini slucajeva gumice. sto se ulja tice vidim da peglas mineralno ulje. to bas i ne pomaze situaciji. mislim jeste jeftinije ali nije njegovo ulje. ali posto trosi..
jbg ne znam sta da ti kazem...

A koje je njegovo ulje...

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Odg: Karike
« Odgovor #9 poslato: Januar 28, 2009, 12:42:15 posle podne »
e ovako....Kompresija je dobra,majstor je izmerio.

Koliko je presao pitaj boga...ja ga sada imam sa 131 000..mada sto posto je presao preko 231 000

Vlasnik sam njega malo vise od godinu dana

Ajde sutra cu da vidim dali ima dima na cepu gde sipam ulje...(ja mislim da ima ali nisam siguran majstor mi nesto rece pre

Nekada dimi  plavi dim iz auspuha...ne cesto ali dimi leti mnogo vise nego zimi...

I auspuh mi je mastan tj vlazan nije suv(mozda ima neke veze)
kao sto ti vec rekose po plavom dimu bi se reklo da su gumice ventila,i kad sredis to batali mineralno ulje i sipaj polusintetiku,jeste skuplje ali je i interval zamene veci tako da ti se na duze staze isplati kvalitetnije ulje i po pitanju novca i po pitanju ocuvanja motora

Sipao sam ja na pocetku 10-40 valjda polusintetika..pa mi majstor rece da sipam malo gusce ulje mozda bude bolje...

mada ja nisam menjao ulje vec 8000 km jer samo dolivam nema potrebe...

da i kada sam sipao uvek novo ulje i vozim 1000 km sve je ok nema plavoga dima i onda posle 1000 km kada izugubi viskonzitet ulje pocne da dimi ..

Goran79

  • Gost
Odg: Karike
« Odgovor #10 poslato: Maj 05, 2011, 01:23:40 pre podne »
Ajde da osvezim malo ovu temu. Gde se mogu kupiti KVALITETNE karike i njihova cena?